Anna Lovinda Skrevet 24. september 2003 #1 Skrevet 24. september 2003 Vi har to blunke-smilies. Hva er forskjellen på og :blunke: ? Er den ene lurere enn den andre? Blunker den oransje mer hemmelighetsfullt? Dette plager meg. Veldig. Lady Heather
Ruby Skrevet 24. september 2003 #2 Skrevet 24. september 2003 Ja, den ene er nok mye lurere enn den andre...
@lfa Skrevet 24. september 2003 #3 Skrevet 24. september 2003 Og hva med disse? :enig_animasjon: Er den ene en som har ligget litt for lenge i sola? Er det to forskjellige kjønn? Hvorfor har den lilla grå sko mens den gule har hvite? Hvorfor har denne kun ett øyenbryn? Jeg plages også veldig av dette....
Ruby Skrevet 24. september 2003 #4 Skrevet 24. september 2003 Er ikke også disse ganske like, de har i alle fall samme mening, har de ikke? :hår:
Barbie Skrevet 24. september 2003 #5 Skrevet 24. september 2003 Vi har to blunke-smilies. Hva er forskjellen på og :blunke: ? Er den ene lurere enn den andre? Blunker den oransje mer hemmelighetsfullt? Dette plager meg. Veldig. Lady Heather Har du ikke en smilie-konsulent du kan gå til da? -For å få bukt med disse alvorlige problemene dine,mener jeg... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #6 Skrevet 25. september 2003 Den til venstre er lurere enn den andre, og den til høyre :blunke: ligner mest på Bertha.
Mathias Skrevet 25. september 2003 #7 Skrevet 25. september 2003 Er ikke også disse ganske like, de har i alle fall samme mening, har de ikke? :hår: Nope.... Den første er sjokk eller akutt overraskelse.. den andre er mer " er det muuuulig..."-utrykk, og den siste er rammet av noe så sjokkerende og skullet/vanvittig at det nesten blir for mye....
Cawarra Skrevet 25. september 2003 #9 Skrevet 25. september 2003 Jeg synes det ser ut som disse to :enig_animasjon: driver med noe helt annet enn å være enige!
Gjest Alive Skrevet 25. september 2003 #11 Skrevet 25. september 2003 Og :D ....ser ganske glade ut alle sammen....og ler godt begge to.... Sliter litt jeg altså!
Mathias Skrevet 25. september 2003 #13 Skrevet 25. september 2003 Og :D ....ser ganske glade ut alle sammen....og ler godt begge to.... Sliter litt jeg altså! den første er genuint glad, åpent glad.. den andre er litt mer i det frekke hjørnet, den siste er mer høflig... skal vi see... de som ler ja... den første er overbærende og litt nedlatende, den siste ler mer MEd deg.... Mer?...
Suzy Skrevet 25. september 2003 #14 Skrevet 25. september 2003 Mer?... Denne og denne da.... :kysse: Suz *påtatt uskyldig*
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. september 2003 #15 Skrevet 25. september 2003 Synes ser litt småsjenert ut jeg, litt sånn skjeivt, sjenert "unnskyld-at-jeg-tar-oppmerksomheten"-aktig smil.. Mens :blunke: er litt mer sånn "cool" - "jeg vet noe som ikke du vet!" Men disse blir jeg ikke helt klok på: :stortsmil: *spiser noe j*vlig og later som det er godt?* :x *sint kineser?* eller dvs. han har vi kanskje her *mandarin med gal-mann-fjes...?*
Gjest Alive Skrevet 25. september 2003 #16 Skrevet 25. september 2003 den første er genuint glad, åpent glad.. den andre er litt mer i det frekke hjørnet, den siste er mer høflig... skal vi see... de som ler ja... den første er overbærende og litt nedlatende, den siste ler mer MEd deg.... Mer?... Godt jobba!! :x :evil: disse?
Suzy Skrevet 25. september 2003 #17 Skrevet 25. september 2003 Godt jobba!! :x :evil: disse? Den første er irritert/pissed og den andre eitrende/rasende og ond... Suz
Mathias Skrevet 25. september 2003 #19 Skrevet 25. september 2003 Den første tuller, den andre er dårlig...
Malou Skrevet 25. september 2003 #20 Skrevet 25. september 2003 Hva med denne da? I forhold til ? Jennifer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå