Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hyyyysj! :ler:

Jeg får ikke gå så mange dagene over tiden, på grunn av vekten min, og jeg ønsker ikke igangsettelse, så håper fødselen starter av seg selv :)

Da satser vi på det! :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Au, fikk noen vondter nå som gjorde at jeg ikke klarte å rette opp kroppen. Kom igjen nå kropp, bring it on, jeg er klar! Ikke lur meg sånn :ler:

Skrevet

Ventetiden blir jo så laang når kroppen bare driver med lurerier :snurt:

Men, som sagt, ikke lei, bare så veldig speeeent :hoppe:

Skrevet

Hvil det du kan nå, det blir slitsomt. Ikke lenge til dere har jenta deres. Klem fra litt sliten og trøtt Trekkoppfugl. :klemmer:

Skrevet

Hyyyysj! :ler:

Jeg får ikke gå så mange dagene over tiden, på grunn av vekten min, og jeg ønsker ikke igangsettelse, så håper fødselen starter av seg selv :)

Er de redd for at babyen blir for stor? Hvordan ligger hun an nå? Selv ligger jeg an til å få en baby nærmere 4 kg og synes egentlig det høres ganske mye ut :sjsnert: Jordmor overbeviser meg om at det er hodestr som betyr noe, men hadde gjerne likt at hun var nærmere 3 kg. 3,2 feks. Vet ikke hvorfor jeg har hengt meg sånn opp i det. Redd for å gå mye over pga dette.

Skrevet (endret)

Hvil det du kan nå, det blir slitsomt. Ikke lenge til dere har jenta deres. Klem fra litt sliten og trøtt Trekkoppfugl. :klemmer:

Jeg prøver virkelig å lytte til det rådet altså :jepp: Men i det siste har jeg vært proppa full av energi, aner ikke hvor den kommer fra :duskedame:

Skjønner godt at du er sliten og trøtt, imponert over at du kommer og hilser på i dagbøkene, veldig koselig :klemmer:

Er de redd for at babyen blir for stor? Hvordan ligger hun an nå? Selv ligger jeg an til å få en baby nærmere 4 kg og synes egentlig det høres ganske mye ut :sjsnert: Jordmor overbeviser meg om at det er hodestr som betyr noe, men hadde gjerne likt at hun var nærmere 3 kg. 3,2 feks. Vet ikke hvorfor jeg har hengt meg sånn opp i det. Redd for å gå mye over pga dette.

Nei, jeg tror ikke at det er det som er grunnen. Hun er estimert til å veie rundt 4 (helt eksakt var 3950) om hun kommer rundt termin. Hun veide 2800 (sånn cirka) i uke 35. Jeg har vært så innstilt på stor unge hele veien, så jeg er ikke bekymret og det syns jeg ikke du skal være heller :kose:

Har vel egentlig ikke fått noen grunn til at jeg ikke får gå mye over, de bare nevnte min vekt, men blodsukker og alt har vært helt topp hele veien og jeg har knapt lagt på meg. Så, sånn egentlig virker de ikke så urolige. Jeg får vite mer i morgen, da skal jeg til jordmor :)

Endret av Tusle
Skrevet

Ha ha ha, det ante meg at du føler deg full av energi. Jeg har vært akkuret lik når det har nærmet seg slutten, og angret meg etterpå. Nå skal det sies at jeg har hatt lange og slitsomme fødsler. Prøv så godt du kan å hvile, det kommer godt med. :klemmer:

Skrevet

Legger igjen en :klem: til deg!

Blir spennende å se når marsipanen bestemmer seg for å komme!

Skrevet

Innom og leser :)

:vinke:

Ha ha ha, det ante meg at du føler deg full av energi. Jeg har vært akkuret lik når det har nærmet seg slutten, og angret meg etterpå. Nå skal det sies at jeg har hatt lange og slitsomme fødsler. Prøv så godt du kan å hvile, det kommer godt med. :klemmer:

Hehe, jeg vet, har hørt flere som har sagt det-at de ikke tar det mer med ro før fødselen, men hører jeg etter, neeei da ;)

:hug:

Legger igjen en :klem: til deg!

Blir spennende å se når marsipanen bestemmer seg for å komme!

En :klem: tilbake!

Ja, vi får nå se, om hu har sirup i baken som mora si så tar dette tid :ler:

----------------------------

:strix: 38 uker :strix: Kjære vene, nå kan hun faktisk komme når som helst uten at det innebærer noen nevneverdig risiko :sjokkert: Skal på kontroll i dag, hos jordmor. Jeg gruer meg til å kjøre, det snør helt vilt, det er glatt på veiene, og jeg har en bakke som jeg må opp når jeg skal hjem igjen, og i den driver de selvfølgelig med gravemaskin og greier. Jeg har bittelitt dårlig selvtillit bak rattet etter at jeg rygget på bilen til en snekker, mens alle de andre snekkerne stod å så på :fnise:

Skrevet

Ut og kjøre i dette været?! Er du gal...? Fysjameg, jeg hadde tatt bussen, jeg. :opplyser:

Spennende å høre hva jordmor sa :)

Skrevet

Bussen? Jeg aner ikke hvordan den går når jeg skal hjem igjen, har aldri tatt bussen fra senteret før, tar 10 min å gå lissom :ler:

Skrevet

10 min. å gå, ja, det var jo ikke så langt... Men jeg hadde ikke kjørt nå uansett, jeg. Er nemlig litt pyse :sjenert:

Skrevet

På sommerføre, ingen bekkenløsning og ikke 38 uker gravid vel og merke :ler:

Jeg er egentlig ikke så pysete, eneste jeg henger meg opp i nå er den gravemaskinen :fnise:

Skrevet (endret)

Lykke til! Forstår godt at du er nervøs jeg, jeg har aldri kjørt på vinterføre nemlig... :sjenert::flau: Tipper jeg hadde tatt taxi.. ;)

Blir spennende å høre hva jordmor sier! :hoppe:

Endret av Mazilla
Skrevet

Spennende med jordmor timen :hoppe:

Forøvrig: Når jeg var like gravid som deg var det bare tre dager til snuppa kom :lur:

Skrevet

Alt er helt topp med mor og barn. En helt standard kontroll altså. Egentlig er jeg nesten litt skuffa, hadde håpet på noe sånt som "å, du ser fødeklar ut, nå røsker vi så setter fødselen i gang i løpet av kort tid" :fnise: Nei da, jeg er bare glad for at hun har det bra inni der og at jeg er i så god form. Skal på kontroll om ei uke igjen :)

Det gikk forresten veldig bra å kjøre. Glatt som bare rakkern og småveiene var ubrøyta, men det gikk så fint så :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...