Gå til innhold

Når han kommer innimeg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette spørsmålet kan virke rart for dere som er drevne med sex, men jeg lurer virkelig (Jeg er jomfru). Når man har hatt sex uten kondom, og mannen kommer inni deg, hvordan "blir du kvitt" sæden som er inne i deg. Jeg skjønner at noen kan renne ut, men er det ikke dumt om noe av sæden forblir inne i vagina?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den pleier å renne ut. Da gjelder det å hive på seg trusa og løpe på do for å ikke grise. :P Hvis det ikke renner ut helt av seg selv kan du bruke skjedemusklene å presse det ut. Ellers kommer sikkert rester ut sammen med vanlig utflod :)

Skrevet

Det er ikke store mengder så det er ikke noe å bry seg med. Det er ganske vanelig å føle for å tisse etterpå og da renser det seg selv og du får tørket det meste bort. Når du reiser seg renner det ut enkelt og greit.

Gjest Elyssa
Skrevet

Bare så det er sagt, så er det lurt å tisse rett etterpå, og ikke gå rundt med det lenge etterpå. Da kan man få urinveisinfeksjon, og det er ikke noe godt :kjefte:

Ellers kan du jo bare gå på do etterpå, og da renner det gjerne ut mens du tisser.

Ha en god daglig intimhygiene, så er det ikke farlig:)

Forresten, hvis du ikke vil at det skal renne ut med en gang, kan du knipe igjen veldig hardt i noen sekunder før du reiser deg. Da blir det som regel mindre gris:)

Skrevet

Takk for svar folkens :) Jeg tenkte også på dette med forskjellige infeksjoner og diverse, om ikke alt kom ut igjen, men det virker ikke som det er noe problem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...