Gå til innhold

Hva synes dere gutter egentlig om silikonpupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal etter litt om og men legge inn silikon i brystene. Amming og flere graviditeter har satt sine spor. Gleder meg virkelig, for det at jeg ikke føler meg komfortabel naken hemmer jo sexlivet. Kjæresten min sier ikke akkurat nei takk til silikonpupper, og han har gitt uttrykk for at det er flott. Ingen begrensninger på hvor store de skal bli, har han heller ikke.

Så hva mener dere gutter her inne om silikonpupper? Er det kvalmt og turn off? Noe individuelt vil jeg tro, men spennende å høre alikevel..

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe i mot det, men det er jo så mye annet her i verden du kan bruke pengene dine på i stedet for.

Gjest hogwash
Skrevet

Stiller meg nok ganske nøytral til det.

Viktigste er at kvinnen de sitter på er fornøyd.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er jeg mann så jeg faller vel litt utenfor denne interessegruppen din, men... Aldri om jeg kunne likt silikon. Jeg kan forstå at enkelte kan trenge det, etter å ha fått kreft i ene brystet og vært nødt til å amputere. Men selv A-kopp ser bedre ut naturlig enn med silikon. Og nei, silikon løser ikke problemet med selvtillitten din. Det hjelper deg midlertidig, til angsten din får arbeide seg inn på andre områder du vil gå og bekymre deg for. Du har havnet inn på et tankespor mannen din ikke akkurat hjelper deg ut av...

Gjest Gjest
Skrevet

Silikonpupper kan variere voldsomt. Det kan være veldig fint, om det ikke er for mye av det "gode".

At en kvinne som har små brøst, ønsker å ha dem et hakk større forstår jeg godt.

Men for min smak så må det være _litt_. Da kan det se veldig naturlig ut også ;-)

Gjest jente 30
Skrevet

Jeg har ikke en full B-Cup en gang og gar sillikon etter 3 barn. Ingen av menna jeg har vært sammen med har trodd jeg hadde sillikon og min nåværendes kjæreste fant det ikke ut og jeg sa det til han til slutt :) Så det går an å få myke fine små pupper av sillikon også.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke oppdaget det? Hvordan er det mulig å ikke se at det er en lysere stripe ved hvert bryst?

Gjest Trissa
Skrevet

Hvorfor menn liker silikonbryst er meg en gåte. Det er jo ikke et ekte bryst.. menn som liker silikon liker jo ikke ekte bryster, da liker de jo egentlig ikke bryster, siden silikonbryster er uekte bryster..hmm

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Min kjæreste har omsider innrømmet at han synes det er fint, men at han aldri kunne vært sammen med ei som hadde det "for jeg vet jo hvordan sånne jenter er!" Ikke en kommentar jeg syntes noe særlig om i det hele tatt, både fordi jeg ikke fikk særlig god selvtillit i forhold til min egen B-cup, og fordi det vitner om ganske stor sneversynthet. Men ingen er perfekte...

Gjest Trissa
Skrevet

Min kjæreste har omsider innrømmet at han synes det er fint, men at han aldri kunne vært sammen med ei som hadde det "for jeg vet jo hvordan sånne jenter er!" Ikke en kommentar jeg syntes noe særlig om i det hele tatt, både fordi jeg ikke fikk særlig god selvtillit i forhold til min egen B-cup, og fordi det vitner om ganske stor sneversynthet. Men ingen er perfekte...

Da skal du spørre : Hvorfor syns du det er fint med uekte pupper? De er jo ikke ekte.. Trodde menn liket ekte pupper ikke falske

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Da skal du spørre : Hvorfor syns du det er fint med uekte pupper? De er jo ikke ekte.. Trodde menn liket ekte pupper ikke falske

Nei, nå har han hardnakket påstått at han liker at det er naturlig helt til for noen dager siden. Jeg skviste ham opp i et hjørne, så han skal få slippe å utbrodere mer nå :) Og det betyr jo ikke at han ikke liker puppene mine, selv om jeg blir snurt :P

Gjest guttegjest
Skrevet

Nå er jeg mann så jeg faller vel litt utenfor denne interessegruppen din, men... Aldri om jeg kunne likt silikon. Jeg kan forstå at enkelte kan trenge det, etter å ha fått kreft i ene brystet og vært nødt til å amputere. Men selv A-kopp ser bedre ut naturlig enn med silikon. Og nei, silikon løser ikke problemet med selvtillitten din. Det hjelper deg midlertidig, til angsten din får arbeide seg inn på andre områder du vil gå og bekymre deg for. Du har havnet inn på et tankespor mannen din ikke akkurat hjelper deg ut av...

Helt enig! De fineste puppene er de naturlige. Silikon er turnoff, og fælt å se på synes jeg. På samme måte forstår jeg de som gjerne vil ha tilbake et tapt bryst etter sykdom og uhell. Det har jeg absolutt ingenting imot, men de som prøver å fikse på seg selv.. det er en annen sak jeg ikke liker.

Skrevet

Det er jo ikke slik at jeg vil ha unaturlige store. En C-cup kanskje. Vil bare ha tilbake puppene mine slik de var før fødsel og amming, og slik at de får et innhold og ikke lenger ser ut som en vrengt bukselomme..

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Det er jo ikke slik at jeg vil ha unaturlige store. En C-cup kanskje. Vil bare ha tilbake puppene mine slik de var før fødsel og amming, og slik at de får et innhold og ikke lenger ser ut som en vrengt bukselomme..

Med den argumentasjonsrekka vil jeg si: Helt ok.

For øvrig, jeg kommer aldri til å pushe silikoninnlegg...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg skal etter litt om og men legge inn silikon i brystene. Amming og flere graviditeter har satt sine spor. Gleder meg virkelig, for det at jeg ikke føler meg komfortabel naken hemmer jo sexlivet. Kjæresten min sier ikke akkurat nei takk til silikonpupper, og han har gitt uttrykk for at det er flott. Ingen begrensninger på hvor store de skal bli, har han heller ikke.

Så hva mener dere gutter her inne om silikonpupper? Er det kvalmt og turn off? Noe individuelt vil jeg tro, men spennende å høre alikevel..

Plastpupper er noe av det største svineriet i historien! Det er så motbydelig og kvalmende agt jeg kanpt har ord for det. En ting var om plaspupper utelukkende ble brukt der en måtte rekonstruere et bryst etter sykdom, men slik er det ikke. Nå er plaspupper BIG BUSINESS der grådige jævler sitter og trykker kvinner ned i dritten. Utelukkende for at kvinnene skal hate sine naturlige deilige bryster for å så kaste vekk flerfoldige tusner på en totalt unødvendig inngripen.

Har jeg lekt med plastpupper? Jepp! Ble jeg skuffet? Til de grader...

Hadde min (imaginære) kjæreste skaffet seg plastpupper hadde jeg forlatt henne. Tydeligere kan hun ikke fortelle meg at hun har null tro på at jeg elsker henne for den hun er.

Ser jeg en kvinne med plaspupper styrer jeg unna umiddlbart. Slike kvinner orker jeg ikke å forholde meg til.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei, nå har han hardnakket påstått at han liker at det er naturlig helt til for noen dager siden. Jeg skviste ham opp i et hjørne, så han skal få slippe å utbrodere mer nå :) Og det betyr jo ikke at han ikke liker puppene mine, selv om jeg blir snurt :P

Er du så dust at du tvinger typen din til å svare på spørsmål du ikke vil ha svar på? Og er du så dust at du presser han til å svare det svaret du har bestemt deg for er det riktige? At han gidder sier jeg bare :roll:

Skrevet

Plastpupper er noe av det største svineriet i historien! Det er så motbydelig og kvalmende agt jeg kanpt har ord for det. En ting var om plaspupper utelukkende ble brukt der en måtte rekonstruere et bryst etter sykdom, men slik er det ikke. Nå er plaspupper BIG BUSINESS der grådige jævler sitter og trykker kvinner ned i dritten. Utelukkende for at kvinnene skal hate sine naturlige deilige bryster for å så kaste vekk flerfoldige tusner på en totalt unødvendig inngripen.

Har jeg lekt med plastpupper? Jepp! Ble jeg skuffet? Til de grader...

Hadde min (imaginære) kjæreste skaffet seg plastpupper hadde jeg forlatt henne. Tydeligere kan hun ikke fortelle meg at hun har null tro på at jeg elsker henne for den hun er.

Ser jeg en kvinne med plaspupper styrer jeg unna umiddlbart. Slike kvinner orker jeg ikke å forholde meg til.

Glad du ikke er kjæresten min da :)

Er ikke slik at kjæresten min pusher på meg silikonpupper. Han sier derimot at de er fine som de er, men sier at det gjør han ingenting med silikonpupper, siden jeg har såpass komplekser. Så lenge han får ta mer på dem, er det helt ok med plast ifølge ham :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

plast til 32 000..Snakk om å bli lurt når det er det indre som burde fikses på. Bortsett fra ved sykdommer og ulykker!

Gjest Airi Chikako
Skrevet (endret)

Er du så dust at du tvinger typen din til å svare på spørsmål du ikke vil ha svar på? Og er du så dust at du presser han til å svare det svaret du har bestemt deg for er det riktige? At han gidder sier jeg bare :roll:

Han har gode grunner til å gidde, så da finner han seg vel i at jeg kan være ganske brutal i blant da. Litt moro skal man jo ha det. Ikke har jeg tvunget ham heller, vi har bare snakket, og jeg har klart å lire ut av ham diverse som han ikke hadde planlagt å si.

Endret av Airi Chikako
Gjest Gjest 30
Skrevet

Ikke oppdaget det? Hvordan er det mulig å ikke se at det er en lysere stripe ved hvert bryst?

Fordi jeg har ikke det. Tok inngrepet i kanten på brystvortene og arret er nesten helt usynlig og går i ett med fargen på brystvortene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...