Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #41 Skrevet 1. juli 2010 Vet dere hva? Etter å lest litt rundt i slike tråder og lignende så tror jeg faktisk at brutal_mann er de verste anonymebrukerene og gjestene selv. Er det noe man virkelig hater og vil ha fjernet, hvorfor ikke selv utgi seg for å være dem for å spre eder og galle? Vel, jeg kan jo ta feil, og mulig jeg gjør, men det er bare en personlig teori. Noe kg kan avkrefte eller bekrefte, med mindre ikke b_m bytter ip, da.
K.A. Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #42 Skrevet 1. juli 2010 Jeg fatter ikke at du får lov til å holde på på den måten der. Det viser jo bare at brukere med nick får lov å herje som de selv vil de også, sånn som du sier AB gjør, uten konsekvenser. Nja, ikke uten konsekvenser. For nå vil jo du vite at alle poster under nicket "brutal mann" være av samme person som postet posten du svarer på, og dermed vil du ha en referanse.
K.A. Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #43 Skrevet 1. juli 2010 Det jeg synes er litt merkelig er at det ser ut som enkelte motstandere av AB glatt overser ditt innlegg og et annet innlegg før ditt som handler om å være en privat person som ikke liker å dele selv små detaljer om seg selv. Det er vel ikke noen som har kritisert bruken av anonym-funskjonen i de tilfeller hvor en utleverer private detaljer om seg selv. Det er i de tilfellene man ikke gjør det at man har stilt spørsmålstegn ved bruken av ovennevnte funksjon. Synes jeg har fått gode svar fra anonyme brukere her, men det løser ikke problematikken rundt det, dessverre.
K.A. Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #44 Skrevet 1. juli 2010 Det høres sikkert dumt ut for mange, men når jeg skriver her inne overvinner jeg angsten min, for hver gang jeg svarer i en tråd, så holder jeg på å svime av. <og når jeg skal se hva andre har svart meg, så tør jeg nesten ikke å se Dette er ikke noe uvanlig (bortsett fra det med å holde på å svime av, kanskje). Selv kan jeg plutselig gå tom for damp i en heftig debatt, hvor jeg rett og slett ikke orker mer. Dette skjer gjerne om det allerede har gått et par dager, og jeg bestemmer meg for at, "nei, jeg orker ikke det maset der, det får heller vente". Jeg tør da ikke sjekke om det er kommet nye svar, for da må jeg svare og da er det på'n igjen. Mas, mas, mas. I praksis betyr jo dette at jeg feiger ut, men har man ikke ork så har man ikke ork.
Lillemeg25 Skrevet 1. juli 2010 #45 Skrevet 1. juli 2010 Herregud kan ikke folk bare få lov til å være anonyme hvis de vil da? Det er da ikke noe å irritere seg over.
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juli 2010 #46 Skrevet 1. juli 2010 Jeg fatter ikke at du får lov til å holde på på den måten der. Det viser jo bare at brukere med nick får lov å herje som de selv vil de også, sånn som du sier AB gjør, uten konsekvenser. Jeg har faktisk ikke sett ABere være frekkere enn dem med nick. Her tror jeg vi er like "gode" alle sammen. Det eneste ankepunktet du har er din trang til å få lov til å drive selvjustis. Det synes jeg faktisk er et dårlig argument. Synd for deg at du ikke kan lese de fine og forklarende innleggene flere ABere har skrevet i denne tråden. Du har lov å rapportere meg og forsøke å få meg kastet ut fra KG. Det er din rett i et store trekk demokrati. Dvs, KG er ikke et demokrati, men du har lov å fortelle moderatorene nøyaktig hva du mener om både meg og andre. Hva AnonymBruker skriver og mener er meg revnende likegyldig. OM noen har noen GODE argumenter for hvorfor AnonymBruker skal få lov å fortsette i sin nåværende form så får de skrive det under fullt nick, eller sende PM. For meg er AnonymBruker ikke annet enn en respektløs og tildels løgnaktig og ondskapsfull person. Rett og slett på grunn av hva AnonymBruker har skrevet til meg og andre her inne.
waco Skrevet 1. juli 2010 #47 Skrevet 1. juli 2010 Hei dere anonymebrukere her, dere skriver at det er fordi dere har angst for debatter?? Derfor dere begrunner deres tilstedeværelse? Dette her er en diskusjon hvorfor anonyme brukere traksserer og slenger negative bemerkninger mot oss som har registrert oss og tror på en åpen debatt, og det er det ganske hensynsløst å forklare oppførselen med angst, og ikke bare det - forsvare hverandres angsttilfeller og forteller hvorfor noen har angst som anonymebrukere gjør at anonymebrukere er fritatt for etthvert kritikk!!??
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #48 Skrevet 1. juli 2010 Hei dere anonymebrukere her, dere skriver at det er fordi dere har angst for debatter?? Derfor dere begrunner deres tilstedeværelse? Dette her er en diskusjon hvorfor anonyme brukere traksserer og slenger negative bemerkninger mot oss som har registrert oss og tror på en åpen debatt, og det er det ganske hensynsløst å forklare oppførselen med angst, og ikke bare det - forsvare hverandres angsttilfeller og forteller hvorfor noen har angst som anonymebrukere gjør at anonymebrukere er fritatt for etthvert kritikk!!?? Nei, vi er vel mer de som poster der det ikke er en begrunnelse for å være anonyme.. Det er ikke slik at vi er en gjeng med mennesker med angst som sitter og driver med terror.
Poll Skrevet 1. juli 2010 #49 Skrevet 1. juli 2010 Du har lov å rapportere meg og forsøke å få meg kastet ut fra KG. Det er din rett i et store trekk demokrati. Dvs, KG er ikke et demokrati, men du har lov å fortelle moderatorene nøyaktig hva du mener om både meg og andre. Hva AnonymBruker skriver og mener er meg revnende likegyldig. OM noen har noen GODE argumenter for hvorfor AnonymBruker skal få lov å fortsette i sin nåværende form så får de skrive det under fullt nick, eller sende PM. For meg er AnonymBruker ikke annet enn en respektløs og tildels løgnaktig og ondskapsfull person. Rett og slett på grunn av hva AnonymBruker har skrevet til meg og andre her inne. Hva er det anonyme brukere har gjort deg? Hva har de sagt? Jeg ser flere som spør deg om det, men du har ikke svart på det. Å bare komme "ab er så slem" uten noen begrunnelser blir for dumt. Fint om du gjerne linker til de innleggene også så kan vi jo andre få et større innblikk i hva du prater om.
livesen Skrevet 1. juli 2010 #50 Skrevet 1. juli 2010 Jeg pleier ikke å "ta" anonyme brukere i andre tråder . det har sikkert hendt jeg har gjort det om jeg blir for irritert over uoversiktligheten . Men i denne tråden innvitres det til å si sin mening , og da gjør jeg det . Ingenting noen anonyme i denne tråden har skrevet har fått meg til å forandre mening .
Holar Skrevet 1. juli 2010 #51 Skrevet 1. juli 2010 Hei. Jeg kan bare komme med mitt eget syn. Når det gjelder Anonym Bruker, så føler jeg ofte at Anonym Bruker kommer med sleivspark og dårlige råd. Jeg føler at brorparten av de som bruker AB gjør det for å kunne slippe å forsvare sitt syn. Men jeg ser også gode innlegg fra AB, det skal sies. Generelt mener jeg at Anonym Bruker burde kunne brukes når det er sensitive ting. Til dere som forklarer at dere sliter med angst her. Ja, jeg forstår at dere foretrekker AB. Har ikke problem med det. Faktisk synes jeg det er bra, fordi dere da forhåpentligvis etterhvert klarer å kvitte dere med angsten, for så å kunne skive under nick. Det er en viss forbedring med Anonym Bruker i forhold til gjestefunksjonen som var tidligere. Dessverre på langt nær nok. Jeg oppfordrer AB til å velge seg en "Tråd-nick" slik at det er lettere å skille mellom seriøse og totalt useriøse brukere. Forhåpentligvis vil vi få en slik funksjon en dag.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #52 Skrevet 1. juli 2010 Etter at kvinneguiden har innført AB-funksjonalitet, har jeg fått en dårlig vane å skrive ofte under AB. Jeg er nemlig ikke norsk, jeg gjør en del feil når jeg skriver, og det hender at folk reagerer. Jeg ordlegger meg ikke alltid riktig heller, og det hender at folk misforstår. Det endte med at jeg fikk nesten angst for å skrive her på kg, for at jeg er så redd å skrive noe feil. Nå skriver jeg som AB, og føler ikke samme press, jeg trenger ikke å sjekke innleggene mine tjue ganger før posting, jeg trenger ikke å være redd å bli misforstått. Det gjør at jeg skriver nå mye mer på kg. Det teite er at jeg nå ofte glemmer, mister trådene hvor jeg skrev , så det blir ofte bare en innlegg i hver tråd, uten oppfølging.. Hvordan velger man seg en "Tråd-nick", det skal jeg prøve å finne ut og bruke, jeg trodde at kvinneguiden ikke hadde det funksjonalitet enda.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #53 Skrevet 1. juli 2010 Enkelte irriterer seg bare for mye. Har man så store problemer med folks valg så burde man kanskje gjøre andre ting å enn å henge på kg. Kanskje diskusjon.no er mer tingen?
waco Skrevet 1. juli 2010 #54 Skrevet 1. juli 2010 Det er ingen hemmelighet at dere som er anonymebrukere ikke vil stå til ansvar for egne meninger. Om ikke så hadde dere skrevet en liten hilsen som forteller hvem som mener hva. Men så lite er altfor mye forlangt virker det som. Jeg foreslår at kvinneguiden snarest gjør det mulig å skille anonymebrukere ved hjelp av bokstaver som foreksempel anonymbrukerea og anonymbrukereb og anonymbrukerec. Jeg tror dere skjønner. Da kan dere alle være så inkognito dere vil.
Fluffe Skrevet 1. juli 2010 #55 Skrevet 1. juli 2010 Det er ingen hemmelighet at dere som er anonymebrukere ikke vil stå til ansvar for egne meninger. Om ikke så hadde dere skrevet en liten hilsen som forteller hvem som mener hva. Men så lite er altfor mye forlangt virker det som. Jeg foreslår at kvinneguiden snarest gjør det mulig å skille anonymebrukere ved hjelp av bokstaver som foreksempel anonymbrukerea og anonymbrukereb og anonymbrukerec. Jeg tror dere skjønner. Da kan dere alle være så inkognito dere vil. Tror ikke du vet så mye hvorfor folk er anonyme jeg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juli 2010 #56 Skrevet 1. juli 2010 Det inntrykket jeg har, har vært og er at Anonym Bruker stort sett brukes for å unngå å stilles til ansvar. Forsøker hvordan det er å være anonym bruker jeg. HOLAR, ja det er meg
Gjest Blondie65 Skrevet 1. juli 2010 #57 Skrevet 1. juli 2010 Joda, men det er informasjon om deg. Og da har jeg full forståelse at folk vil være anonyme. Men når det ikke er informasjon om deg, kanskje tvert imot informasjon som vedrører andre, det er da jeg setter spørsmålstegn ved behovet for å måtte være anonym. Men informasjon om andre kan jo være like fullt identifisering av meg? Nettopp derfor anonym. Den logikken skjønte jeg ikke helt. En registrert bruker som skriver som anonym kan få sin profil stengt pga sin oppførsel som anonym bruker.
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juli 2010 #58 Skrevet 1. juli 2010 Hva er det anonyme brukere har gjort deg? Hva har de sagt? Jeg ser flere som spør deg om det, men du har ikke svart på det. Å bare komme "ab er så slem" uten noen begrunnelser blir for dumt. Fint om du gjerne linker til de innleggene også så kan vi jo andre få et større innblikk i hva du prater om. Linke til ting moderatorne har slettet?
Poll Skrevet 1. juli 2010 #59 Skrevet 1. juli 2010 Linke til ting moderatorne har slettet? Ok, det blir jo litt vanskelig, men du kan vel alltids fortelle? Sånn ca hva er det anonyme brukere har sagt til deg (mulig andre)? Nå er jeg vanligvis ikke noe aktiv, men sitter for det meste på gjerdet og ser på og jeg har ikke sett noe til de færle anonyme du prater om. Av og til så ser jeg noen som slenger, ja, men slik du skriver her så virker det jo som at det er et kjempeproblem, noe jeg ikke har lagt merke til.
Gjest Constanze Skrevet 1. juli 2010 #60 Skrevet 1. juli 2010 Det er helt kul umulig å diskutere med anonyme brukere så lenge de ikke kan skilles fra hverandre. Har opplevd at anonyme brukere som blir en smule hissige i en debatt sier: "Det er ikke bare meg, men flere anonyme brukere i denne tråden som mener at du opptrer bla, bla, bla" Javel, og så? For meg er anonyme brukere med samme mening den samme personen ... de er umulige å skille fra hverandre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå