Tusle Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #1101 Skrevet 22. februar 2011 Se på tickeren a 39 uker gravid i dag og 9 dager igjen til termin Slimproppen driver og går, så det skjer noe hvertfall. Sovet utrolig godt i natt. Skal rydde i matskapene i dag, og bake en kake, det er alt jeg har på planen
*Joyce* Skrevet 22. februar 2011 #1102 Skrevet 22. februar 2011 Tusle! Ta det rolig! Det gjør ikke noe med rotete matskap! *streng* Du skal sitte i sofaen og se dølle TV-serier!
Tusle Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #1103 Skrevet 22. februar 2011 Hehe, jeg får ikke roa før de er ryddet. Det er ikke store jobben, jeg lover
*Joyce* Skrevet 22. februar 2011 #1104 Skrevet 22. februar 2011 Du altså! Hadde jeg bodd litt nærmere hadde jeg kommet og gjort det for deg!
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. februar 2011 #1106 Skrevet 22. februar 2011 Kjenner meg igjen i deg Tusle. Jeg har et kjøkken å vaske og sortere/rydde i. Får heller ikke roen før det er gjort. Så har som mål å få det gjort iløpet av denne uken.
*Joyce* Skrevet 22. februar 2011 #1107 Skrevet 22. februar 2011 Hehe, jeg husker trangen, jeg også. Men hvor lurt det er er jeg mer usikker på.
Tusle Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #1108 Skrevet 22. februar 2011 Vi burde høre på de som har gjort dette før, men jeg er ikke sikker på om jeg er så smart
Dine Skrevet 22. februar 2011 #1109 Skrevet 22. februar 2011 Så godt at du har fått en deilig natt søvn Og så flink du er som skal bake og stå i! Det kan jo være at det setter igang noe vettu..
Mazilla Skrevet 22. februar 2011 #1110 Skrevet 22. februar 2011 Hvis du skynder deg rekker du å legge ut et magebilde til...
DDuck Skrevet 22. februar 2011 #1111 Skrevet 22. februar 2011 Slimproppen som går er et bra tegn Det betyr vel at livmorhalsen åpnes litt etter litt Jeg stemmer også for magebilde Og denne gangen får du ikke lure deg unna med at det skjer ting så du ikke har tid
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. februar 2011 #1112 Skrevet 22. februar 2011 Vi burde høre på de som har gjort dette før, men jeg er ikke sikker på om jeg er så smart Beklager.. så smart er jeg ikke
Tusle Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #1113 Skrevet 22. februar 2011 Så godt at du har fått en deilig natt søvn Og så flink du er som skal bake og stå i! Det kan jo være at det setter igang noe vettu.. Ja, det var godt Ja, slimproppen driver og går, så det hadde ikke gjort noe om det begynte å skje ting Hvis du skynder deg rekker du å legge ut et magebilde til... Ååååkei Her er Tuslemagen i uke 39+0, spent og stram mage:
Tusle Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #1114 Skrevet 22. februar 2011 Slimproppen som går er et bra tegn Det betyr vel at livmorhalsen åpnes litt etter litt Jeg stemmer også for magebilde Og denne gangen får du ikke lure deg unna med at det skjer ting så du ikke har tid Det er jo det det gjør Jeg vet at slimpropp ikke automatisk betyr fødsel nært forestående, men det kan Du har fått vilja di Beklager.. så smart er jeg ikke Ikke jeg heller ---------------------- Nå har jeg handlet meg noen Burts Bees produkter, deilig. Håper de funker for meg
~lillefot~ Skrevet 22. februar 2011 #1115 Skrevet 22. februar 2011 Så fin Tuslemage Jeg har ei frustrert frøken inni magen akkurat nå; Jordmor måtte kjenne litt hardt på henne for å finne ut leiet hennes i dag, og det forstyrret søvnen hennes, stakkar. Tror hun har litt vondt i hodet litt nå Jeg er også sånn at jeg må ha ting på stell nå på slutten, så har full forståelse for den ryddingen i skap og sånn. Men ikke slit deg ut, da
Mazilla Skrevet 22. februar 2011 #1116 Skrevet 22. februar 2011 Så koselig med et siste (!!) magebilde!
Tusle Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #1117 Skrevet 22. februar 2011 Så fin Tuslemage Jeg har ei frustrert frøken inni magen akkurat nå; Jordmor måtte kjenne litt hardt på henne for å finne ut leiet hennes i dag, og det forstyrret søvnen hennes, stakkar. Tror hun har litt vondt i hodet litt nå Jeg er også sånn at jeg må ha ting på stell nå på slutten, så har full forståelse for den ryddingen i skap og sånn. Men ikke slit deg ut, da Takk Stakkar snuppa har hodepine Håper hun fester seg snart Det er vel dette såkalte redebyggerinnstinktet kanskje? Jeg får ikke helt roa før ting er gjort. Nei, skal ikke det Så koselig med et siste (!!) magebilde! Gjenstår å se
DDuck Skrevet 22. februar 2011 #1119 Skrevet 22. februar 2011 Tuslemagen Jeg fødte en uke eksakt etter at slimproppen min gikk
Tusle Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #1120 Skrevet 23. februar 2011 For en flott mage du har Takk, Milla Tuslemagen Jeg fødte en uke eksakt etter at slimproppen min gikk Hele proppen har ikke gått, bare deler av den, så, kan fremdeles ta tid ---------------- JM-kontroll i dag. Alt var fint, noe hevelse i hendene bare. BT hadde gått ned og var nå på normalen, ingen protein i urin. Marsipanen har det så fint i magen. Har fått time til ny kontroll, neste torsdag, det er termindatoen det Jeg har et spørsmål til dere bakedyktige. I går lagde jeg snickerskake etter denne oppskriften. Bunnen ble utrolig bra, men jeg sleit med glasuren. Den skilte seg, og etter at den hadde stivnet så lå smøret på toppen av glasuren, det ser ikke veldig lekkert ut. Hva har jeg gjort galt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå