Drama_Queen Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Vi vurderer å ha det da vi ikke har noen særlig med kokemuligheter. Spekemat var også et alternativ. Bare spekeskinke, flatbrød og rømme. Men nå vurderer vi pølse med brød med godt tilbehør (reke/potetsalat, sprøstekt løk osv). Enkelt men godt Men er det litt rart? Er jo veldig enkelt da, men er jo stort sett alle som spiser det.
Piper Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Som nattmat går det sikkert greit, og det gjør spekmat også. Er alltid litt godt med noe salt på kvelden, og jeg tror jeg ville satt større pris på spekemat enn pølse og brød.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Jeg ville gjerne hatt pølser og brød spekemat føler jeg blir for mye etter kaker og masse god mat
Gjest Spinell Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Pølser med brød og lomper er helt ypperlig nattmat! Enkelt og greit. Har fått det i flere bryllup. Ville vært litt tilbakeholden med rekesalaten og alt det andre som kan gi mye søl når det spises med fingrene, men det er jo litt godt, da Spekemat er også godt, men det genererer gjerne litt i overkant mye tørsthet.
Solstrålejenta Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Jeg synes pølse i brød er en ypperlig og enkel nattmat
Rabadamtimtim Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 Vi vurderer å ha det da vi ikke har noen særlig med kokemuligheter. Spekemat var også et alternativ. Bare spekeskinke, flatbrød og rømme. Men nå vurderer vi pølse med brød med godt tilbehør (reke/potetsalat, sprøstekt løk osv). Enkelt men godt Men er det litt rart? Er jo veldig enkelt da, men er jo stort sett alle som spiser det. Wienerpølser klargjort mer eller mindre på forhånd er jo ypperlig nattmat
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Kronprinsparet hadde det til nattmat, så da burde det vel være ok i et ordinært bryllup også
Gjest Pippelipp Skrevet 30. juni 2010 #8 Skrevet 30. juni 2010 Hvorfor gjøre det vanskelig? Hvis pølse med brød er det greieste for dere, så serverer dere pølse med brød. Jeg tror det vil gjøre veldig godt etter en festmiddag
Rosalie Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Super nattmat. Men husk lomper til de av oss som ikke spiser pølsebrød.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Wienerpølser klargjort mer eller mindre på forhånd er jo ypperlig nattmat Hva slags klargøring trenger man for å servere wienerpølser? Klippe de fra hverandre?
Gjest SmallTalk Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 Pølser er genial nattmat! Og jeg er enig med Wadjet, husk lomper!
Supramundane Skrevet 5. juli 2010 #12 Skrevet 5. juli 2010 Vi vurderte det lenge vi også, men endte på rester fra buffeten tidligere. Ingenting i veien med pølser - men husk lompene ja!
Gjest Koukla Skrevet 6. juli 2010 #13 Skrevet 6. juli 2010 Vi hadde pølser med lomper eller brød, ketsjup og sennep til. Superpopulært! Og vi også syns det var godt med noe lettvint og salt utpå kvelden. Ingen spurte etter rekesalat eller løk, og det var greit å slippe sølet (+ enda mer å huske på å kjøpe inn og beregne). Vi beregnet forøvrig etter tips fra andre to pølser per gjest, men tenkte ikke på at innen nattmaten kommer frem er det alltid noen som har gått. Gjett om vi satt igjen med mye pølser!!
Anglofil Skrevet 6. juli 2010 #14 Skrevet 6. juli 2010 Virker som fin nattmat, heller det en spekemat etc. Mvh Yvonne
Tulipan Skrevet 6. juli 2010 #15 Skrevet 6. juli 2010 kan med fordel brukes som nattmat. :-) Godt er det også
DDuck Skrevet 9. juli 2010 #16 Skrevet 9. juli 2010 Vi hadde det som nattmat og det var en suksess Vi hadde vanlige pølser, chilipølser og wienerpølser, rekesakat, potetsalat, rå løk, stekt løk, grove brød, fine brød, lomper, ketsjup og div senneper
Dark Star Skrevet 9. juli 2010 #17 Skrevet 9. juli 2010 Er det bare meg som synes pølse i brød/lompe er skikkelig kjip nattmat i et bryllup?
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #18 Skrevet 9. juli 2010 Er det bare meg som synes pølse i brød/lompe er skikkelig kjip nattmat i et bryllup? Ja....
Drama_Queen Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #19 Skrevet 9. juli 2010 Er det bare meg som synes pølse i brød/lompe er skikkelig kjip nattmat i et bryllup? Sansynligvis Jeg er litt mottsatt av det "vanlige" jeg da, liker ikke at alt skal være så stivt...
Cæmis Skrevet 9. juli 2010 #20 Skrevet 9. juli 2010 Om noen hadde servert noe 'staselig' som nattmat hadde jeg blitt skuffet...ingenting er som litt junk midt på natten når du er skikkelig sulten og kanskje har drukket litt. Vi skal ha pølser og ser egentlig ikke grunnen til at noen skal ha noe mer fancy enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå