Gå til innhold

Gravid(Spessielle mat ønsker)

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da du var gravid var det noe du synes var kjempe godt som du ellers hater.Eller noe sikkelig ekkelt.

Moren til en venninne av meg spiste rådd kjøtt da hun var gravid med hun.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, rått kjøtt ! :fnise:

Husker jeg så på en episode av Tyrashow, at det var en dame som fikk veldig lyst på kritt.. Sånn man skriver på tavler med .. Og en annen som begynte å sniffe/drikke sterke vaskemidler eller hva det var.

Har spurt mamma om hun hadde noen cravings da hun var gravid med meg, og det viste seg at hun gjerne satt å gumlet i seg sylteagurk fra glasset.. :jepp: hehe

Gjest SmallTalk
Skrevet

Mamma hadde kick på "gullpinne". Problemet var at dette var den tiden på året hvor det var svært vanskelig å få kjøpt pinneis i butikkene. Hun hadde visst robbet en isdisk for gullpinner når hun endelig fant en kiosk som hadde pinneis utenfor sesong. :fnise:

Ellers så har jeg hørt om ei som hadde dilla på lokalavisa. Hun hadde spist den opp når mannen kom hjem fra jobb på ettermiddagen.

Gjest lolita___
Skrevet

Mamma hadde kick på "gullpinne". Problemet var at dette var den tiden på året hvor det var svært vanskelig å få kjøpt pinneis i butikkene. Hun hadde visst robbet en isdisk for gullpinner når hun endelig fant en kiosk som hadde pinneis utenfor sesong. :fnise:

Ellers så har jeg hørt om ei som hadde dilla på lokalavisa. Hun hadde spist den opp når mannen kom hjem fra jobb på ettermiddagen.

hahahahah:)

Skrevet

Selv har jeg ikke vært gravid, men det "rareste" av cravings blant bekjente må være mormor, som spiste potetmel da hun ventet mamma. Jo, takk som byr :tristbla: !

Skrevet

Jeg har ikke hatt lyst på noen rare ting enda egentlig, men jeg husker da mamma var gravid med min yngste søster. Da spiste hun appelsinskall. :ler:

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg tygde isbitar, sikkert fordi eg var varm. No kan eg ikkje tenke meg det, får isingar i tennene berre eg tenker på det. :lol:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg var skikkelig kvalm i over tre måneder, men hver dag klokka 11. omtrent fikk jeg lyst på kremboller, med skikkelig vaniljefyll, litt syrlig syltetøy, og stekt i olje. Nam. :)

Men har ikke spist det siden.

Tror det var det eneste magen tålte i uker på rad...rart det gikk bra, men var så syk i magen at det viktigste var at jeg spiste noe som jeg klarte beholde.

Skrevet

Har ikke vært gravid så kan ikke svare for meg, men leste i ei bok at mange gravide kvinner følte seg lysten på å slikke asfalt. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...