Gå til innhold

Trailer trash-party


Azalea

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Neste helg skal jeg på trailertrash-party og jeg trenger sårt noen motetips. ;)

Hvilken stil skal jeg kjøre? Jeg tror kanskje jeg har lyst til å være litt dirty, og ikke typ grilldress-trash. :P Blir glad for alle tips!

-Amk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Joy i "My name is Earl" er en fin kilde til inspirasjon. Om du overdriver et antrekk fra henne er du vel i mål? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, blanding av prostituert-look og bad taste? Gjerne med en cowboyhatt eller en caps, være gravid eller ha et barn på armen, og en sigg pluss boks budwiser i handa? Bruk en blanding av korte miniskjørt og helsetrøyer + singlet med ølflekker på og du er i boks. ;)

Britney har jo kledd seg veldig trailer trash til tider, og hun her passer rett inn etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Grorud-palme, hotpants av jeans med litt frynser på, altfor kort singlet, heavy utringning, og BH'en godt synlig burde få deg et godt stykke på vei. ;)

Samt et par pumps i neonfarger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, var mange bra her. :D Helsetrøye, herregud ja. Hvor kan jeg få kjøpt det da? Den må jo være tettsittende. Shorts, seff. Hvilke sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig noe som heter Trailertrash- party altså?

Har bodd et par år i trailer/mobile home i USA, og uttrykket "trailertrash" er ikke akkurat så veldig fint for å si det sånn...... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Er det virkelig noe som heter Trailertrash- party altså?

Har bodd et par år i trailer/mobile home i USA, og uttrykket "trailertrash" er ikke akkurat så veldig fint for å si det sånn...... :-/

Det er de nok fult klar over. ;) Det er vel dratt i gang som en parallell til pimp'n'hoe party, vil jeg tro. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joy er en herlig inspirasjonskilde, men jeg rulet et slikt party nylig som gravid brud. Med ølboks i hånden og røykpakke i utrigningen og en litt uviss bakgrunnshistorie om hvem som var barnefar.

(Fordel også at man ikke trenger holde inn magen i kostymet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Trailer park boys er en fin inspirasjon

Det er noen trailer park damer i denne videoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...