Gå til innhold

Hva er forskjellen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har to blunke-smilies. Hva er forskjellen på :wink: og :blunke: ? Er den ene lurere enn den andre? Blunker den oransje mer hemmelighetsfullt? Dette plager meg. Veldig.

Lady Heather

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva med disse? :enig_animasjon: :enig:

Er den ene en som har ligget litt for lenge i sola?

Er det to forskjellige kjønn?

Hvorfor har den lilla grå sko mens den gule har hvite?

Hvorfor har denne :wink: kun ett øyenbryn?

Jeg plages også veldig av dette....

Skrevet

:sjokk::hakeslepp:

Er ikke også disse ganske like, de har i alle fall samme mening, har de ikke? :hår:

Skrevet
Vi har to blunke-smilies. Hva er forskjellen på :wink: og :blunke: ? Er den ene lurere enn den andre? Blunker den oransje mer hemmelighetsfullt? Dette plager meg. Veldig.

Lady Heather

Har du ikke en smilie-konsulent du kan gå til da? :sjarmor:

-For å få bukt med disse alvorlige problemene dine,mener jeg... :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Den til venstre :wink: er lurere enn den andre, og den til høyre :blunke: ligner mest på Bertha.

Skrevet
:sjokk::hakeslepp:

Er ikke også disse ganske like, de har i alle fall samme mening, har de ikke? :hår:

Nope.... :briller: Den første er sjokk eller akutt overraskelse.. den andre er mer " er det muuuulig..."-utrykk, og den siste er rammet av noe så sjokkerende og skullet/vanvittig at det nesten blir for mye....

:wink:

Skrevet

Hva med 8) :briller: og :kul: ....?

Suz - mest :kul:

Skrevet

Jeg synes det ser ut som disse to :enig_animasjon: :enig: driver med noe helt annet enn å være enige! :sjarmor:

Skrevet

Og :D :P:) ....ser ganske glade ut alle sammen....og :lol::ler: ler godt begge to....

Sliter litt jeg altså!

Skrevet
Og :D :P:) ....ser ganske glade ut alle sammen....og :lol::ler: ler godt begge to....

Sliter litt jeg altså!

den første er genuint glad, åpent glad.. den andre er litt mer i det frekke hjørnet, den siste er mer høflig...

skal vi see... de som ler ja... den første er overbærende og litt nedlatende, den siste ler mer MEd deg.... :wink:

Mer?... :kul:

Skrevet

Denne :kyss: og denne da.... :kysse:

Suz *påtatt uskyldig* :rodme:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Synes :wink: ser litt småsjenert ut jeg, litt sånn skjeivt, sjenert "unnskyld-at-jeg-tar-oppmerksomheten"-aktig smil..

Mens :blunke: er litt mer sånn "cool" - "jeg vet noe som ikke du vet!"

Men disse blir jeg ikke helt klok på:

:stortsmil: *spiser noe j*vlig og later som det er godt?*

:x *sint kineser?* eller dvs. han har vi kanskje her :sinnatagg:

:sprettoy: *mandarin med gal-mann-fjes...?*

Skrevet

den første er genuint glad, åpent glad.. den andre er litt mer i det frekke hjørnet, den siste er mer høflig...

skal vi see... de som ler ja... den første er overbærende og litt nedlatende, den siste ler mer MEd deg.... :wink:

Godt jobba!!

:x :evil: disse?

Skrevet
Godt jobba!!

:x :evil: disse?

Den første er irritert/pissed og den andre eitrende/rasende og ond...

Suz :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...