Gjest aniken25 Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Som emnetittel sier hva tenner dere på ? Hår - skallet, skjegg - ikke skjegg, mage - vaskebrett, bart - ikke bart, måne - ikke måne, alder.... selv synes jeg at eldre er bedre men ville høre hva andre mener og hva dere foretrekker ...
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 jeg tenner på menn som ikke har så mye fett på kroppen, trenger ikke være supermuskløs eller noe, men det må være litt slik at jeg ser litt muskler. Han må ha gode sterke hender og armer/skuldre. Digg! Tåneglene må være klippet og helst filt føttene også, føtter er ekle til å starte med, trenger ikke gjøre dem unødvendig stygge. Høy eller litt lav spiller ingen rolle bare han ikke er lavere enn meg. Bart og skjegg kan være fint, men ikke på alle. Han må kle det, men ikke noe must fra min side, ikke noe minus heller. I personligheten tenner jeg på menn som ordner opp,bærer og fikser ting. Handyman rett og slett. Han må kunne hjelpe meg. Han må være snill og la meg få viljen min av og til, men han må også gi meg motstand i diskusjoner, ellers blir ting fort kjedelig. Veldig fint hvis han liker science fiction, ser på nyheter og liker å diskutere samfunnsrelaterte emner av og til.
Lykkeli Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Jeg tenner på menn som har utstråling. Det første jeg legger merke til med en mann er ansiktet hans. Jeg tenner veldig på 3-dagers skjegg,og det skal gjerne være mørkt Jeg tenner også på blikk kontakt,og lekenhet.. Han må være høy,mørk i håret og lukte godt! Hvis en sexy mann synger og spiller gitar eller piano,da blir jeg hel-tent med en gang!
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 De har vært så forskjellige at jeg svarten meg ikke hva jeg -foretrekker-. Men det som tenner meg mest er en sexy hjerne.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 Hår, skjegg, mage, voksen. Utstråling, sjarm, intelligens, humor.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Jeg tenner på personlighet og ikke kropp. Eksen var veldig tynn. Den siste eksen hadde en bmi på litt over 30. Jeg tenner på blikk, berøring, kommunikasjon, lekenhet og at mannen er oppegående i hodet. ''Rita''
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 25. juni 2010 #8 Skrevet 25. juni 2010 Latino-gutter :gjeiper: Italienere, irer og canadiere også. Krøller er sexy, i tillegg er jeg svak for stavanger-dialekt og irsk.. da blir jeg helt mo..
iskaffe Skrevet 25. juni 2010 #9 Skrevet 25. juni 2010 Jeg tenner på menn som er dyktige på noe, som f.eks at de er kjempeflinke til å spille gitar, dyktige på programmering, kan lage flotte tegninger, kan skape noe som er flott! Da blir jeg ofte imponert og betatt. Så ja, jeg liker kunnskapsrike, skapende og gjerne kreative menn! :rødme: Jeg liker også at de ikke er så høye, synes det er mer sexy når de er litt korte og kompakte faktisk, men helst ikke kortere enn meg. Jeg er 170cm, og vil gjerne ha noen på min egen høyde. Også kan de gjerne se litt rufsete ut - bustete hår, tredagers skjegg osv. men samtidig lukte godt. Nom!
Frua Skrevet 25. juni 2010 #10 Skrevet 25. juni 2010 Fysiske trekk som foretrekkes av meg er bamsetypen :rødme: altså menn med litt mage,breie skuldre og store hender. Trenger en som er utadvendt og som har bra humor!
HelenaR Skrevet 25. juni 2010 #11 Skrevet 25. juni 2010 Må ha en hjerne som fungerer, gjerne litt intellektuell og "nerdete". Kroppen må være veltrent, men trenger ikke store muskler, høyere enn meg, men ikke veeldig høy. Hår på hodet (hvor mye som er på kroppen er ikke viktig), trenger ikke være nybarbert, gjerne litt røff og "ustelt". Gjerne litt macho utstråling og er han type "drittsekk" er jeg solgt..
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #12 Skrevet 25. juni 2010 Skallede menn med kulemage og utrent kropp er det verste som finns!! Brune tenner i tillegg og vi spyr...
Gjest anonymous Skrevet 25. juni 2010 #13 Skrevet 25. juni 2010 Slank/veltrent, mellom 1.80 og 1.88 høy, lyst hår, store og nydelige blå eller grønne øyne, fin nese, nydelige lepper, pent ansikt, glattbarbert, snill, kreativ.
Marie25 Skrevet 25. juni 2010 #15 Skrevet 25. juni 2010 Mørkblonde gutter med blå øyne som skyyyter ut i utstråling. Et smil som sjarmerer alle bestemødre i verden, innkludert meg. God humor og glad i livet. Veltrent/sporty, og gjerne snakkesalig. IKke for skravlete, men siden jeg er litt sjenert i starten som regel, burde han være litt mer utadvent. Ellers er det sexy med menn med smart hjerne, god humor, god forståelse og egne meninger om ting. Og så må han være litt "Snekker-brannmann-rørlegger-aktig".
Dementhia Skrevet 25. juni 2010 #16 Skrevet 25. juni 2010 Jeg foretrekker menn som er tolerante, har god humor, og er sjarmerende. Personlighet er noe jeg er veldig opptatt av for å kunne bli tiltrukket av en person. Utseende har ikke alt å si for min del, men jeg liker menn som er høye, mørke i håret, har hår på brystet og ser litt manndig ut. Muskler og den slags betyr ikke noe for meg. Synes det også er veldig sexy med smarte menn, som er handyman. Fikser alt vet du!
Gjest stillness Skrevet 26. juni 2010 #17 Skrevet 26. juni 2010 Øynene er noe av det første jeg ser på og har hatt en forkjærlighet for dype mørke øyne :rødme: En flott smil. Litt "rufsete" gjerne med langt hår og skjegg.Har sett flotte mannfolk med kort hår eller skallede menn så ikke noe krav. Med rufsete mener jeg at det ikke ser ut som han bruker mye tid på badet..he he..At han ser mandig ut. Hår på brystet er heller ikke å forakte så lenge han ikke ser ut som ulvemannen eller noe :gjeiper: Veltrente menn har aldri betydd noe særlig for meg.Han kan godt være utrent og ha litt mage.Så lenge han ikke er veldig overvektig. Personlighet er veldig viktig da.God humor og som får meg til å le.En som har noe i topplokket.Åpen,ærlig og tolerant.Trofast.Gjerne eventyrlysten og selvstendig.Snill.Leken Liker menn som er litt sjenerte og som ikke skravler for mye.
Gjest Cipheria Skrevet 26. juni 2010 #18 Skrevet 26. juni 2010 Jeg trodde ikke jeg var i stand til å bli tent av noen før jeg møtte en som overrasket meg med sin intelligens, innsikt og kunnskap. For meg er personligheten alt.
Minttu Skrevet 26. juni 2010 #19 Skrevet 26. juni 2010 (endret) Matt Tuck aktige karer Litt eldre og høyrere enn meg, ikke for tynn og ikke for tjukk, langt hår må han ha. Tja, utseendemessig hvert fall Endret 26. juni 2010 av Minttu
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. juni 2010 #20 Skrevet 26. juni 2010 (endret) Som emnetittel sier hva tenner dere på ? Hår - skallet, skjegg - ikke skjegg, mage - vaskebrett, bart - ikke bart, måne - ikke måne, alder.... selv synes jeg at eldre er bedre men ville høre hva andre mener og hva dere foretrekker ... Utseende: Bart og måne, viker eller hentesveis er uaktuelt og bare turn-off. Han må gjerne ha en helt "normal" kropp, men det er usexy om han ikke trener regelmessig, og at kroppen derfor er dvask. Kravet går selvsagt begge veier og må gjelde meg også. Vesen: Kjemi/personligheter/måte å tenke på/kommunikasjon/respons/hvordan man betrakter verden betyr veldig mye. Sjarme og humor er veldig ålreite. Føler jeg nå kan sammenlikne en del menn fra svært ulike miljøer, og trives best med menn som er liberale, intelligente og åpne, fremfor lukkede og strenge. Økonomi: Mannen må forstå økonomi og være flink til å disponere den (noe jeg selv også kan bli mye flinkere til). Om han tjener mindre enn meg er det for meg ikke ok. Helst bør han tjene vesentlig mer. Familie: Han ønsker seg familie og er ikke redd for ansvar og ledelse, verken i familien eller på jobb. Endret 26. juni 2010 av gjestdeluxe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå