Gå til innhold

Der knakk jeg nesten dvd-en

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen å lage dvd-coverene på en slik måte at dvd-ene nesten er umulig å få opp? Er ikke skjelden jeg nesten knekker dem. I dag holdt jeg på i 20 minutter på å få ut dvd-en og måtte bare gi opp og gi den til mannen min som også slet litt men fikk den opp etter 5 minutter.

Hvorfor kan ikke alle dvd-coverene være slik at man bare trykker på en lett knapp slik alle Disney-filmen er f.eks?

Og hvorfor har de nye coverene et stort hull mitt i coveret (som du ser på venstre side når du åpner det)? Er jo så lett at plasen løsner om man skulle komme bort i det.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva du mener. Jeg har sikkert hundrevis av dvd'er, og har aldri hatt noen problemer med å få opp coveret? Eneste er at jeg irriterer meg de gangene de har pakket i to lag plast :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke covret som er vanskelig å åpne, men selve dvden som mange ganger sitter som støpt i coveret. Jeg liker best de coverene som har en slags knapp man bare trykker på så spretter dvd-en opp.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke covret som er vanskelig å åpne, men selve dvden som mange ganger sitter som støpt i coveret. Jeg liker best de coverene som har en slags knapp man bare trykker på så spretter dvd-en opp.

De fleste har vel en sånn knapp, eller er relativt enkle å få ut? Jeg har i hvert fall aldri vært i nærheten av å knekke noen dvd. Kanskje du har vært uheldig :)

Gjest Trajan
Skrevet

Noen kan være litt vanskelige men det er som regel bare å trykke litt ned så går de opp

Skrevet

Jo, jeg har også opplevd at "senteret" består av tagger, som veldig lett knekker, om en drar i dvd/cd for å få den ut. Noen ganger er det en kamp rett og slett. :(

Skrevet

Har 1200 dvd-er og jeg har aldri hatt et problem med å få ut dvden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...