Mazilla Skrevet 18. februar 2011 #1061 Skrevet 18. februar 2011 Går det an? Det er kjekt å ha da. Eller, selvfølgelig enda kjekkere for deg som klarer deg uten!
Tusle Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #1062 Skrevet 18. februar 2011 Jepp, aldri fått til å bruke skohorn. Bruker de som fluesmekker i stedet
~lillefot~ Skrevet 18. februar 2011 #1063 Skrevet 18. februar 2011 Jeg sier bare én ting: Skohorn Vi har skohorn, men jeg får ikke til å bruke det på vintersko som går langt opp på leggen Dessuten begynner jeg å bli hoven i beina, så jeg må hale og dra for å få dem på. For noen uker side ga jeg f***, og tok på meg joggesko i stedet - da fikk jeg kjeft av mannen; stor mage, glatt is og joggesko hørte visst ikke sammen...
Tusle Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #1064 Skrevet 18. februar 2011 Da syns jeg mannen skal bestemme seg; hjelpe deg på med skoene eller ti still når du velger andre sko
Becky1 Skrevet 18. februar 2011 #1065 Skrevet 18. februar 2011 Så du blir en av de elegante gravide som kommer til fødsel med nybarberte legger? Får få mannen til å gjøre en overhaling her en dag . Har klart å shave vekk det verste her da. Er vel kanskje ikke det jeg tenker på mens riene står på. Men faktisk så har jeg farga bryn og vipper i det siste, så jeg skal føle meg litt fresh ihvertfall ;)Alt hjelper Du er flink til å ta ting med ro nå. Ikke så utålmodig som meg
Tusle Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #1066 Skrevet 18. februar 2011 Så du blir en av de elegante gravide som kommer til fødsel med nybarberte legger? Får få mannen til å gjøre en overhaling her en dag . Har klart å shave vekk det verste her da. Er vel kanskje ikke det jeg tenker på mens riene står på. Men faktisk så har jeg farga bryn og vipper i det siste, så jeg skal føle meg litt fresh ihvertfall ;)Alt hjelper Du er flink til å ta ting med ro nå. Ikke så utålmodig som meg Det er det eneste som eventuelt vil være elegant med meg nå uansett Hvordan det står til 'down under' aner jeg ikke engang Bryn og vipper ja, det er jo ikke verst bare det Nja, jeg er nok litt utålmodig, men hun kommer når hun føler for det
vingle Skrevet 18. februar 2011 #1067 Skrevet 18. februar 2011 Jeg testa ut brettisene på marsipanen sin kosesau (Ullf), blir jo mer spennende når man skal bytte på et lite vesen som beveger seg mer, men jeg er positiv Du, det er jeg ikke sikker på, jeg har foreløpig to ullbukser og tre PUL-trekk, sistenevnte er det jo bare å skylle og henge opp dersom det skulle komme noe på de, så trenger nok ikke så mange, de tørker jo kjempefort. Det skulle jeg ønske og, må nok netthandle fra utlandet da tror jeg Vi har prøvd oss på konvoluttbretting i dag, og etter at jeg fortalte mannen om papirflybrettingen til mannen din, så slapp vi ikke unna det er her heller gitt... Men det gikk bra til slutt, så nå ligger hele bunken ferdigbrettet og klar til bruk Mannen synes det var litt kjedelig å brette mange, men han synes i grunnen klesbretting er kjedelig generelt. Så jeg får vel foreslå at jeg tar den biten (synes klesbretting kan være ganske koselig jeg...), mot at han støvsuger eller noe så klart! Jeg synes det antallet høres ganske fornuftig ut ift hva jeg har tenkt også. Egentlig vil jeg helst føde, men det utgår virker det som, ikke så mye som et lite stikk engang kjenner jeg Oh, jeg digger fødeholdningen din Tusle! Den skal jeg prøve å etterlikne Jeg er ganske heldig tror jeg, sokker, sko og barbering går lett som bare det. *småmisunnelig*
Jesse Skrevet 19. februar 2011 #1068 Skrevet 19. februar 2011 Bare innom for å ønske deg en god helg Jeg tror jeg må prøve de sjokoladekjeksene jeg også, de hørtes jo bare helt fantastiske ut
Tusle Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #1069 Skrevet 19. februar 2011 Vi har prøvd oss på konvoluttbretting i dag, og etter at jeg fortalte mannen om papirflybrettingen til mannen din, så slapp vi ikke unna det er her heller gitt... Men det gikk bra til slutt, så nå ligger hele bunken ferdigbrettet og klar til bruk Mannen synes det var litt kjedelig å brette mange, men han synes i grunnen klesbretting er kjedelig generelt. Så jeg får vel foreslå at jeg tar den biten (synes klesbretting kan være ganske koselig jeg...), mot at han støvsuger eller noe så klart! Jeg synes det antallet høres ganske fornuftig ut ift hva jeg har tenkt også. Oh, jeg digger fødeholdningen din Tusle! Den skal jeg prøve å etterlikne *småmisunnelig* Merkelig med det, mannfolk og papirflybretting altså Jeg syns også klesbretting er koselig, og hvertfall når det er til babyen Ja, det er jo egentlig ikke noe vits i å gå og være lei og utålmodig, de kommer når de er klare Men, jeg har ingen voldsomme plager heller, forstår de som har mange plager, at de er lei. Bare innom for å ønske deg en god helg Jeg tror jeg må prøve de sjokoladekjeksene jeg også, de hørtes jo bare helt fantastiske ut Takk det samme De er supergode
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. februar 2011 #1070 Skrevet 19. februar 2011 Savner et magebilde før snuppa kommer
~lillefot~ Skrevet 19. februar 2011 #1071 Skrevet 19. februar 2011 Enig med Milla, Tusle; du må legge ut magebilde Herlighet, snuppa kan komme når som helst!
Tusle Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #1074 Skrevet 20. februar 2011 Det tror jeg ikke vi rekker gitt. Her skjer det ting...
*Joyce* Skrevet 20. februar 2011 #1076 Skrevet 20. februar 2011 Jeg er klar med telefonen! Lykke til, vennen!
ellen :) Skrevet 20. februar 2011 #1078 Skrevet 20. februar 2011 Det tror jeg ikke vi rekker gitt. Her skjer det ting... Hei, vil ønske deg lykke til. ser du har termin 3 mars jeg har 2 mars Ser att du skriver att det skjer ting hos deg, så spennende.
Mazilla Skrevet 20. februar 2011 #1079 Skrevet 20. februar 2011 Skjer ting? Kommer hun allerede? Så spennende!!!
~lillefot~ Skrevet 20. februar 2011 #1080 Skrevet 20. februar 2011 yey! HEIA HEIA Jeg drømte faktisk at du fikk i natt, men når jeg våknet tenke jeg "neeei, det er alt for tidlig" Så feil kan man ta. Masse lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå