Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har fått noe jeg er livredd for er strekkmerker på magen. En ca 15 cm oppforbi navlen og en rett "gjennom" navlen. De er lyserøde og ganske tynne, men lange. Jeg trodde strekkmerker var kun nedover (vertikale?) Går det ann å få dem bortover også? (horisontale?) Er ikke gravid eller noe, men har muligens gått litt opp i vekt etter noen uker uten trening:(
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Jada, det går fint ann å få horisontale strekkmerker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå