Fauna Svecica Skrevet 25. september 2003 #1 Skrevet 25. september 2003 Jeg har ikke fått rukket å skrive en presentasjon av meg selv. Men det er nå så, men her jeg, isåfall. Virker hyggelig her. Hygglig forum, med hyggelige mennesker. Ellers er jeg bosatt i storbyen, blant støv, t-baner og busser. Men trives med det. Ja, var vel egentlig det å si om meg, da.
Ruby Skrevet 25. september 2003 #9 Skrevet 25. september 2003 Velkommen til deg, håper at du vil trives her hos oss gærninger....
koldbruna Skrevet 25. september 2003 #12 Skrevet 25. september 2003 Velkommen til oss på KG koldbruna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå