hegejenta30 Skrevet 7. februar 2011 #883 Skrevet 7. februar 2011 :blåse: HURRA for deg som fyller ditt år! :blåse: Håper du får en kjempefin dag! Bursdags
*Joyce* Skrevet 7. februar 2011 #884 Skrevet 7. februar 2011 Gratulerer med dagen, kjære Tusle! Håper du har hatt en fin helg med besøk!
Tusle Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #886 Skrevet 8. februar 2011 Takk for bursdagshilsner, søte jenter Ble en stille og rolig feiring i går. Feiret heller med Mamma og Bestemor i helgen Fikk klokke av mannen, og penger fra øvrige familiemedlemmer, kommer godt med, er dyrt med baby Var på IKEA i går også, fikk kjøpt kommode, bleiebøtte (egentlig søppelbøtte tror jeg )sprinkelbeskytter, laken, mm. Var på Princess og rasket med meg noen håndklær og, er jo tilbud Har vært på Jysk i dag og handlet brettiser, de ligger i maskinen nå. Ellers er formen veldig god, den. Og ja 37 uker i dag Nå skal jeg inn på Bleieboden
Jesse Skrevet 8. februar 2011 #887 Skrevet 8. februar 2011 (endret) Gratulerer med dagen som var igår Tusle :blåse: Og for 37 uker!! Endret 8. februar 2011 av Jesse
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. februar 2011 #891 Skrevet 8. februar 2011 37uker Nå går det fort Hvilken komode har dere kjøpt?
Tusle Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #892 Skrevet 8. februar 2011 Gratulerer med dagen som var Takk! Gratulerer med dagen som var i går Takk! 37uker Nå går det fort Hvilken komode har dere kjøpt? Nå går det veldig fort! Valget falt på Aneboda, hadde sett meg ut Malm med 4 skuffer, men den ble for dyp for badet vårt. Mannen skal skru opp denne i dag, håper vi blir fornøyde
Tusle Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #893 Skrevet 8. februar 2011 Jeg har shoppa Så da kanjeg oppdatere lista litt: Utstyrslista: Ut i verden - vogn og turutstyr: Vogn: Bugaboo Cameleon Vinterhjul til vogn (venter og ser, slett ikke sikkert vå trenger de akkurat nuh) Stelleveske (JuJuBe All) Dyne til vogn (65x80) Dunpose - EasyGrow Sengesett - 2 Laken til vogn Soveskinn Vognteppe (Røros Tweed) Bilsete: Maxi Cosi CabrioFix (inkl. Isofix-base) Søvn og hvile: Sprinkelseng Dyne til seng (80x100) 2 sengesett (har 1) Soveskinn Laken til seng Sprinkelbeskytter Uro Babycall (Super Nova) Til stelling: Stellebord Badebalje med stativ Et par hettehåndkler Gaskluter Små, myke håndklær Babyneglsaks - Tweezerman Øretermometer Badeolje, kremer, talk, etc. Tøybleier Ullbukser til tøybleier PUL-trekk til tøybleier (kan ikke noen finne på et annet navn ) 2 helsetepper Strikketeppe Hårbørste (drøyer den litt) Mating/spising: Ammepute Gulpekluter Annet: Smokker Kosebamse Rangler - etterhvert Bitering - etterhvert Babygym Vippestol – Baby Björn Til meg/oss: Ammeinnlegg i ull/bambus med PUL-bakside Amme-BH x2-3 Elastisk bæresjal/Manduca
Tusle Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #894 Skrevet 8. februar 2011 (endret) Og vi er ganske få på tippelista synes jeg Tippeliste: Tusle: 28. februar ~lillefot~: 27. februar hegejenta30: 1. mars ~Milla~: 3. mars Trekkoppfuglen: 5. mars *Joyce*: 7. mars Mazilla: 8. mars Endret 8. februar 2011 av Tusle
Tusle Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #896 Skrevet 8. februar 2011 Hun kommer på selveste kvinnedagen! Har tenkt tanken selv også Mora er jo feminist, så hvorfor ikke dattera?
Spatula Skrevet 8. februar 2011 #897 Skrevet 8. februar 2011 Akkurat det skulle jeg til å tippe også, for da har mamman min bursdag
Tusle Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #898 Skrevet 8. februar 2011 Har bestilt meg denne, fikk sånn bursdagstilbudskode, og jeg er svak
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. februar 2011 #899 Skrevet 8. februar 2011 Du.. hvor har du kjøpt deg amme bh?
Tusle Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #900 Skrevet 8. februar 2011 Du.. hvor har du kjøpt deg amme bh? eBay
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå