Gå til innhold

Ballerinasko


Meaty

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg ballerinasko, men jeg er godt over 30 år og har begynt å lure på om sånne sko egentlig er mer for yngre jenter? Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carleigh-Ann

Jeg har kjøpt meg ballerinasko, men jeg er godt over 30 år og har begynt å lure på om sånne sko egentlig er mer for yngre jenter? Hva synes dere?

Nei, det er det vel ikke :) Kommer an på mønsteret så klart, men ballerina-sko fins i alle fasonger og farger så de er for alle. Ripped tights derimot, det er for ungdommen. Og crocs er for unger under 10!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synes jeg ikke. :) Som det sies over her, så kommer jo ballerinaskoene i alle slags varianter og trenger ikke nødvendigvis se "fjortis" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, alle tre! :) Da hører jeg på dere, og kommer til å sprade rundt i mine nye ballerinasko i morgen. Hvis været tillater det da, hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at ballerinasko passer veldig godt til alle aldre, og et stort pluss er at de er så behaglige å gå med.. sjønner egentlig ikke hvorfor du har innbillt deg at ballerinasko var så fjortis.. "/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke fjortis. Ballerinasko gir litt inntrykk at man har pyntet seg litt, uten å planlagt det, om du skjønner? Dessuten er det superbehagelig, og mye bedre for føttene enn høyhælte sko ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best høyhælte fremfor ballerina, men de stakkars beina mine liker best ballerina. På lange shoppingrunder, jobb osv går jeg alltid i ballerina. Syns det er pent:) Dessuten er de ganske rimelige, så har mange forskjellige så jeg kan matche til forskjellige antrekk.

Ballerina er ikke fjortis, både jeg på drøye 20 og moren min på snart 50 bruker dem flittig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballerina er ikke fjortis, både jeg på drøye 20 og moren min på snart 50 bruker dem flittig;)

Det er godt å høre, siden jeg i alder ligger midt mellom der. :) Jeg vet ikke hvorfor jeg begynte å lure på om det var litt fjortis, jeg ble vel litt forledet av navnet, så liksom for meg en spretten ballerina i tenårene... :fnise:

Men har ikke fått noen rare blikk så langt, så dere har visst rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...