Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Ser at det er folk som vil ha 16-årsgrense på hele kg og/eller bare seksualitet. Men er kg så mye verre enn andre fora, som diskusjon.no? Diskusjon.no har jo et seksualforum, ingen aldersgrense og mange av medlemmene på forumet er jo fra 13 og opp.
ToveM Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Syntes ikke barn (under 16) har noe å gjøre i et forum som dette uansett..
Gjest Whitelines Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Selv ville jeg, om jeg hadde vært under 16, ikke vært på KG. Jeg var på et ungdomsforum før, og nå som jeg er 20 byttet jeg over til KG fordi jeg ble for gammel for ungdomsforumet. Jeg ville rett og slett ikke hatt noen interesse av å være her, og de temaene som eksisterer her som jeg ville syntes var aktuelle for meg på den alderen fant jeg på ungdomsforumet. Men alle er jo forskjellige, og aldersgrense på seksualitetforumet tror jeg ikke gagner noen - det er mye som diskuteres der som jeg allerede har lest om på ungdomsforumet. Jeg tror egentlig heller de litt eldre brukerne her ikke vil ha så unge folk her, noe som jo er forståelig. Noen vil kanskje synes de må sensurere innleggene sine dersom det er fare for at 13 åringer leser dem. Dessuten er jeg ikke så sikker på om det er "sunt" for så unge brukere å være her - ikke fordi de kan ta skade av temaene her, men pga de svarene de måtte få fra andre brukere... ikke alle her er like snille, og et ungt menneske kan ta de krasse kommentarene her inne personlig.
Wonders Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 bør vel være foreldre som skal bestemme hvor sine barn lager profiler da, når de så vidt er tenåringer da men...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå