kriztine Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Her om dagen kjente jeg en slags kul eller vortelignende greie i indre kjønnsleppe. Har ikke sett meg i speilet så aner ikke hvordan den ser ut. Ikke klør den heller. Har betilt time til gyn. heldigvis. Lurer bare på om noen andre har opplevd noe lignende? Håper jeg ikke har fått en kjønnsvorte
Lisaaa Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Kan være kjønnsvorte men også en betennelse kul hvis du barberer deg.
Gjest navnelapp Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Ein kan godt få slike betennelseskular/byllar i dette området utan å barbere seg. Dei blir borte av seg sjølv etter nokre dagar.
*Numi* Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 Det er nok mest sannsylig en tett talgkjertel og ikke noe farlig.
Supramundane Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 (endret) Det er nok mest sannsylig en tett talgkjertel og ikke noe farlig. Ikke farlig, men utrolig ubehagelig! Det er vel ikke noe å gjøre noe med heller, man må bare vente til den "ordner seg selv". Endret 25. juli 2010 av Supramundane
*Numi* Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Nei, man kan vel "poppe" den som en kvise, men det gjør jo bare vondt verre i grunn. Pleier vel å gå bort ganske fort av seg selv.
Lisaaa Skrevet 27. juli 2010 #7 Skrevet 27. juli 2010 Hadde en kul og den gikk ikke ant og skvise eller noe sånt. Den var veldig ubehagelig og vond og hard. Det var ang en betennelseskul pågrunn av barbering.
Djungelvrål Skrevet 27. juli 2010 #8 Skrevet 27. juli 2010 Ja de er vonde, men de forsvinner oftest av seg selv heldigvis.
cyanid Skrevet 27. juli 2010 #9 Skrevet 27. juli 2010 jeg fikk en sånn for ei uke siden og var lur nok til å klemme.. den ville jo ikke ut, og jeg fikk et rødt merke, så ut som reine kjønnsykdommen, syntes det var så flaut at jeg måtte dra en hvit en for kjæresten og si det var gnagsår av undertøyet (vil ikke begynne å snakke om talg og slikt midt i akten og forklare dets naturlighet)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå