Gå til innhold

Hva synes dere gutter egentlig om silikonpupper?

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Glad du ikke er kjæresten min da :)

Ditto!

Er ikke slik at kjæresten min pusher på meg silikonpupper. Han sier derimot at de er fine som de er, men sier at det gjør han ingenting med silikonpupper, siden jeg har såpass komplekser. Så lenge han får ta mer på dem, er det helt ok med plast ifølge ham :)

Igjen, problemet sitter mellom ørene dine, ikke mellom skuldre og navle.

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Han har gode grunner til å gidde, så da finner han seg vel i at jeg kan være ganske brutal i blant da. Litt moro skal man jo ha det. Ikke har jeg tvunget ham heller, vi har bare snakket, og jeg har klart å lire ut av ham diverse som han ikke hadde planlagt å si.

Dagens samlivsråd, slutt med det. En dag får du mer en hva du ville ha.

Skrevet

Synes silikonpupper er fine å se på om det er gjort nøye slik at arrene ikke synes, men ikke noe gode å kose med. Jeg fikk sjansen til å sutte og klemme litt på noen silikonpupper da jeg var på swingersklubb forrige helg, og de er for harde. Hvertfall hvis man liker å skvise dem slik som jeg gjør :D

Skrevet

Jeg tror over halvparten av folk ikke vet at de har vært borti silikonpupper, fordi folk bare legger merke til de som har overdrevet store pupper.

Ingen ser på b-pupper og tenker at det er silikon. Man skal ikke være så rask å dømme. Greit å ha egne meninger, men man trenger ikke snakke stygt/nedlatende til personer med silikon.

Jeg tror det er mye dobbelmoral ute og går når det gjelder silikon.

Gjest Gjest 30
Skrevet

Eneste som er hardt på mine silliko pupper er en kul jeg har etter amming ;) Ellers akkurat like myke/harde som før jeg fikk barn. Har også samme fassong og som ikke er trillrunde så det går faktisk an å få de ganske så naturlig. Jeg synst ikke det er fint å se på to digre ballonger, men smaken er som baken.

Skrevet

Ditto!

Igjen, problemet sitter mellom ørene dine, ikke mellom skuldre og navle.

Synes du er nokså rask til å dømme jeg da. Jeg vet med meg selv at problemet ikke sitter mellom ørene. Jeg er ikke blant de styggeste ellers, og lider absolutt ikke av dårlig selvtillit. Så lenge bhen er på :) Problemet finner jeg når jeg har sex med kjæresten min, fordi jeg absolutt ikke føler meg vel. Selv om han understreker gjentatte ganger at de er fine og han liker de som de er. Jeg vil føle meg som en kvinne igjen, rett og slett.

Gjest Mann på 45
Skrevet

Nei, nå har han hardnakket påstått at han liker at det er naturlig helt til for noen dager siden. Jeg skviste ham opp i et hjørne, så han skal få slippe å utbrodere mer nå :) Og det betyr jo ikke at han ikke liker puppene mine, selv om jeg blir snurt :P

Selv liker jeg ikke silikon noe særlig men hadde du "skviset meg opp i et hjørne" hadde jeg regnet med at det var viktig for deg å få støtte for dine ønsker. Da kunne jeg sikkert sagt ja at det var fint det også.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Dagens samlivsråd, slutt med det. En dag får du mer en hva du ville ha.

Men det er jo så morsom^^ Og jeg spør jo bare om ting jeg ikke tar skade av å høre svaret på. Litt snurt kan jeg bli, men det går over.

Gjest Trajan
Skrevet

Jeg synes at det er noen som tilhører plastik dokker. Og ikke ekte mennesker

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Selv liker jeg ikke silikon noe særlig men hadde du "skviset meg opp i et hjørne" hadde jeg regnet med at det var viktig for deg å få støtte for dine ønsker. Da kunne jeg sikkert sagt ja at det var fint det også.

Nei, jeg tror faktisk han hadde lagt ned veto hvis jeg hadde sagt jeg ville ha det. Jeg vil ikke ha det, jeg er fornøyd med de små puppene mine. De fungerer jo fint... Det var ikke i en sånn situasjon det dukket opp, men vi snakket om temaet og han innrømte omsider at de var fine å se på. Men han synes jo pupper generelt er fine og se på også. Ingen av oss la så mye i den kommentaren... Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å utbrodere om dette, egentlig.

Gjest Gjest 30
Skrevet

Tror ikke dere som ikke har pupper i det hele tatt kan skjønne hvorfor noen velger å ta sillikon. Jeg har alltid vært i mot det og har alltid hatt veldig små pupper, men etter 3 barn var jeg helt flat og kun løs skinn igjen. Nå kan jeg gå i vanlige klær/topper uten å ta i innlegg og jeg kan ta av meg bh-en uten å gremmes. Vi bestemmer selv over kroppen vår og gjør det du føler for. Men jeg ville nok tenkt meg to ganger om å gjøre det om jeg hadde pupper og de blir ødelagt av graviditet og du kan risikere å få problemer med å amme.

Skrevet

Jeg skal etter litt om og men legge inn silikon i brystene. Amming og flere graviditeter har satt sine spor. Gleder meg virkelig, for det at jeg ikke føler meg komfortabel naken hemmer jo sexlivet. Kjæresten min sier ikke akkurat nei takk til silikonpupper, og han har gitt uttrykk for at det er flott. Ingen begrensninger på hvor store de skal bli, har han heller ikke.

Så hva mener dere gutter her inne om silikonpupper? Er det kvalmt og turn off? Noe individuelt vil jeg tro, men spennende å høre alikevel..

:tommelopp: det ;)

Skrevet

Jeg tok selv silikon etter 2 svangerskap og tilslutt tomme pupper. Jeg tok 350, måtte ta såpass for å fylle ut, men de ble ikke veldig store av den grunn. Jeg er også litt kraftig. Og er faktisk en som mente han var silikonekspert som ikke la merke til det. Mine ble ihvertfall ganske myke og naturlige raskt.

Og jeg er utrolig fornøyd med å ha gjort det, selvtillitten min generelt er jo ikke forandra, men da det kommer til sex er det mye bedre.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Tror ikke dere som ikke har pupper i det hele tatt kan skjønne hvorfor noen velger å ta sillikon. Jeg har alltid vært i mot det og har alltid hatt veldig små pupper, men etter 3 barn var jeg helt flat og kun løs skinn igjen. Nå kan jeg gå i vanlige klær/topper uten å ta i innlegg og jeg kan ta av meg bh-en uten å gremmes. Vi bestemmer selv over kroppen vår og gjør det du føler for. Men jeg ville nok tenkt meg to ganger om å gjøre det om jeg hadde pupper og de blir ødelagt av graviditet og du kan risikere å få problemer med å amme.

Jeg er ca. helt flat nå, så jeg skjønner godt at man kan ønske å ta det. Jeg har i midlertig klart å lære meg å like puppene mine, selv om de ikke er sånn som hele verden forteller meg at de bør være. Jeg tror de som "ikker har pupper i det hele tatt" godt kan skjønne hva som driver folk. Vi er kanskje de som kjenner mest på det å ikke strekke til på den fronten gjennom hele ungdomstiden...

Gjest Gjest 30
Skrevet

Jeg er ca. helt flat nå, så jeg skjønner godt at man kan ønske å ta det. Jeg har i midlertig klart å lære meg å like puppene mine, selv om de ikke er sånn som hele verden forteller meg at de bør være. Jeg tror de som "ikker har pupper i det hele tatt" godt kan skjønne hva som driver folk. Vi er kanskje de som kjenner mest på det å ikke strekke til på den fronten gjennom hele ungdomstiden...

Godt å høre at vi er flere. Det var faktisk ikke fokus på kropp når jeg voks opp. Det er komt nå når jeg er blitt voksen. Jeg har alltid vært en populær jente og de små puppene mine plaget ikke meg heller, men da hadde jeg bittelitt og med bh med innlegg så passet jeg topper/kjoler. Jeg har somsagt ikke en full B-cup idag og da med opprasjon. Jegg gjorde dette kun for meg selv. Det hjalp for min selvtilitt. Nå har jeg hvertfall pupper igjen. Tror også etter x antall barn at man får et annet syn. Kroppen blir jo ikke som den var før, men man føler seg hvertfall feminim med litt pupper en som helt flat.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg tror over halvparten av folk ikke vet at de har vært borti silikonpupper, fordi folk bare legger merke til de som har overdrevet store pupper.

Ingen ser på b-pupper og tenker at det er silikon. Man skal ikke være så rask å dømme. Greit å ha egne meninger, men man trenger ikke snakke stygt/nedlatende til personer med silikon.

Jeg tror det er mye dobbelmoral ute og går når det gjelder silikon.

Eh... Jo. Spesielt om en kvinne jogger. Det lyser plast milevis.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Synes du er nokså rask til å dømme jeg da. Jeg vet med meg selv at problemet ikke sitter mellom ørene. Jeg er ikke blant de styggeste ellers, og lider absolutt ikke av dårlig selvtillit. Så lenge bhen er på :) Problemet finner jeg når jeg har sex med kjæresten min, fordi jeg absolutt ikke føler meg vel. Selv om han understreker gjentatte ganger at de er fine og han liker de som de er. Jeg vil føle meg som en kvinne igjen, rett og slett.

Igjen... TYPEN DIN synes du har flotte pupper, DU (av uforståelige grunner) har store komplekser for noe en MANN (husk at pupper eksisterer kun for å tenne menn) synes er flott.

Når ting er slik så betyr det at du har komplekser for noe du ikke skal ha komplekser for. Du har et par pupper du ikke skal skjemmes over, men være stolt over. Tror du ikke din mann vet veldig godt at de barna dere har sammen er grunnen til at dine bryst har forandret seg? tror du ikke at han, på en manns litt sære vis, er stolt over å se hva din kropp har gitt? Når han ser noe slappere bryst, muligens et strekkmerke eller to og noe løsere hud på magen, tror du ikke at han er veldig klar over at det er på grunn av de tingene han har kjærest i livet sitt?

Det er noe fullstendig galt med samfunnet når kvinner bestemmer seg for at det er noe galt med kroppene deres, når menn nyter kroppen til sin kjære slik den er.

Igjen, problemet er i hodet, ikke i brystene.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

eller man legger seg ned og man har på en singlett eller bare bh(evt naken) så ser man at puppen og nipplene står rett opp. naturlige pupper detter litt ut mot siden

Gjest Gjest 30
Skrevet

eller man legger seg ned og man har på en singlett eller bare bh(evt naken) så ser man at puppen og nipplene står rett opp. naturlige pupper detter litt ut mot siden

Mine gjør ikke det og har samme naturlige form som før og de detter ut til siden når jeg ligger så det stemmer ikke på alle ;)

Skrevet

? Har du hørt om sportsbh? Puppene skal ikke disse når man jogger, de skal sitte godt fast med en sportsbh. De som har pupper som hopper opp og ned når de jogger, trenger en bedre bh :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...