Gå til innhold

Bruker du klokke (på armen )


Gjest Trajan

  

72 stemmer

  1. 1. fafa

    • Ja
      33
    • Noen ganger
      14
    • Nei
      25


Anbefalte innlegg

Gjest Trajan

Bruker du klokke ?

da tenker jeg ikke på mobilen men om du har klokke på armen

jeg går alltid med klokke

Endret av Trajan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg eier ikke engang et armbåndsur, men jeg leker litt med tanken på å kanskje kjøpe meg et. Men det må være veldig lite for jeg har veldig smale håndledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg ny klokke i forrige uke så nå bruker jeg klokke igjen. Brukte klokke mye før men etter hvert gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodtwin

Jeg pleide ikke å bruke klokke før, men når jeg var ute i praksis som lærerstudent innså jeg at om elevene er utspekulerte, kan man ikke alltid stole på klokka som henger i klasserommet (og jeg ville heller ikke dra fram mobilen for å sjekke klokka), så da skaffa jeg meg en klokke, og nå er klokka alltid på håndleddet, og jeg føler meg fullstendig naken uten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker klokke når jeg er ute av huset, men den går av med én gang jeg kommer hjem. Den er i veien når jeg skriver på den bærbare og jeg har klokker på veggen i alle rom, så der trenger jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri, bruker mobilen. Har en klokke, men batteriet døde for et par år siden. Har vurdert å kjøpe nytt med har så langt blitt med tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker klokke av og til. Har et par stykker som er ganske dekorative, så bruker dem mest som accessories til antrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukar på jobb (lærar), men ytters sjelden ellers.

Blir aldri heilt komfortabel med følelsen av å ha på klokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er blitt heilt avhengig av å ha noko på handleddet.

Eg brukar faktisk å gå med klokka når batteriet er dødt også, og må få skifta batteriet raskast mogleg. Føler meg naken utan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Bruker klokke hver dag, uansett om jeg er på jobb eller har fri. Den er det første jeg tar på om morgenen og det siste som tas av på kvelden. Føler meg naken uten klokke enn uten mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg må alltid ha muligheten for å raskt vite hva klokka er, spesielt på jobb. Hjemme klarer jeg derimot ikke å ha på klokke. Mens jeg ikke merker den når jeg er ute, plager både klokka og gifteringen meg når jeg er hjemme, så de går rett av når jeg kommer innenfor døra. Jeg veksler mellom tre ulike klokker (en er stjålet fra mannen, en låner jeg av ham i blant, og en er bare min), men siden alle er herreklokker, så merkes det godt når jeg har dem på egentlig, men syns som sagt ikke det gjør noe når jeg er ute av huset.

Og jeg blir faktisk stressa hvis jeg ikke har på klokke. Farter en del rundt i jobben, både inne i bygget og ute, og da passer det ikke alltid å dra fram mobilen i tide og utide, i tillegg til at jeg ikke kan regne med at det er klokker alle steder jeg ferdes. Hadde jeg sittet pal på et kontor, hadde det kanskje vært annerledes.

Endret av Vera Vinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har på armbåndsuret 24/7, tas kun av når jeg er i svømmehallen/bader om sommeren. Liker å kjapt få vite hva klokka er når jeg er på jobb, likeså hjemme der jeg har ingen klokker på vegg. Synes det er praktisk og greit, merker ikke at jeg har den på, dessuten stopper den å gå om jeg tar den av noen uker/mnd, den er bevegelsesstyrt; trekkes opp av bevegelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Før var jeg en av dem som følte meg naken uten klokke, nå har jeg ikke brukt en på mange år. Det startet med at jeg fikk en slags allergisk reaksjon av klokkereimen jeg hadde, og så prøvde jeg et par andre reimer som jeg rett og slett ikke likte. Så ble det bare til at jeg ikke brukte klokke mer, og nå er jeg så vant til det at jeg ikke har savnet det.

Har vurdert litt å skaffe klokke igjen for ikke å være så avhengig av mobilen, men sliter med denne reimen da. Må ikke være for stram, må ikke være for løs, må ikke sette merker osv.

Har hatt behov for klokke på jobben i perioder. Da har jeg hatt ei klokke hengende i nøkkelknippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...