meg525 Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Hei Jeg lurer litt på å kjøpe meg Nokia E71 i white steel,da jeg synes den ser utrolig lekker ut. Ulempen er vel at den har kanskje litt "gamle" funksjoner og system. Men det som bekymrer meg mest,er om tastene blir fort skitne?Noen som har denne telefonen,og kan fortelle meg om det hvite fort blir skittent? For da mister jo telefonen fort litt av sjarmen føler jeg:)
Gjest D.O.A. Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har den nye, E72 i hvitt/sølv. Har aldri hatt problemer med skitne taster, men nå er tastene på min grå så det skal nok mye til! Hvorfor vil du ha E71 og ikke E72 forresten?
meg525 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2010 (endret) Jeg har den nye, E72 i hvitt/sølv. Har aldri hatt problemer med skitne taster, men nå er tastene på min grå så det skal nok mye til! Hvorfor vil du ha E71 og ikke E72 forresten? Ok,ja,da blir vel ikke tastene så skitne:) Så tastene på E72 i den hvite modellen er grå? Er du fornøyd med telefonen? Hmmm,vet ikke helt,synes bare E71 i white steel er utrolig lekker å se på. Og så er E71 bittelitt mindre Og E72 koster 1000 kr mer,og det vet jeg ikke om den er verdt. Men har sett noen som har sagt at noen av tastene kan bli litt skitne. Vurderer Nokia C3 som kommer snart også,men redd for at jeg kan fort bli litt lei av knallrosa farge. Ikke lett:) Bruker mobilen til å sende en del sms,ringe litt,og sjekke mail/facebook Endret 25. juni 2010 av meg525
Gjest D.O.A. Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Japp, tastene er mørk grå. Jeg er veldig fornøyd med den, eneste med min er at den har slått seg av og på en del, pga at softwaren ikke har vært oppdatert. Jeg valgte E72 fordi jeg ville ha et bedre kamera, det på E71 er ganske mye dårligere, men det er jo i og for seg ikke et så stort problem hvis man ikke bruker kameraet mye Har en venninne som har E71 og hun sier det er den beste telefonen hun har hatt, og jeg er enig! Mobilen(e) er perfekt til å sjekke facebook og epost, og det er veeldig deilig med et helt tastatur når man sender meldinger!
meg525 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2010 Japp, tastene er mørk grå. Jeg er veldig fornøyd med den, eneste med min er at den har slått seg av og på en del, pga at softwaren ikke har vært oppdatert. Jeg valgte E72 fordi jeg ville ha et bedre kamera, det på E71 er ganske mye dårligere, men det er jo i og for seg ikke et så stort problem hvis man ikke bruker kameraet mye Har en venninne som har E71 og hun sier det er den beste telefonen hun har hatt, og jeg er enig! Mobilen(e) er perfekt til å sjekke facebook og epost, og det er veeldig deilig med et helt tastatur når man sender meldinger! Kamera på mobilen spiller ingen rolle for meg,for det bruker jeg nesten aldri. Men er jo en fordel at tastene på E72 er gråe da,hvis den ellers er hvit og sølv,som E71 er. Men 1000 kr ekstra er for mye synes jeg. Noen sier at E71 blir mest skitten på siden,der hvor det er utgang til minnekort og andre ledninger. Hmmm:) Klarer ikke bestemme meg:) Nokia C3 i rosa frister også,da den har kanskje litt mer morsomme funksjoner. Men ingen slår E71 i white/steel designet.
^^Belle^^ Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har E71 i hvit. Jeg har hatt den i rundt 6 mnd nå og tastene (som er hvite) er enda like fine. Som du skriver, så er det ''lukene'' til minnekort og USB-utgang som er blitt skitnest. Men jeg tror de var litt grålige fra starten av, så de ser bare litt mørke ut.
meg525 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har E71 i hvit. Jeg har hatt den i rundt 6 mnd nå og tastene (som er hvite) er enda like fine. Som du skriver, så er det ''lukene'' til minnekort og USB-utgang som er blitt skitnest. Men jeg tror de var litt grålige fra starten av, så de ser bare litt mørke ut. Ok,så selve tastene holder seg rene altså? og hvis det er de lukene som bare blir skitne,så kan man jo eventuelt kjøpe sånn plast og klippe til,og sette over. Er du fornøyd med telefonen?
^^Belle^^ Skrevet 26. juni 2010 #8 Skrevet 26. juni 2010 Ok,så selve tastene holder seg rene altså? og hvis det er de lukene som bare blir skitne,så kan man jo eventuelt kjøpe sånn plast og klippe til,og sette over. Er du fornøyd med telefonen? Selve tastene er like hvite og fine som da jeg fikk telefonen. Jeg er veldig fornøyd med telefonen. Bruker den mest til sms og sånn, og da er den perfekt. Jeg skal aldri ha en telefon uten fulltastatur igjen.
meg525 Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2010 Selve tastene er like hvite og fine som da jeg fikk telefonen. Jeg er veldig fornøyd med telefonen. Bruker den mest til sms og sånn, og da er den perfekt. Jeg skal aldri ha en telefon uten fulltastatur igjen. Så bra å høre,da tror jeg at jeg går for den altså Jeg sender også nesten bare sms. Ringer en gang iblant,og sjekker mail også. Vet du om telefonen har wifi? Sånn at jeg kan logge meg på trådløse nettverk?
Gjest D.O.A. Skrevet 26. juni 2010 #10 Skrevet 26. juni 2010 Den har wifi! Hvis du går inn på nokia.no og klikker deg videre inn på produkter, så kan du sammenligne både E71 og E72, samt C3, og så ser du hva de har/ikke har og hva som er forskjellene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå