davon5 Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Kanskje litt "off topic" dette, men jeg lurer på hvilke dufter vi menn kan/bør bruke som kanskje "tenner" dere kvinner? Hvilke dufter liker dere? ( tenker da på dufter man kan kjøpe på flaske :) ). Jeg bruker selv "Le Male" fra Jean Paul Gaultier samt "CoolWater" fra Davidoff. Virker av og til...
Gjest wild bird Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Jeg elsker Le Male, som du jo allerede bruker. Og Calvin Klein, den svarte flasken (husker ikke hva den heter, men tror det bare står CK black på den). Ellers er det viktig å huske på at ulike dufter lukter forskjellig på forskjellige mennesker. En god duft på deg, kan lukte py på en annen mann. Og at kvinner har forskjellig smak når det gjelder dufter på en mann.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Kanskje litt "off topic" dette, men jeg lurer på hvilke dufter vi menn kan/bør bruke som kanskje "tenner" dere kvinner? Hvilke dufter liker dere? ( tenker da på dufter man kan kjøpe på flaske :) ). Jeg bruker selv "Le Male" fra Jean Paul Gaultier samt "CoolWater" fra Davidoff. Virker av og til... Dere menn må gjøre som oss kvinner: når dere er i tax free eller i parfymerier, må dere prøve ut og finne fram til et par dere liker! Husk at det som paser til deg ikke nødvendigvis er god på vennen din!
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Terre Dè hermes Ingen over og ingen ved siden
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 Jeg er mann. Jeg har funnet ut at det er litt skummelt å stole på andre damer når det gjelder parfymer... Ofte liker ei jente en parfyme spesielt godt p.g.a. at hun assosierer den med en tidligere kjæreste eller lignende (ofte underbevisst), og det er grunnen til at hun liker parfymen... ikke at den er tiltrekkende per se.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå