Gå til innhold

små pupper

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet noen måte å få større pupper på uten opperasjon ?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bh med innlegg....ellers ingenting. Venn deg til det. De er bra som de er. :)

Gjest Gjest
Skrevet

P-piller, eller den dagen du kommer i 40års alderen, skal jeg love deg at puppene blir betydelig større, men ikke noe pene :P

Skrevet

Noen som vet noen måte å få større pupper på uten opperasjon ?

Prøv å gå opp noen kilo.

Egentlig skal du glemme det.Vi mannfolka som liker pupper, liker også små pupper. Det gjør iallfall jeg. :)

Drømmekvinnen for de fleste menn har noe litt uvanlig, som kalles god personlighet og pålitelighet. Sånne detaljer som bryststørrelse er veldig ubetydelige.

Jeg tenner egentlig mest på vakre øyne. Men det er personligheten som telller i det lange løp. Jeg tror ikke silikondamer har bedre sjekkelykke enn de med små pupper, og jeg tror silikondamer har litt mindre evner til å holde på han de fanget.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns selv jeg har små pupper, men så begynte jeg på p-pillene Diane

som også skal hjelpe på uren hud, gikk opp en str, målte både før og etter :)

Ellers er det å legge på seg, men da legger man på seg andre steder også,

som er ganske logisk :P

Du kan jo prøve ut en god del da, kremer, kjeks og kaker som visstnok skal gjøre

puppene større, om det funker vet jeg ikke, men går vell ann å teste det ut :P.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Helt siden jeg begynte på p piller har puppene mine gått opp en størrelse! helt utrolig. Er kjempe stolt nå jeg:)

Skrevet

Var en jente jeg gikk på skolen min før, som var ekstemt tynn og spinkel.. Plutselig fikk hun svære pupper, og folk begynte å lure litt :skravle: Men vi skjønte jo etter hvert at det bare var p-pillene hennes som hadde blåst de opp litt :fnise:

Men er det ikke sånn at hvis man slutter på de p-pillene så blir puppene llike små igjen da ? haha det blir jo utrolig rart da :lete:

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har små pupper og har etterhvert blitt ganske fortrolig med det. Viktig å være stolt av det man har, og være glad for at en f.eks kan bruke topper etc som mange med store pupper ikke kan bruke. Etter at jeg begynte på p-piller synes jeg den ene (!) puppen har blitt litt større, så nå håper jeg at den andre kommer etter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...