Gjest D.O.A. Skrevet 26. juni 2010 #1 Skrevet 26. juni 2010 Hei! Som sagt blir vi 7-8 personer, og det jeg hadde tenkt var: - 1 pai - Veg. - 1 pai - Pastasalat med pesto og soltørkede tomater - Grønn salat (m/ minimais, avokado, artisjokkhjerter, cherrytomater osv). - 1 loff samt oster Vurderer å legge til lefse med spekeskinke, ruccola osv. Men er veldig usikker på om det blir nødvendig? Hadde blitt veldig takknmelig om noen hadde innspill, for blir litt "blind" på hva som er nok/for lite.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Jeg ville hatt to stk. loff. Noen er storspisere av dimensjoner. Tror ikke du trenger spekemat, men hvis det er en del menn blant gjestene, ville jeg kanskje hatt spekemat og eggerøre, eller reker til loffen uten for mye styr med majones og div tilbehør. Spekemat holder seg lenge og kan brukes senere så det er i grunnen greit. En annen ting er hvor lenge selskapt skal vare, men du plikter jo ikke stille opp med nattmat. Ville kanskje servert ost og kjeks senere på kvelden.
Gjest D.O.A. Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Hadde planer om rekeaften, men pga alle brennmatene så er det noe vanskelig å få tak i ferske reker, så jeg har droppet det. Det er endel menn ja, tror jeg kjører eggrøre og spekemat da, pluss en ekstra loff. Ble litt usikker på ostefat, enten dropper jeg det helt eller så settes det frem litt senere. Takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå