Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #1 Skrevet 25. september 2003 Hei, legger inn dette en gang til, tror det ble feil forrige gang... Har fått spørsmål fra Bryllupscompaniet om å selge brudekjolen min på lørdag i forbindelse med årets brudekjolesalg. Frister jo veldig, men er samtidig livredd for at kjolen skal bli ødelagt og ikke bli solgt. Hadde dere vært skeptiske til å gi fra dere kjolen eller er det bare positivt? Takknemlig for synspunkter på dette! Blir jo veldig knyttet til kjolen da...
Gjest Tex Skrevet 25. september 2003 #2 Skrevet 25. september 2003 De må da ha en eller annen form for forsikring...??
MIKKELBRUD Skrevet 25. september 2003 #3 Skrevet 25. september 2003 Enig med Tex, de burde absolutt ha en forsikring, hvis ikke, hadde jeg vært veldig skeptisk til å gi fra meg kjolen min ja!!! Skjønner veldig godt hva du sier om å bli knyttet til kjolen, jeg er i hvert fall ikke klar til å selge min på en god stund enda
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #4 Skrevet 25. september 2003 Ja de er forsikret, men ser for meg mye mas hvis noe skulle skje. Må gå gjennom forsikringsselskapet og sikkert litt mye papirarb. men kanskje det er dumt av meg å tenke sånn? Burde jeg slå til?
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #5 Skrevet 25. september 2003 De er forsikret ja.. men hvis det skjer noe med din kjole tror du virkelig at din kjole da er forsikret? Neppe. Det er jo du som eier din kjole og ikke de. Jeg ville ihvertfall ha tenkt over det. Det er fort gjort at noe skjer, at jenter har mye sminke på seg, etc.
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #6 Skrevet 25. september 2003 Sant nok. Vil jo gjerne selge kjolen, men er kanskje for stor sjanse å ta. Vet jo ikke om den blir solgt en gang.
Pip Skrevet 25. september 2003 #7 Skrevet 25. september 2003 Trur eg heller ville prøvd å få selt kjolen på andre måtar... Har høyrt at dei som annonserer i vekeblad (som 'Hjemmet'), stort sett alltid får selt... Og det er jo òg mykje mindre risikabelt enn på ei messe der jentene i verste fall slost om å få prøve han... Pip (som ikkje kan tenkje seg å kvitte seg med kjolen sin.... enno iallefall...)
Gjest GJESTEBRUD Skrevet 25. september 2003 #8 Skrevet 25. september 2003 Jeg hadde ikke stusset; hadde jeg fått tilbud hadde jeg slått til på stående fot!!! - De er tydeligvis seriøse nok til at andre bruker dem, så hva er så spesielt med deg???? Når jeg har giftet meg håper jeg at jeg er heldig nok til at andre ser den er salgbar om jeg ikke får solgt den selv. En vennine av meg har hatt sin kjole til salgs på nettet i evigheter, og ingen respons - de har ikke tatt kontakt med henne, så det er vel kanskje no spes. med kjolen din som gjør at de ser den selger? Bare min mening, selvsagt.
Eiline Skrevet 26. september 2003 #9 Skrevet 26. september 2003 Hei Har selv tenkt meg på salget på lørdag, er jo en kjempe mulighet. Hadde ikke nølt med å selge kjolen der, det er jo en mulighet for det til å få vist den frem for mange mennesker. Har også hørt at mange ikke for solgt på nettet og i blader.
Gjest Tex Skrevet 26. september 2003 #10 Skrevet 26. september 2003 Hvis jeg skulle ha solgt kjolen min (noe jeg IKKE skal) ville jeg lagt den ut på nett, med god beskrivelse, gode bilder og til rett pris. Tviler på at det ville vært noe problem å få solgt den da....
Tyren Skrevet 26. september 2003 #11 Skrevet 26. september 2003 Jeg skal selge kjolen min der til lørdag og hadde ingen motforestillinger når jeg leverte kjolen. Jeg tenker selvfølgelig litt på hva som skjer hvis kjolen skulle bli borte, men jeg har jo en kontrakt og de er ansvarlig frem til kjolen er solgt eller evnt levert tilbake til meg. Ser dette som en kjempemulighet til å få solgt kjolen min på en grei og enkel måte. Det var mange som var interessert når den lå på markedsplassen her på KG og bryllupsguiden, men det endte med det og det til tross for god beskrivelse og mange fine bilder..... Tror derfor det kanskje er enklere å få solgt den på messen til lørdag, hvor man kan få prøvd og få råd sammen med syersker. Kanskje noen av dere jenter ender med min kjole!
Gjest Tex Skrevet 27. september 2003 #12 Skrevet 27. september 2003 Etter å ha vært og sett der idag vil jeg absolutt ikke anbefale noen å selge kjolen sin der. Makan til gærne jenter......
Gjest Bride ( ulogget ) Skrevet 27. september 2003 #13 Skrevet 27. september 2003 Tex: Synst du er utrolig teitt nå; var der sellv ( tidlig ) og fikk en utrolig god service, utvalge var veldig bra og variert og prisen topp. Har ingenting å klage på og synest initiativet var enn 10'er! Alle jeg snaket med var ennige med meg; så sjønner ike va du er så sipete for??? Fant kjolen minn: nypris: kr. 18.000 - Salgsspris kr. 7.500 - Need I say more????????????????? Tiaraene var dumme, men de var jo fra leverandør og ike arrangør ! Syns det er helt topp at noen gider å gjøre dete for oss som skall gifte oss!! Superduperduperfornøydd Bride'en ( Ulogget i ecstase! )
Snurre Skrevet 27. september 2003 #14 Skrevet 27. september 2003 Tex: Synst du er utrolig teitt nå; var der sellv ( tidlig ) og fikk en utrolig god service, utvalge var veldig bra og variert og prisen topp. Har ingenting å klage på og synest initiativet var enn 10'er! Alle jeg snaket med var ennige med meg; så sjønner ike va du er så sipete for??? Fant kjolen minn: nypris: kr. 18.000 - Salgsspris kr. 7.500 - Need I say more????????????????? Tiaraene var dumme, men de var jo fra leverandør og ike arrangør ! Syns det er helt topp at noen gider å gjøre dete for oss som skall gifte oss!! Superduperduperfornøydd Bride'en ( Ulogget i ecstase! ) Kanskje du er fornøyd, men etter å ha lest mange innlegg vedr. messen er nok flertallet ganske misfornøyd. Syns egentlig ikke du har rett til å kalle noen sippete eller teit for de de uttrykker sin mening. For meg fremstår du som lite voksen og lite objektiv med slike uttalelser. Vær glad for at du fikk god service og fant drømme kjolen så billig, men vær åpen for at andre ikke fikk god service og sitter med et litt annet inntrykk en deg. Hva er en dum tiara (litt sarkasme)?
Gjest Bride ( ulogget ) Skrevet 27. september 2003 #15 Skrevet 27. september 2003 Snurre: En dum tiara, er min dårlige norsk ( fra USA ), så bekklager at jeg ike skriver bedre uttryk for hva jeg sier. Kaller ingen for teit; men syns det kann virke uretferdig når de sier det var 50 kjoler der, for det er bullshit ( klart nok språk?? - Mitt eget!! ) Det var minst 400 kjoler der, og jeg respekktere at andre mene annet,men i rettferdig hetens navn, dete var veldig bra at noen gider gjøre dete!!! Eter minn mening komer det an på hva en forvennter seg; jeg er kjempefornøyd og glad!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2003 #16 Skrevet 27. september 2003 Bride, er du sikker på at du ikke er en av de utenlandske menneskene som jobber for BC? De er jo utlendinger hele gjengen og det virker rart at du til stadighet skryter noe så hemningsløst av et arrangement de fleste bare ler av. Og samtidig har du ufattelig mange skrivefeil... hm.. litt mistenksomt spør du meg
Bride Skrevet 27. september 2003 #17 Skrevet 27. september 2003 Gjest: Nei jeg jobber ike for BC, det at jeg synest det var bra, må vel få være minn mening? Det var heler ike utlendinger hele gjengen; (jeg fik hjelp av 2 norske )og skrivefeil er fordi jeg er fra USA - skal jeg mobbes for det, eller heler få pluspoeng fordi jeg prøver så godt jeg kan å skrive norsk???? Synd Du er mistenkksom; jeg må vel få ha egne meninger i ett frit land????
Miracl3 Skrevet 28. september 2003 #18 Skrevet 28. september 2003 Stå på Bride. Skrivefeil eller ikke jeg forstår hva du mener
Gjest Jamila Skrevet 28. september 2003 #19 Skrevet 28. september 2003 Si hva du vil, men jeg var på salget sammen med en venninne-vordende-brud og det var veldig bra! ok så har du ikke muligheten til å prøve forskjellige størrelser som i en butikk, men kjolene og prisene var det absolutt ingen ting å si på!
Gjest Tex Skrevet 28. september 2003 #20 Skrevet 28. september 2003 Tex: Synst du er utrolig teitt nå Kaller ineg for teit; Her kan du faktisk ikke skylde på språkproblemer, kjære deg.... Du kaller meg teit og det liker jeg ikke, pussig nok. Jeg har lov til å ha min oppfatning av messen, og den oppfatningen jeg har beskrevet tidligere står ved lag. Da vi kom dit var det fullstendig kaos, det var rundt femti kjoler der og ikke en eneste "ansatt" som så mye som henvendte seg til oss, annet enn fargedamen. Jentene minnet veldig om den føromtalte Friends-episoden. Og aldri i verden om jeg ville overlatt kjolen min for salg der, for makan til Bridezilla-tilstander har jeg bare sett på TVN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå