Gå til innhold

Stikkende smerter i venstre side i brystet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en stund vært plaget med stikkende smerter i venstre side i brystet ved jogging og løping, og holder meg unna jogging så godt det går pga at dette er fryktelig vondt.

Jeg har nå fått time til lege Tirsdag 29. Juni, men tenkte jeg skulle høre med dere om det er noen av dere som har opplevd det samme, og som evt vet hva det kan være.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det, men i mitt tilfellet var det at jeg spiste mat jeg ikke tålte. Spiser kun det jeg tåler nå og har ikke opplevd det igjen.

Bra du skal til legen så er du på den sikre siden. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke hold/sting du mener ? =) Lykke til hos legen!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

beklager.. leste ikke at det var i bryster.. trøtt om morgenene =)

Er det som om du får hjertekramper? Det kan jeg få.

Skrevet

Smerter i brystet er ofte også muskulært, hvis du er stiv i nakke, rygg osv kan du også kjenne det i brystet..

Gjest brutal_mann
Skrevet

Betennelse i muskler er vel den vanligste årsaken? Spesielt omdu kjenner emerte ved å presse på de punktene enhar vondt så finner en fort ut om det er på innsiden eller utsiden av ribbeinene smerten sitter. Legen din kan, og vil nok, forklare mer om dette under konsultasjonen.

Skrevet

Det kan nok være betennelse i muskler, da jeg har litt plager med at jeg av og til våkner med smerter i høyre side i brystet. Dette var jeg til legevakta med da det var på det verste, og de sa at det sannsynligvis var betennelse i noen muskler. Kan kanskje være at det har en sammenheng. Men når jeg jogger er det på venstre side, og når det kommer når jeg er i ro, er det på høyre side. Jaja, får håpe legen finner ut av det :-)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Den reelle bettenelsen, er årsaken til smerten, kan også befinne seg i nakke og rygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...