Gå til innhold

Liten kul i kjønnsleppa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her om dagen kjente jeg en slags kul eller vortelignende greie i indre kjønnsleppe. Har ikke sett meg i speilet så aner ikke hvordan den ser ut. Ikke klør den heller. Har betilt time til gyn. heldigvis. Lurer bare på om noen andre har opplevd noe lignende?

Håper jeg ikke har fått en kjønnsvorte :roll:

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være kjønnsvorte men også en betennelse kul hvis du barberer deg.

Gjest navnelapp
Skrevet

Ein kan godt få slike betennelseskular/byllar i dette området utan å barbere seg. Dei blir borte av seg sjølv etter nokre dagar.

Skrevet

Det er nok mest sannsylig en tett talgkjertel og ikke noe farlig. :)

Skrevet (endret)

Det er nok mest sannsylig en tett talgkjertel og ikke noe farlig. :)

Ikke farlig, men utrolig ubehagelig! Det er vel ikke noe å gjøre noe med heller, man må bare vente til den "ordner seg selv".

Endret av Supramundane
Skrevet

Nei, man kan vel "poppe" den som en kvise, men det gjør jo bare vondt verre i grunn. Pleier vel å gå bort ganske fort av seg selv.

Skrevet

Hadde en kul og den gikk ikke ant og skvise eller noe sånt. Den var veldig ubehagelig og vond og hard. Det var ang en betennelseskul pågrunn av barbering.

Skrevet

Ja de er vonde, men de forsvinner oftest av seg selv heldigvis.

Skrevet

jeg fikk en sånn for ei uke siden og var lur nok til å klemme.. den ville jo ikke ut, og jeg fikk et rødt merke, så ut som reine kjønnsykdommen, syntes det var så flaut at jeg måtte dra en hvit en for kjæresten og si det var gnagsår av undertøyet (vil ikke begynne å snakke om talg og slikt midt i akten og forklare dets naturlighet) :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...