Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så sinnsykt vondt i høna, hu forbereder seg vel på massakren som snart skal foregå :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannfolk :fnise:

Ja :fnise: Det verste er at det så helt riktig ut i begynnelsen, jeg trodde han hadde smugøvd, men, så lukta jeg lunta gitt :ler:

Skrevet

Her var det spennende lesing :)

Vondt i høna, ja, det kan jo tyde på en ting eller to :skratte:

Haha, ser for meg mannen din som skal overbevise deg om at dette kan han, så blir det papirfly ut av det hele. Da hadde ikke jeg klart å holde meg alvorlig :gjeiper: De er jo morsomme, da (mannfolka, altså)

Skrevet

Her var det spennende lesing :)

Vondt i høna, ja, det kan jo tyde på en ting eller to :skratte:

Haha, ser for meg mannen din som skal overbevise deg om at dette kan han, så blir det papirfly ut av det hele. Da hadde ikke jeg klart å holde meg alvorlig :gjeiper: De er jo morsomme, da (mannfolka, altså)

Det kan jo i grunnen det :hoho:

Han var jo søt der han stod og bretta i vei, og så fornøyd slo ut med hendene når han var ferdig; 'tadaaa' :ler:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Han var jo søt der han stod og bretta i vei, og så fornøyd slo ut med hendene når han var ferdig; 'tadaaa' :ler:

:skratte:

Skrevet

:skratte:

Skrevet

Det var nokså komisk, men mest søtt :)

Nå har jeg ordnet vogna, redd opp senga og organisert i stellebordet- og kommoden. Nå er nesten alt helt klart :hjerte: Dyra skjønte ikke mye når jeg drassa vogna inn i stua. Den står der nå, så de skal bli vandt med den. Og hva er takka for å ordne og stelle i stand? Jo, hyppige, ubehagelige kynnere ;)

Gjest ~Milla~
Skrevet

Kjenner til de kynnerne, de kommer oftere og kraftigere nå.

Vi har hatt vognen stående i gangen siden vi kjøpte den slik at Brumm (vofsen) ble vant med den. Han gjemmer seg gjerne bak den når støvsugeren eller moppen kommer, så vognen er han iallefall ikke redd for :fnise:

Skrevet

Brumm er så fin, og så har han så fin frisyre :hjerte:

Moppen er ingen stor hit hos hunden her heller, støvsugeren bryr hun seg filla om, jeg kan støvsuge under kurven hennes mens hun ligger oppi- null stress, men moppen, den lydløse moppen, den er farlig den :ler:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Må jo ha fin frisyre når han kommer der han kommer fra :fnise:

Ja moppen er skummel. Og brune pappesker.. ikke hvite esker, men brune.. gosh :fnise:

Skrevet

Klabert ;)

Haha, brune pappesker er skummelt altså? Søten :fnise:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Ja det startet med da vi kom draende hjem med en ektorp jennylund stol fra Ikea, de er pakket inn i en brun eske, og siden da har det vært fryktelig skummelt :fnise:

De er nå rare disse dyrene, og søte ;)

Skrevet

Raringen :)

----------------------

I natt har jeg drømt om tøybleier :ler: Hele natten såvidt jeg kan huske, jeg skjønner jentene på TI altså; det blir en hobby til slutt, så jeg håper det funker for oss :)

I dag har jeg planer om å støvsuge, moppe og ordne med klesvask, vårt tøy er ikke på langt nær like gøy å ordne med som marsipanen sitt... God middag skal jeg lage og; kyllingfilet surret med bacon, servert med ratatouille og noisetter :sikle: Ganske greit med energi i dag, i går var jeg relativt tom, og satt bare her på KG og dilla, lurer på hvor mange poster jeg hadde i går :fnise:

Min kjære lille datter skal bli kickboxer når hun blir stor tror jeg, det sparkes og dyttes så mageskinnet virkelig får kjørt seg, og så får jeg noen reale slag rett i blæra, eller der om kring. Det føles jo som hun slår seg rett ut :ler:

Skrevet

Den kjente kickbokseren "Marsipanen"? ;)

Både tøybleiedrømmer og bra med energi i dag høres bra ut. Bruk sistnevnte fornuftig, så du ikke sliter deg ut! :klemmer:

Skrevet

Ja, hehe, og det høres igrunnen litt motsigende ut :ler:

Jeg skal bruke energien fornuftig, glemmer innimellom at jeg er ganske høygravert nå ;)

:klemmer:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Skal si du orker å holde på. Jeg er virkelig imponert!

De siste dagene har det blitt lite husvask og rydding her.. jeg har ikke energien rett og slett.

Dessuten holde vi på med endel ommøblering i leiligheten, så tankene mine er jo å bli ferdig med det først.... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...