Azalea Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Hei! Neste helg skal jeg på trailertrash-party og jeg trenger sårt noen motetips. Hvilken stil skal jeg kjøre? Jeg tror kanskje jeg har lyst til å være litt dirty, og ikke typ grilldress-trash. Blir glad for alle tips! -Amk
FantasDick Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Jeg synes Joy i "My name is Earl" er en fin kilde til inspirasjon. Om du overdriver et antrekk fra henne er du vel i mål?
Colargol Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Tja, blanding av prostituert-look og bad taste? Gjerne med en cowboyhatt eller en caps, være gravid eller ha et barn på armen, og en sigg pluss boks budwiser i handa? Bruk en blanding av korte miniskjørt og helsetrøyer + singlet med ølflekker på og du er i boks. Britney har jo kledd seg veldig trailer trash til tider, og hun her passer rett inn etter min mening.
Colargol Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Her er et trailer trash party pent dokumentert som jeg fant på nett nå mens jeg lette etter bilder!
Gjest SmallTalk Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Grorud-palme, hotpants av jeans med litt frynser på, altfor kort singlet, heavy utringning, og BH'en godt synlig burde få deg et godt stykke på vei. Samt et par pumps i neonfarger.
Azalea Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2010 Haha, var mange bra her. :D Helsetrøye, herregud ja. Hvor kan jeg få kjøpt det da? Den må jo være tettsittende. Shorts, seff. Hvilke sko?
Corine Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 Er det virkelig noe som heter Trailertrash- party altså? Har bodd et par år i trailer/mobile home i USA, og uttrykket "trailertrash" er ikke akkurat så veldig fint for å si det sånn...... :-/
Gjest SmallTalk Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 Er det virkelig noe som heter Trailertrash- party altså? Har bodd et par år i trailer/mobile home i USA, og uttrykket "trailertrash" er ikke akkurat så veldig fint for å si det sånn...... :-/ Det er de nok fult klar over. Det er vel dratt i gang som en parallell til pimp'n'hoe party, vil jeg tro.
Klips Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 Joy er en herlig inspirasjonskilde, men jeg rulet et slikt party nylig som gravid brud. Med ølboks i hånden og røykpakke i utrigningen og en litt uviss bakgrunnshistorie om hvem som var barnefar. (Fordel også at man ikke trenger holde inn magen i kostymet)
Gjest Hard Ride Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 Trailer park boys er en fin inspirasjon Det er noen trailer park damer i denne videoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå