monica86 Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Sikkert flere av disse trådene men jeg fant ikke n¨år jeg letet.. hvilken skal dere ha? jeg skal ha midnattsommers drøm(?) til inngang og utgang er ikke helt bestemt, kanskje jeg får noen ideer av dere... og hvilken soloinnslag skal dere ha?
Barcelone Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 (endret) Søk på inn-utmarsj så kommer det masse opp! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=495368&st=0&p=8166672&hl=Love%20actually&fromsearch=1&#entry8166672 Endret 27. juni 2010 av Barcelone
Frk. Belle Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Vi skal ha Birkarlåtenav Idenstram inn og Toccataav Widor ut. Synes disse to er helt fantastiske! Martha og Ari brukte visst også Toccato som utmarsj.. uten at det er noe argument for eller imot, hehe. Solosang: "Kärleken kommer och kärleken går" "Du er ällt" Gleder meg :rødme:
Solstrålejenta Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Til inngang hadde vi Canon in D og til utgang Concernings Hobbits. Begge ble spilt av strykere. Til soloinnslag/musikkinslag hadde vi: Annies Song (solist og piano) You Raise me up (solist og piano) Gabriel's Oboe (strykere)
Gjest Lea Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Vi skal ha Wagners Lohengrin til inngangsmusikk og brudemarsj fra Øre til utgang. Skal ikke ha solistinnslag.
hvitstil Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 her blir det Wagner inn, salmer Måne og sol og sang nr 98 i sangboka solo er you raise me up og brass brothers. Utgang blir Mendelsshon Blir trompet og orgel til alle sangene. Gleder meg og tror det blir veldig bra
Gjest Pippelipp Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Vi skal gifte oss i en mini-kirke og der er det hverken orgel eller noe som helst så vi skal gå inn mens vi synger en salme og ut igjen mens vi synger en annen salme. Tror det blir fint.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #9 Skrevet 8. juli 2010 Sliter som pokker på dette området. Vil gjerne ha Pachelbel - Canon in D med orgel og trompet inn, men vi får ikke tak i notene på trompet. Hvis dette ikke går blir det muligens denne sangen på Piano inn (synes ikke den er fin bare på orgel..). Så håper jeg vi får til et solo innslag med You raise me up på trompet med orgel til. Solo sang blir overraskelse til mannen; You'll never walk alone. Ut aner jeg ikke...Kunne tenke meg noe sånt som U2 - With or without you, eller en av sangene fra Twilight bare på piano, synes de er nydelige!! Men så har organisten ferie og kommer igjen 1,5 uke før bryllupet, så jeg aner jo ikke om hun er villig til å springe frem og tilbake mellom orgel og piano, og om hun i det hele tatt får tak i noter til disse sangene på så kort tid...*sukk*
Gjest Pippelipp Skrevet 8. juli 2010 #10 Skrevet 8. juli 2010 Apropos Pachelbel Canon i D...Hihihihihii!!!!!!!!!
Lucky? Skrevet 8. juli 2010 #11 Skrevet 8. juli 2010 Inn skal vi ha "en midtsommernatts drøm", Mendehlsson og ut skal vi ha Bryllupsmarsj fra Øre Soloinnslag er: "You raise me up", sunget av en mann og "Du är allt" sunget av en dame og så skal de ha en duett sammen som jeg er litt usikker på ennå
oven Skrevet 8. juli 2010 #12 Skrevet 8. juli 2010 Sliter som pokker på dette området. Vil gjerne ha Pachelbel - Canon in D med orgel og trompet inn, men vi får ikke tak i notene på trompet. Kan dere ikke få en til og plukke notene da? Som regel er det en med litt musikalt innsikt i nærheten som tar det raskt Vi var 15 venner som spilte Bruremarsj av Førde til et vennepar som giftet seg. De visste ikke om det da, men fy flate det var flott! Gjestene kom inn igjen i kirken for å høre på oss. Folk snakker fremdeles om hvor utrolig stemningsfult det var. Så det er den flotteste utmarsjen jeg vet om, og skal så absolutt forlange at disse musikervennene mine står klar den dagen jeg skal bruke den
Manuela Skrevet 9. juli 2010 #13 Skrevet 9. juli 2010 Inn: Nordraaks Purpose, ut: Widors toccata. Soloinnslag: Fliflet Bræins Ut mot havet spilt på Euphonium/orgel, og Bruremarsj fra Lødingen med sang, gitar og tromme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå