Gå til innhold

Hvilke truser er "trygge"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer sterkt å kjøpe inn nye truser etter alt jeg har lest om at stringtrusa absolutt er en bakteriebombe, spesielt nå som jeg sitter og klør meg ihjel pga soppinfkesjon :kjefte:

Meen - hvilke truser er "trygge"? Er det kun bestemortruser og boksere? SLike kan jeg jo ikke bruke under tights og stramme bukser..

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter litt med det samme.. får lett kløe om det blir for tett der nede. jeg bruker ofre blonde hipstere, de er løse( klemmer ikke på rompa, hm og gina tricot har noen sånne), eller så har sloggi noen sømløse (IKKE bestemortruser) modeller som er ganske fine og ikke minst behagelige..

jeg vet ikke om det her er noe fasit svar, men jeg merker ihvertfall stor forbedring! :)

Lykke til!

Skrevet

Hvit bomull som kokvaskes er det tryggeste. Klart det ikke er like lekkert som gjennomsiktige blonder, men det er jo faktisk stort utvalg i bomullstruser også. Mange menn tenner på en enkel bomullstruse med lavt liv og høy skjæring :)

Spar heller stringtrusa til spesielle anledninger (eller enda bedre - gå uten truse), fortsatt en liten sjanse for å få sopp, men mye mindre enn om du bruker det hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...