Gå til innhold

Er dette en vakker kvinne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest disse dasse
Skrevet

For 20 år siden var det 90-tallet og da så vel jentene sånn ut og regner med at da var det dette gutta gikk etter. Jeg syns hun er penere nå men ser ikke noe stygt med henne på det gamle bildet.

Ellers må jeg innrømme at jeg ikke helt forstår poenget med tråder som dette, noen syns det er vakkert og andre ikke, alle liker jo ikke det samme. En annen person i tråden legger ved en link til en glamourdame som for meg ikke virker naturlig i hele tatt og som jeg ikke hadde tent på for 5 øre.. smaken er forskjellig og gudskjelov for det.

Så hva var egentlig poenget med tråden?

Skrevet
Ellers må jeg innrømme at jeg ikke helt forstår poenget med tråder som dette, noen syns det er vakkert og andre ikke, alle liker jo ikke det samme. En annen person i tråden legger ved en link til en glamourdame som for meg ikke virker naturlig i hele tatt og som jeg ikke hadde tent på for 5 øre.. smaken er forskjellig og gudskjelov for det.

kunstig glamourdame? Dette er en skuespiller, og har ingenting med glamourbransjen og gjøre. Er hun ikke "ekte" bare fordi hun poserer på bildet`?

hayden-ekte nok?

Og til dere gutte som ikke synes dette er noe for dere. Preferanser på utseende er subjektivt bla bla bla..... Individuelt? kanskje..men ikke SÅ indivduelt!

Gjest Trajan
Skrevet

Så hva var egentlig poenget med tråden?

Må alt ha et poeng `?

Gjest disse dasse
Skrevet

kunstig glamourdame? Dette er en skuespiller, og har ingenting med glamourbransjen og gjøre. Er hun ikke "ekte" bare fordi hun poserer på bildet`?

hayden-ekte nok?

Og til dere gutte som ikke synes dette er noe for dere. Preferanser på utseende er subjektivt bla bla bla..... Individuelt? kanskje..men ikke SÅ indivduelt!

For meg virket hun som en kunstig glamourdame, og det er der forskjellig smak kommer inn.. Du liker denne typen dame mens jeg liker dem annerledes.

Gjest fjesingen
Skrevet

Må alt ha et poeng `?

Nei, ikke sånne dissetråder.. hun er stygg, feit, beinrangel og sånne tråder.. de må ikke ha et poeng, ikke utenom at man har glede av å disse andre når man kjeder seg litt... :gjeiper:

Gjest Trajan
Skrevet

Nei, ikke sånne dissetråder.. hun er stygg, feit, beinrangel og sånne tråder.. de må ikke ha et poeng, ikke utenom at man har glede av å disse andre når man kjeder seg litt... :gjeiper:

Dette var ikke en dissetråd. Det var en nyskjærighets tråd

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...