Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Vet ikke om jeg er i riktig tråd nå men.. Jeg er litt bekymret nå, min mor (45) sa hun har en liten kul på øyelokket, den har visst vært der i noen måneder, men nå for noen dager siden begynte den å væske når hun stakk på den, og det gjør vondt når hun klemmer på den. Den blir ikke borte heller. Moren hennes hadde også en kul, i panna, og den ble operert vekk fordi det var kreft i den.. Jeg sa at hun må komme seg til legen og sjekke fortest mulig, men huun sa at hun skulle gjøre det hvis den ikke ble borte..! Ja, hvor lang tid skal hun se an det da tro..? Jeg blir kjempebekymret, men kan jo ikke tvinge henne til å gå til legen heller.. Er det noen som vet hva det kan være og hva jeg kan gjøre? Trenger virkelig svar her..
Nemesis75 Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Jeg hadde en slik kul for noen år siden. Min satt på det nedre øyelokket. Det var kun en inkapsla fettkul for å si det sånn. Jeg måtte skjære den ut med lokalbedøvelse. I all retrospekt ville jeg nok ha oppsøkt lege med en gang jeg kjente kulen og ikke ventet så lenge Er sikker på at dette går bra, men mora di må nok kutte ut staheten
Foods of Norway Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Eg har også hatt ein slik kul i augeloket. Ingenting farlig, men det var veldig ubehagelig å fjerne den. Legen vridde augeloket med eit eller anna redskap og skar den vekk. Men det var fort gjort og fastlegen gjorde det, så det er berre tull å vente med å få ordna det. Går nok bra
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Hun bør komme seg til legen ganske fort.Min mor hadde sånn selv og hun hadde den tanke gangen,hvis den ikke går bort går jeg til legen.Kulen ble bare større,og ja det var væske i den var ikke noe farlig men hun han mistet flere øyevipper der den kulen var..Be moren din komme seg til legen fortest mulig ellers ender hun opp i sykehus noe min mor måtte mye styr pga hun ikke gikk før. LYKKE TIL
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 TS her. Tusen takk for svar, jeg skal ta en prat med henne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå