Gå til innhold

Avbestille legetime mandag

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt å forandre legetimen fordi jeg ikke har vært på røntgen. Henvisningen er ikke kommet og jeg har purret på legen, men får bare til svar fra kontordamen at henvisningen er sendt i posten. Dette er to uker siden og jeg har ikke behov for å snakke med legen når røngtenbildene skulle være med. Må jeg betale for timen hvis jeg ringer kl. 0800 på en mandag og heller får en ny time senere?

Videoannonse
Annonse
Gjest bente85
Skrevet

Jeg har tenkt å forandre legetimen fordi jeg ikke har vært på røntgen. Henvisningen er ikke kommet og jeg har purret på legen, men får bare til svar fra kontordamen at henvisningen er sendt i posten. Dette er to uker siden og jeg har ikke behov for å snakke med legen når røngtenbildene skulle være med. Må jeg betale for timen hvis jeg ringer kl. 0800 på en mandag og heller får en ny time senere?

Vet ikke hvordan det er om du avbestiller time samme dag som du har den, om du får noe gebyr på det da.

Men alltid kan det være smart og avbestille et døgn i forveien. :)

Det ordner seg sikkert.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke se hvorfor du ikke skal betale. Du har hatt full mulighet til å avbestille timen fredag morgen, siden du visste at du ikke var ferdig på røngten.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hvis du avbestiller innen 24 timer før du skulle ha timen må du betale, helt rett og rimelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...