Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 du møter en tidligere sex partner og hun eller han ser helt lik ut som for 20 år siden hvile du blit skremt.
Gjest womenwomen Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 du møter en tidligere sex partner og hun eller han ser helt lik ut som for 20 år siden hvile du blit skremt. Ville blitt litt overrasket ...men slettes ikke skremt ! Er jo bare flott at noen holder seg like bra . Traff selv noen kjenninger som var blitt helt gråe i håret de siste 10 år ...det var merkelig å se .At det går an å bli så " grå " ...kjente nesten ikke mannen igjen .Husker han jo som mørk håret .Var faktisk han som gjenkjente meg ...ville ikke kjent han igjen med grått hår selv . Har selv også fått kommentarer om at jeg ser helt lik ut som for 10 -15 år siden ...bare heller blitt " flottere "med årene sier menn ..men skal jeg tro dem ? Sikkert bare noe de sier for å smigre tror jeg , det er jo hyggelig å høre uansett ,kjempehyggelig .Men ...så lever jeg ikke et tradisjonelt liv ...det ses kanskje på meg utenpå også ...at jeg er " evig ungdommelig " , i hvertfall i livsstilen min , den holder meg kanskje ung ... osv Hvorfor skulle du bli skremt av at en kjenning ikke er blitt " synlig eldre " ???
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 du møter en tidligere sex partner og hun eller han ser helt lik ut som for 20 år siden hvile du blit skremt. Sikkert vampyr ville jeg tenkt.
Gjest Eurodice Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Har selv også fått kommentarer om at jeg ser helt lik ut som for 10 -15 år siden ...bare heller blitt " flottere "med årene sier menn ..men skal jeg tro dem ? Sikkert bare noe de sier for å smigre tror jeg , det er jo hyggelig å høre uansett ,kjempehyggelig .Men ...så lever jeg ikke et tradisjonelt liv ...det ses kanskje på meg utenpå også ...at jeg er " evig ungdommelig " , i hvertfall i livsstilen min , den holder meg kanskje ung ... osv Hva slags livsstil har du da, ww? Hva legger du i et tradisjonelt liv? Jeg virker også mye yngre enn min kronologiske alder, både av utseende og væremåte. Det kan by på mange morsomme og til dels også småpinlige episoder, for eksempel når noen tror jeg er den nye "dama" til sønnen min .
Rights Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 (endret) Damer i 30-40 årene som holder seg bra er kan være veldig SEXY ! Så all honnør til dere som holder dere så bra Endret 28. juli 2011 av Rights
Gjest womenwomen Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 Hva slags livsstil har du da, ww? Hva legger du i et tradisjonelt liv? Jeg virker også mye yngre enn min kronologiske alder, både av utseende og væremåte. Det kan by på mange morsomme og til dels også småpinlige episoder, for eksempel når noen tror jeg er den nye "dama" til sønnen min . Et tradisjonelt liv er " tidsklemmen " med mann , 2 - 3 småbarn i min alder og full jobb .Med andre ord , masse stress hver dag ... Jeg har kunn mann som lar meg gjøre hva jeg vil ..deilig !.er barnefri og skal forbli det også er planen nå , har dermed tid til å dyrke en rekke sunne fritidsaktiviteter , hobbyer , som også er ganske krevende rent fysisk ...mosjonsmessig : ) Holder meg derfor i stabil og fin vekt også . Rimelig bra økonomi .Kan bruke en god del på meg selv o.a luxus ..om jeg ønsker . Har det veldig bra - og det ses nok på meg også . Deilig å være fri og kunne prioritere det jeg syns er gøy og ikke minst ha TID nok til det også etter jobben .Har også et godt sexliv ..holder meg nok også ung tror jeg : ) En orgasme hver dag er den beste "anti- rynkekrem " sies det ...he he DET SES UTENPÅ - på folk som har det fysisk og psykisk godt med seg selv .Kilden til nesten evig ungdommelighet mener jeg .Å ha det bra i hverdagen , unngå stress og krav og ansvar ,god økonomi , få bekymringer , tid nok , nok søvn og sex osv osv
Gjest gjest 30 Skrevet 30. juni 2010 #8 Skrevet 30. juni 2010 Jeg er 30 og går for å være maks 23. Jeg synst ikke 30 åringer ser gamle ut og er heller ingen alder. Det at jeg itilegg har fått 3 barn er vel folk flest reagerer på Jeg nyter det så lenge det varer. Jeg liker å ta vare på meg selv og kler meg ikke akkurat som en 40 åring
Gjest womenwomen Skrevet 30. juni 2010 #9 Skrevet 30. juni 2010 Jeg er 30 og går for å være maks 23. Jeg synst ikke 30 åringer ser gamle ut og er heller ingen alder. Det at jeg itilegg har fått 3 barn er vel folk flest reagerer på Jeg nyter det så lenge det varer. Jeg liker å ta vare på meg selv og kler meg ikke akkurat som en 40 åring Ser du ut som en 23 åring etter at alle klærne har falt og bh`n ??? Selv etter 3 barn ? Høres ganske utrolig ut ! Ser lett på kvinner om de har født barn , selv med klær på jeg .De har vanligvis litt annen fasong ...ikke går de like spenstig heller .
Gjest Eurodice Skrevet 30. juni 2010 #10 Skrevet 30. juni 2010 Ser du ut som en 23 åring etter at alle klærne har falt og bh`n ??? Selv etter 3 barn ? Høres ganske utrolig ut ! Ser lett på kvinner om de har født barn , selv med klær på jeg .De har vanligvis litt annen fasong ...ikke går de like spenstig heller . Dette må jeg si var en oppsiktsvekkende observasjon. Hva slags fasong mener du man får etter å født barn? Og hva mener du barnefødsler har med ganglag å gjøre? Jeg har satt fem barn til verden, det første da jeg var 20 år, det siste da jeg var 28. Det finnes ikke et spor på kroppen min som "sladrer" om fødsler. Jeg er helt sikkert ikke den eneste med barn som har en flott kropp.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #11 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har satt fem barn til verden, det første da jeg var 20 år, det siste da jeg var 28. Det finnes ikke et spor på kroppen min som "sladrer" om fødsler. Det tror jeg ikke noe på. Mener du at du er like stram over magen og har like faste pupper som en 25-åring, eller?
Gjest Eurodice Skrevet 30. juni 2010 #12 Skrevet 30. juni 2010 Det tror jeg ikke noe på. Mener du at du er like stram over magen og har like faste pupper som en 25-åring, eller? Jeg vet ikke hvor faste pupper 25-åringer vanligvis pleier å ha. Jeg har sett tenåringer med hengebryst og eldre damer med hengebryst. Jeg har faste, fine bryster og en flat, stram mage og generelt bra figur. Men ting kommer ikke av seg selv, vet du. Man må gjøre en innsats og ikke la seg sløve ned.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #13 Skrevet 30. juni 2010 Jeg vet ikke hvor faste pupper 25-åringer vanligvis pleier å ha. Jeg har sett tenåringer med hengebryst og eldre damer med hengebryst. Jeg har faste, fine bryster og en flat, stram mage og generelt bra figur. Men ting kommer ikke av seg selv, vet du. Man må gjøre en innsats og ikke la seg sløve ned. Da er det vel noe veldig spesielt med deg, siden amatomine og muskulaturen ikke har forandret seg i det hele tatt etter fem svangerskap.
Gjest Eurodice Skrevet 30. juni 2010 #14 Skrevet 30. juni 2010 Da er det vel noe veldig spesielt med deg, siden amatomine og muskulaturen ikke har forandret seg i det hele tatt etter fem svangerskap. Hvor tar du dette fra? Jeg har ikke nevnt et ord om at kroppen ser ut som da jeg var pur ung, den er velholdt og trent.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #15 Skrevet 30. juni 2010 Da er det vel noe veldig spesielt med deg, siden amatomine og muskulaturen ikke har forandret seg i det hele tatt etter fem svangerskap. Noen har fakktisk gode gener også.Og belladonna jeg er enig med deg det stemmer virkelig.Søsteren min har født 2 barn og er 30 hun ser ut som en 23 åring,magen er helt flat faste pupper og ingen strekk merker.Håper jeg er like heldig:)
Gjest Gjest 30 Skrevet 30. juni 2010 #16 Skrevet 30. juni 2010 Ser du ut som en 23 åring etter at alle klærne har falt og bh`n ??? Selv etter 3 barn ? Høres ganske utrolig ut ! Ser lett på kvinner om de har født barn , selv med klær på jeg .De har vanligvis litt annen fasong ...ikke går de like spenstig heller . Måtte flire litt her nå. Det er ingen som tror jeg har født 3 barn. Jeg jobber i treningsbransjen og kroppen min er ikke blitt sånnt helt gratis. Du hadde nok sett at jeg hadde født om jeg ikke trente. Jeg ser mye rart på treningsenteret og mangen jenter på 17 år er mye slappere i fisken og større en meg. Det er fullt mulig å trene seg opp igjen etter fødsler, men for min del må jeg trene hardt og passe litt på hva jeg putter i munnen. Det har nok litt med gener å gjøre også. I min familie har alle damer lange og slanke bein. Min mor hadde ikke et gram fett på magen etter 3 fødsler før hun var 35 år. Jeg har måttet jobbe for det og er heller ikke like flat som hun var. Jeg har i mine øyner en annen fassong en før ja. Jeg er blitt spinklere og føler huden er litt slappere enkelte steder og at det trengs hard styrke trening til for å beholde sprett rumpa.
kristian82 Skrevet 30. juni 2010 #17 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har satt fem barn til verden, det første da jeg var 20 år, det siste da jeg var 28. Det finnes ikke et spor på kroppen min som "sladrer" om fødsler. Jeg er helt sikkert ikke den eneste med barn som har en flott kropp. Det kan jeg skrive under på. Har hatt gleden av å se Belladonna i bikini flere ganger, og tro meg, det er FÅ på den stranda som ser bedre ut - danker lett ut de fleste 20 åringer som har 0 barn. Noen er bare heldige
sexomaniac Skrevet 30. juni 2010 #18 Skrevet 30. juni 2010 Har ei nabodame her som vi kaller for "1881", rett og slett fordi hun ser ut som hun er 18 bakfra, men 81 år forfra. Akkurat det synes jeg er litt skremmende. Hun har en velsmurt kropp, men ansiktet har forfalt helt. Hun er i 50-årene eller noe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå