Gå til innhold

Svetter under armene

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Svetter så mye under armene. På føttene også. Dette er et stort problem for meg. Føler at jeg går med LP- plater under armene og hvitt og sort er det eneste plagget jeg tør bruke. Er i en jobb hvor jeg må kle meg pent og har egenklig mange fine topper jeg ikke får brukt pga dette. Jeg har brukt opp en flaske Yerka uten noe som helst effekt. Kan bare ikke forstå det. Tror jeg brukte den riktig. Brukte hverken såpe eller deodorant sammen med Yerka. Eneste jeg avvek fra bruksanvisningen var at jeg påførte den om morgenen og ikke om kvelden. Dette plager meg virkelig. Hvordan kan man svette på bena når det er kaldt ute og jeg bruker bommulssokker og ikke syntetiske? Kom med noen råd - vær så snill :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder Yerka, har jeg ennå til gode å høre fra noen at den ikke virker. Men det ER faktisk vesentlig at du påfører den om kvelden før du legger deg. Jeg har noen ganger glemt dette, og smører på i all hast om morgenen, men da har den ingen virkning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikker. Yerka er for meg et "mirakel-produkt". Prøvde ALT i mange år, uten å finne noe som hjalp. Helt til jeg fant Yerka. Fikk et nytt liv med det produktet.

Ja, den er dyr. Men den er utrolig drøy!

Har du forøvrig sett alle de "gamle" trådene om Yerka, eller skal jeg finne frem linkene til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har sett de og ble derfor så gla for at jeg forsto at jeg kunne få en løsning på problemet mitt. Er derfor så lei meg når det ikke funker på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ også bruke den om kvelden dersom jeg skal får none virkning av den.

Kan kajnskje ha noe med at den må rekke å "virke" før dagens påkjenninger begynner, eller noe... Ikke vet jeg, men det er min teori i allefall

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det var et smart resonemang det. Kan hende det er derfor. Hvor kjøper dere Yerka og hvor mye betaler dere. Jeg kjøpte min på Vita her i Bogstadveien og den kosta nesten 200 kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jøper også min på Vita, og betaler 189,- (tror jeg)

Tror det er vanlig pris.

jeg synesdet er vedrt pengene i allefall, så jeg synes ikke prisen er så ille, egentlig

Jeg tror nok jeg vil anbefale å prøve en gang til, og påføre om kvelden denne gangen for å se om det blir noe bedre.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble SÅ gla` da jeg leste dette innlegget. Finnes det virkelig noe som gjør at man ikke svetter under armene. Selv har jeg vært plaget med dette lenge, og det er utrolig irriterende. Bare det å ikke kunne bruke hvilken topp jeg vil og ha på andre farger enn sort!!HAdde vært nydelig hvis noe hjalp!

Men hva er dette Yerka produktet? En slags krem/deodorant eller?? Blir veldig takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yerka er et antiperspirant i form av rosa vann på flaske, påføres under armene eller andre steder der det er behov med en bommullsdott.

Les bruksanvisningen godt!

Har ikke sett det til salgs andre steder enn Cubus og Vita.

For meg funket det veldig bra mot fukt, men jeg som aldri har hatt problemer med lukt begynte etter noen uker å lukte sur svette. Mulig at det ble for tett for min kropp? Har ikke hørt om andre som har hatt problemer med dette.

Så løsningen for meg har blitt å bruke Yerka en gang imellom (hmmm... én gang hver andre - tredje uke, kanskje?) og vanlig deodorant ellers.

Prøv å følge rådet om å påføre Yerka om kvelden.

Hvis det ikke hjelper kan du kjøpe aluminiumsklorid på apoteket. Kommer i flaske med rollon-topp. Er sterkere enn Yerka (klør litt).

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd meg på Yerka og Alluminiumsklorid (grøss og gru, for et navn..), og anbefaler siste nevnte på det varmeste. Bedre effekt, og langt billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også dårlig erfaring med Yerka. Aliminiumsklorid fungerer mye bedre på meg, og koster mindre.

Prøv den siste du, Gjest, kanskje den fungerer bedre for deg? Da kan du bruke vanlig deodorant også.

Jamila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt problem med Yerka er at etter jeg har brukt den under armene har jeg begynt å svette mer andre steder i stedet. På ryggen og magen, det er ikke så pent det heller. Tenkte bare å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

..husker ikke. Men kan sjekke i morra! (tror det er godt under 100 kr)

Kjøpte alumiuniumsklorid her om dagen, mener jeg betalte 30 kroner eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er gjesten som ikke har fått noen virkning av Yerka. Nå har jeg vært på apoteket og kjøpt Aluminiumsklorid 24%. ( kostet kr 95 .-)

Håper så sterkt at denne hjelper. Har ødelagt flere gensere og topper nå for jeg syns svettelukten sitter i under armene selv etter vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...