Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann alle gifteklare damer!

Jeg vet at dette emnet har vært oppe til diskusjon flere ganger her i forumet, men nå har jeg virkelig begynt å få nerver angående talen min i bryllupet. Jeg får likssom ikke noen sving over den. Jeg vet egentlig hva jeg vil si, men får problemer med hvordan! Alle ordene stokker seg og ingenting henger på grep lenger. Det kan være at jeg har for store forventninger til meg selv som taleskriver, men det kan da ikke være så altfor vanskelig å finne de rette ordene,eller? Har dere noen tips? Mener ikke å kopiere andre taler, men trenger litt veiledning. Kanskje skal jeg avslutte med et dikt? Er det noen som vet om noen fine kjærlighetsdikt? Dette ble mange spørsmål på engang, men jeg er evig takknemlig for alle svar. Ønsker alle lykke til videre i forberedelsene til den store dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Hva med å lage en sang på melodien av yndligssangen hennes og fremføre den med din forlover og kamerater som bakgrunnskor? Garantert rørende, og du unngår stamming, roting i manus, nervøs latter og andre onder.

Jeg har et flott dikt. Her er det:

Indian Wedding blessing.

Now we feel no rain, for each of us will be a sheltar to the other.Now we feel no cold, for each of us will be warmth to the other.

Now there is no loneliness, for each of us will be a companion to the other.

We are two bodies, but there is one life before us and one home.

When evening falls, I'll look up and there you will be.

I'll take your hand; you'll take mne and we'll turn together

to look at the road we travelled to reach this: the hour of our happiness.

It stretches behind us, even as the future lies ahead.

A long an winding rod, whose every turning means discovery.

Old hopes, new laughter, shared fears.

The adventure has just begun.

Et lite tips til. Søk etter "Martin's allsang", her finner du alt mulig til en anledning som denne.

Lykke til,

Hansina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...