Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Neste helg skal jeg på trailertrash-party og jeg trenger sårt noen motetips. ;)

Hvilken stil skal jeg kjøre? Jeg tror kanskje jeg har lyst til å være litt dirty, og ikke typ grilldress-trash. :P Blir glad for alle tips!

-Amk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Joy i "My name is Earl" er en fin kilde til inspirasjon. Om du overdriver et antrekk fra henne er du vel i mål? :)

Skrevet

Tja, blanding av prostituert-look og bad taste? Gjerne med en cowboyhatt eller en caps, være gravid eller ha et barn på armen, og en sigg pluss boks budwiser i handa? Bruk en blanding av korte miniskjørt og helsetrøyer + singlet med ølflekker på og du er i boks. ;)

Britney har jo kledd seg veldig trailer trash til tider, og hun her passer rett inn etter min mening.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Grorud-palme, hotpants av jeans med litt frynser på, altfor kort singlet, heavy utringning, og BH'en godt synlig burde få deg et godt stykke på vei. ;)

Samt et par pumps i neonfarger.

Skrevet

Haha, var mange bra her. :D Helsetrøye, herregud ja. Hvor kan jeg få kjøpt det da? Den må jo være tettsittende. Shorts, seff. Hvilke sko?

Skrevet

Er det virkelig noe som heter Trailertrash- party altså?

Har bodd et par år i trailer/mobile home i USA, og uttrykket "trailertrash" er ikke akkurat så veldig fint for å si det sånn...... :-/

Gjest SmallTalk
Skrevet

Er det virkelig noe som heter Trailertrash- party altså?

Har bodd et par år i trailer/mobile home i USA, og uttrykket "trailertrash" er ikke akkurat så veldig fint for å si det sånn...... :-/

Det er de nok fult klar over. ;) Det er vel dratt i gang som en parallell til pimp'n'hoe party, vil jeg tro. :)

Skrevet

Joy er en herlig inspirasjonskilde, men jeg rulet et slikt party nylig som gravid brud. Med ølboks i hånden og røykpakke i utrigningen og en litt uviss bakgrunnshistorie om hvem som var barnefar.

(Fordel også at man ikke trenger holde inn magen i kostymet)

Gjest Hard Ride
Skrevet

Trailer park boys er en fin inspirasjon

Det er noen trailer park damer i denne videoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...