Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Hei, Har vært på konsultasjon hos kirurg for plastisk kirurgi idag. Jeg er idag en B cup, 1.68 høy og 62 kg. Jeg har brede skuldre og dermed vil sannsyneligvis større bryster bli "en del av pakka". Jeg leser på diverse tråder at mange får anbefalt forstørrelser i 200-grams størrelsen mens min kirurg mener 345 vil se bra ut. Jeg har også fått beskjed om at dråpeformede bryster blir det beste. Noen med erfaringer på dette? Hvor mye tok dere? Hvor mye endrer cup størrelsen seg med såpass mye innlegg? Takker til alle som tar seg tid.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Synes å huske noe om at du kan fylle en pose med ris i tilsvarende gram, så får du en "modell" av protesen. Så kan du putte den ned i BH'en og få en ide om det er noe for deg. Men 345gr ekstra, det blir vel D-cup?
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Takker for rådet, kokt ris eller tørr? Jeg var rimelig klar på at jeg vil se mest mulig naturlig ut, og at jeg ønsker symmetri i forhold til resten av kroppen...så om jeg ender med en E cup så blir jeg rimelig sjokka når jeg kommer til meg selv etter operasjonen.. :klø:
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Det går ikke an å si hvilken cup det blir, for det varierer sånn. 85B har akkurat like stor cup som 75D! Cupen går en bokstav "opp", med en gang omkrisen rundt går en størrelse "ned". Så ikke la deg skremme av at det blir "den og den" cupen, for det blir ikke nødvendigvis så stort alikevel Og nei - jeg synes ikke det høres så ille ut, når jeg tenker på hva f.eks en kg sukker veier, og tar ca 1/3 av det
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Tusen takk for nok et informativt og flott svar Kirurgen er vel mer erfaren enn meg så sjangsen er vel størst for at han veit hva han driver med, og hva han anbefaler meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå