Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ha ha, jeg gidder aldri å sitere, bare svarer i vei. :gjeiper: Ikke rart det skaper forvirring. :fnise:

Alt bra, Tusle? :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten kjøpt 3 brukte Thirsties sperretrekk, de passer neppe når hun er nyfødt, da de er i størrelse S, men de vokser jo fort disse små. Og hun er jo estimert til å bli en 4 kilos marsipangris så :ler: I begynnelsen kommer jeg til å bruke PUL-trekk i stedet for ull, da det bare er å skylle de dersom man skulle få lekkasjer. Ullbukser blir det når vi er blitt mer vandt med tøybleier. Kjøper noen i xs når jeg har penger. Gleder meg til shopping :lur:

Skrevet

Ha ha, jeg gidder aldri å sitere, bare svarer i vei. :gjeiper: Ikke rart det skaper forvirring. :fnise:

Alt bra, Tusle? :klemmer:

Mysteriet er oppklart :gjeiper:

Alt er bra her :klemmer: og du?

Skrevet

Alt er bra her og. :jepp: Vasker babytøy i dag, blir jo aldri ferdig. :fnise:

Skrevet

Innom med en klem til søteste, Tusle :klemmer:

Skrevet

Alt er bra her og. :jepp: Vasker babytøy i dag, blir jo aldri ferdig. :fnise:

Og min bekymring er at jeg tror vi har for lite tøy :fnise:

Innom med en klem til søteste, Tusle :klemmer:

Søte du :hug:

Skrevet

Butikkene er åpne etter fødselen også. :fnise: Dere kommer sikkert til å få masse klær i gave, det fikk vi med førstemann. Dabbet av med nr to, og denne gangen får vi nok ikke noe. :fnise:

Skrevet

Hehe, de er jo det, men jeg liker å ha alt på stell og i orden :fnise:

Skrevet (endret)

Hva har dere, da?

Det er litt vanskelig å vite hva man trenger i starten, er min erfaring. Man vet jo ikke om man får en gulpebaby, om man får mange bæsjelekkasjer (selv om det burde bli ganske greit med de Thirsties-trekkene! De er supre, gode lekkasjesperrer ved lårene. :tommelsmil:), og også hvor høy/lav terskel man har for å skifte. Jeg hadde nok ganske høy terskel for flekker og småsøl; jeg har venninner som skiftet bare det kom en liten gulpeflekk på bodyen - det gadd ikke jeg. ;) (Men så hadde jeg også gulpebaby.) Ei heller vet man hvor mye klær man får! Vi fikk egentlig veldig lite. For vår del var det i tillegg begrenset hva som funket sammen med Frejkas pute. Så ja, vanskelig å vite. ;)

Som Trekkoppfuglen skriver - butikkene er åpne etter fødsel også. Og det er ikke usannsynlig at du trenger helt andre ting enn du hadde sett for deg på forhånd. ;) Jeg måtte ut og handle ullsokker. :ler:

Endret av *Joyce*
Skrevet

Vi har nok, tror jeg, og jeg antar at det blir litt klær i barselpresanger også.

Hehe, jeg tror min terskel for flekker og søl er relativt lav, jeg hater skitne plagg :ler: Men, spør meg igjen når marsipanen er noen uker, kanskje det synet har forandret seg? ;)

Ullsokker ja, kanskje er det det jeg må ut og handle :ler:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Enig med deg Tusle... jeg liker også å ha alt på stell ;)

Skrevet

Jeg er akkurat lik, vil ha alt klart og liker ikke skitne klær og søl. Sikkert derfor skittentøyskurvene våre aldri er tomme. :fnise:

Skrevet

Legekontroll i dag, alt er helt topp :) Men, jeg har en date med doen og den virker langvarig, fela altså, hater magesjau :spy:

:hoppe: 36 uker :hoppe:

Skrevet

:hoppe: for 36 uker!

Æsj og fy med magesjau! Er visst mye sånn elendighet ute å går nå...

Håper du slipper unna med en dag på potta!

:klemmer:

Gjest ~Milla~
Skrevet

:hoppe: for 36uker !

Magesjau, usj for noe hærk. Håper det går raskt over :klem:

Skrevet

Takk dere :) Ikke mye moro, virker som det roer seg litt nå.

Kom til å tenke på at om 1 uke og 2 dager er babyen min helt ferdigbakt, da kan hun komme ut. Ser helst at hun blir der for litt etterheving da, men, helt ferdig altså :rodmer:

Skrevet

Ønsker deg riktig god bedring :klem:

Jaaa, nå kan hun snart komme ut og er en helt ferdig baby ;)

Skrevet

Takk Dine :hug:

-------------

Ahh, shopping er terapi. Jeg har handlet Ewe Need It ullvask med lanolin i 'Butt Naked', det hadde vært billigere gjennom Hyena Cart, men jeg fikk problemer med registreringen og jeg ville shoppe nuh, helst i går :ler: og , men min er mintgrønn, den ble borte fra siden, så jeg tok vel den siste ;)

Skrevet

Rolig snuppe i magen i dag. Alle de bekymringene man skal ha :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...