Farrah Skrevet 15. juli 2010 #21 Skrevet 15. juli 2010 Argh! Bikkja fortsetter å tygge på den jævla lista! Har prøvd både tabasco og eddik. Har noen noen andre tips? Du får prøve rådene til de over meg her,finn ei lukt/smak hunden din absolutt ikke liker. Sånn ellers vil jeg bare få si; all ære til deg for at du prøver uten bur! Så altfor mange hadde bare gitt opp å putta hunden i buret og ikke tenkt mer over saken, desverre for hunden sin del.
Sugerøret Skrevet 15. juli 2010 #22 Skrevet 15. juli 2010 (endret) totalt feilposta tenk! Endret 16. juli 2010 av Kårky
Gjest SmallTalk Skrevet 16. juli 2010 #23 Skrevet 16. juli 2010 Har du et eller annet rom hunden kan lukkes inne på når du er ute av leiligheten, som ikke er altfor lite? Bad eller gang f.eks? Jeg har aldri latt hundene jeg har hatt få ha hele huset som tumleplass når jeg ikke er hjemme. De har måttet finne seg i å være på kjøkkenet eller badet, avhengig av hvor jeg har bodd. Dette er da steder hvor de har hatt teppet sitt fast og også frivillig gått og lagt seg for å hvile og de har stort sett holdt seg på det rommet uten noe mer om og men (har selvfølgelig lukket igjen døren, men de kunne kunsten å åpne dører). Så lenge buret er stort, så ser jeg ikke helt problemet med å lukke hunden inne. Det er vel ikke akkurat et reisebur heller?
SiljeMa Skrevet 16. juli 2010 #24 Skrevet 16. juli 2010 Vi har kjøpt kompostgjerder på biltema, vi har satt sammen 2 (eller 3) pakker til en ganske stor ring som vi har i stua. Med senga hans, en del leker og vann. Har en valp som også tygger på ALT så det har funket veldig bra hos oss :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå