Elensire Skrevet 8. august 2010 #21 Skrevet 8. august 2010 Jeg har handlet en gang på Ellos, og aldri igjen. Jeg bestilte et par sko jeg fant på siden, og gledet meg til å få de. da pakken endelig kom (tok laaang tid) så var de ikke bare to nr for små, det var også en helt annen modell som ikke lignet på skoen jeg hadde bestilt igjen. Jeg ringte til de for å høre hvordan de ville rette det siden jeg hadde bestilt skoene før en gitt annledning...det ville fortsatt være tid til å få de sendt ut, men ikke hvis de skulle bruke 14 dager på å sende de ut igjen. Ingen problem sa de, de skulle sende skoene med en gang, og så skulle jeg sende de feile i retur. Det de ikke sa var at de da satte meg opp for å skulle betale full pris på skoene, og oppkravsavgift for å få hentet pakken. Da jeg så det da jeg fikk bekreftelsen ringte jeg med en gang. forklarte at dette var det ikke sagt noe om, og at rabatten jeg hadde fått på skoene ikke en gang var trukket fra så nå var de dyrere. Enden på visen ble at jeg måtte legge ut enda mer for å få skoene, og så få igjen penger...om lag 1 månede etter at de mottok returen min. Så jeg vil si styr unna! i tillegg spammer de den stakkars postkassen min med reklame hele tiden.
Fortunatus Skrevet 8. august 2010 #22 Skrevet 8. august 2010 Jeg begynner å bli ganske lei all reklamen jeg får fra ellos.. Sikkert 3-4 mailer i uken fra dem. Og jeg finner sjeldent noe jeg kunne ha tenkt meg til på nettsiden og de gangene jeg har bestilt er jeg mer misfornøyd enn fornøyd. Men har noen billige og veldig gode singleter derfra.
Gjest bente85 Skrevet 8. august 2010 #23 Skrevet 8. august 2010 Jeg begynner å bli ganske lei all reklamen jeg får fra ellos.. Sikkert 3-4 mailer i uken fra dem. Og jeg finner sjeldent noe jeg kunne ha tenkt meg til på nettsiden og de gangene jeg har bestilt er jeg mer misfornøyd enn fornøyd. Men har noen billige og veldig gode singleter derfra. Du kan ikke ordne på min side da at du ikke får mail eller nyhetsbrev? Hvis ikke kan du sende de en mail (om de i det hele tatt gidder å svare da vel og merke) eller ringe til de.
Fluffe Skrevet 8. august 2010 #24 Skrevet 8. august 2010 Har bedt de slutte å sende reklame jeg.De svarte på mailen og det ble med en gang stoppet.
I.am.me Skrevet 8. august 2010 #25 Skrevet 8. august 2010 Du liker ikke noe du ikke har prøvd? Logis Jeg liker det ikke pga det dårlige utvalget, servicen og klærne! Jeg har da venner som har bestilt klær derfra og vet da hvordan klærne er. Trenger ikke ha bestilt noe derfra får å ikke like det.
Anglofil Skrevet 8. august 2010 #26 Skrevet 8. august 2010 Jeg liker Ellos godt jeg. Synes derimot de har godt utvalg og greie produkter. Mvh Yvonne
Fortunatus Skrevet 8. august 2010 #27 Skrevet 8. august 2010 Du kan ikke ordne på min side da at du ikke får mail eller nyhetsbrev? Hvis ikke kan du sende de en mail (om de i det hele tatt gidder å svare da vel og merke) eller ringe til de. Jo, jeg kan vel i grunn det.. Men tenkte jo at jeg kom til å benytte meg av en av disse tilbudene fordi de har jo noen pene plagg.. Nå har det gått over et år og jeg har ikke bestilt noen plagg så kanskje jeg skal prøve å avslutte de tilbudsmailene :lat:
Sugerøret Skrevet 9. august 2010 #28 Skrevet 9. august 2010 (endret) jeg er både fornøyd og misfornøyd Noen ting er flott og fin kvalitet -pakken kommer fort ( i løpet av en uke er fort for meg.) Så har du rotet: Håndkler som jeg kikket på ,2pak til 250,- Men da jeg bestillte over nett og de pakket alt ned,fikk jeg ett håndkle til 250,- Fysj. Etter mye OM og MEN...og at ellos satt seg litt på bakbeina,fikk vi (kremt Ellos) oppklart at håndkledet ala luksus modell faktisk kosta 250,-pr.stk! Men jeg var heldig og fikk mine 2 til 250,- ettersom Ellos hadde gjort en feil på websiden. Men må legge til at håndklene ikke var særlig luksus,ikke en gang ei hempe på noen av dem og det var en del feilsøm som så stygt ut.Ikke snakk om at de var verdt 250,- stykket. Ellers er det enorme mengder med reklame og "spesialtilbud" kun til meg som fyller postkassa. Jeg blir lei alt maset egentlig og når dere sier en kan avbestille slikt "mas" får jeg sende en mail Endret 9. august 2010 av Kårky
Gjest Blubberella Skrevet 10. august 2010 #29 Skrevet 10. august 2010 Det er en link (eller to) i hver mail som man kan trykke på for å melde seg av mailingslista. I mine mailer står det øverst: "Du abonnerer på denne distribusjonslisten. Stopp abonnement", og nederst i mailen står det: "Vil du ikke lenger abonnere på våre nyhetsbrev kan du stoppe abonnementet her", så hvis man vil bli kvitt mailene er det bare å klikke på en av disse linkene.
Gjest bente85 Skrevet 10. august 2010 #30 Skrevet 10. august 2010 Jeg sendte melding til Tollpost Globe igår for å høre om hvor pakken min fra Ellos er. Dette svaret fikk jeg idag: Hei, Denne sendingen har ingen scan hos oss, noe som betyr at den ikke er mottatt/hentet fra avsender. Du må sjekke med Ellos om den evnt har gått på et annet sendingsnummer. Hva søren er det de folka surrer med? Tror jeg skal sende de et brev jeg denne gangen og høre hva det er som skjer, for å bruke e-post ser nesten ikke ut til å virke. Da får de sende meg min Ab Doer Twist og etter det så tror jeg at jeg ikke er dems kunde mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå