minni123 Skrevet 24. juni 2010 #1 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg mistet en venninne i en motorsykkelulykke på tirsdag. Og egentlig er jeg sjokkert og sorgfull. Hun var veldig spesiell, og bare 22 år. Ville bare si det. Det er rart at hun ikke er her lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤¤¤Ariel¤¤¤ Skrevet 24. juni 2010 #2 Del Skrevet 24. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 24. juni 2010 #3 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Jeg mistet en venninne i en motorsykkelulykke på tirsdag. Og egentlig er jeg sjokkert og sorgfull. Hun var veldig spesiell, og bare 22 år. Ville bare si det. Det er rart at hun ikke er her lenger. Livet er skjørt. Vil holde rundt deg i min mammafavn i tankene . Endret 24. juni 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lagrima Skrevet 12. juli 2010 #4 Del Skrevet 12. juli 2010 Døden er vanskelig å forstå. Altfor uendelig. God klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 12. juli 2010 #5 Del Skrevet 12. juli 2010 Kan ikke skjønne hvor mange trafikkulykker som rammer Norge for tiden. Pappa mistet en kollega i forrige uke, i tillegg til daglig informasjon om dødsulykker på nyhetene. Utrolig trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 23. juli 2010 #6 Del Skrevet 23. juli 2010 Off så utrolig vondt. Jeg mistet min bestevenninne i en trafikkulykke for mange år siden og jeg vet hvordan det er når det skjer så plutselig. Alt er uvirkelig og vondt. Vil bare si at jeg føler så veldig med deg og sender deg alle de gode tankene jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå