Cata Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Kan noen friske opp hukommelsen min litt? Jeg har flere stygge "blåmerker" på leggene. Dvs. huden er blitt permanent misfarget etter harde slag mot gjenstander (har minner fra bl.a. en parkbenk og en metallplate godt avmerket ). I årenes løp er det blitt såpass mange merker at det er mildt sagt lite lekkert når jeg skal bruke skjørt eller shorts. Mener å ha lest at den slags misfarginger kan blekes eller fjernes ved bruk av en svak laser. Er dette noe jeg innbiller meg eller er det noen der ute som har lest det samme? Enda bedre, er det noen som har fått det utført? Hjalp det i såfall? Og for dem som måtte lure: jeg er helt sikker på at det ikke er åreknuter jeg har.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Permanente blåmerker? Ante ikke at det gikk an, jeg... Jeg vet at Hirudoid er en krem som fjerner blåmerker, men vet ikke om det hjelper på dine merker eller om du allerede har prøvd det. Håper du finner noe som virker i hvert fall
Cata Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2010 Tja, det er vel ikke egentlig blåmerker, men finner ikke noen god betegnelse for det. Huden har i allfall fått varig misfarging etter harde slag. Det eldste merket er vel ca. 9 år gammelt og det ferskeste ca. 1 år, så jeg tviler på at det kommer til å gå vekk av seg selv. Men naturligvis er det ikke så blåsvart som et ekte blåmerke er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå