Tusle Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #783 Skrevet 27. januar 2011 Absolutt, helt klart! Bleieboden har mye fint! Å ja, jeg kunne svidd mye penger der altså
Tusle Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #784 Skrevet 27. januar 2011 Nettopp sett 'Paranormal Activity 2', den var litt ekkel syns jeg...
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. januar 2011 #786 Skrevet 27. januar 2011 Nettopp sett 'Paranormal Activity 2', den var litt ekkel syns jeg... Så du turte se den Jeg syntes den så ille ut Har sett 1er'n. Har du sett den? Verre eller like ille?
Tusle Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #787 Skrevet 28. januar 2011 Hva er bleieboden for no..? Bleieboden er en nettbutikk som selger utrolig mye fint. Med hovedvekt på tøybleier, men også annet snacks Så du turte se den Jeg syntes den så ille ut Har sett 1er'n. Har du sett den? Verre eller like ille? Ja, hehe, og jeg gjemte hodet bak sofaputa bare èn gang Den var mer skremmende enn den første, men den var tregere i begynnelsen. Syns egentlig de er oppskrytt, jeg, de er ikke såå ille som folk flest skal ha det til, og at det kommer fra meg, som er så lettskremt, nei, da er de ikke så verst ---------------------------- Må jo vise fram Tuslemagen igjen, den er ikke så stor, men den er der Jeg er høy (180cm) med lang rygg, så jeg har mye å fordele magen på Babyhuset i dag, 35+3
*Joyce* Skrevet 28. januar 2011 #789 Skrevet 28. januar 2011 Nei, det er virkelig ikke noen stor mage du har! Men fin er den like fullt. Rart med det, vi er jo omtrent like høye, men min mage var diiiiger på slutten! Har du bestilt noe fra Bleieboden? Åh, husker de digre eskene jeg hentet på posten da jeg var gravid med Turnerose. Moro! Også styrte jeg noe voldsomt for å få tak i brettiser fra ImseVimse, husker jeg. De var utsolgt nesten overalt, og jeg SKULLE ha akkurat de. Fikk tak i til slutt! De er veldig gode, altså, men jeg kunne jo ha slått meg til ro med noen andre, sånn egentlig. Du skulle sett de nydelige små bleiene jeg har liggende på spisebordet. Jeg klarte jo ikke å dy meg da jeg fant ut at jeg var gravid. Applecheeks str. 1 og Bubble Butt i S. AC oppdaget vi ikke før Turnerose var ganske stor (var etter 1-årsdagen, tror jeg), men jeg har håp om at de kan funke godt til nyfødt også.
Tusle Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #790 Skrevet 28. januar 2011 Fine magen! Nei, det er virkelig ikke noen stor mage du har! Men fin er den like fullt. Rart med det, vi er jo omtrent like høye, men min mage var diiiiger på slutten! Har du bestilt noe fra Bleieboden? Åh, husker de digre eskene jeg hentet på posten da jeg var gravid med Turnerose. Moro! Også styrte jeg noe voldsomt for å få tak i brettiser fra ImseVimse, husker jeg. De var utsolgt nesten overalt, og jeg SKULLE ha akkurat de. Fikk tak i til slutt! De er veldig gode, altså, men jeg kunne jo ha slått meg til ro med noen andre, sånn egentlig. Du skulle sett de nydelige små bleiene jeg har liggende på spisebordet. Jeg klarte jo ikke å dy meg da jeg fant ut at jeg var gravid. Applecheeks str. 1 og Bubble Butt i S. AC oppdaget vi ikke før Turnerose var ganske stor (var etter 1-årsdagen, tror jeg), men jeg har håp om at de kan funke godt til nyfødt også. Fin er den og jeg er stolt av den, selvom den ikke er så stor Man bærer så forskjellig også, mamma er (nesten) like høy som meg, men hun hadde mye større mage når hun gikk med lillesøster, bar mye høyere enn det jeg gjør. Jeg bærer veldig lavt. Barberer leggene uten problemer i det hele tatt gjør jeg og Nei, ikke enda, men jeg har notert meg en handleliste, snart bursdag vet du og har ønska meg pengser Har sett på Imse Vimse brettisene, men her blir det brettiser fra Jysk. Jeg har notert meg at de kan etterhvert bli nuppete og litt harde, men med den prisforskjellen så føler jeg at det har jeg råd til. Lurer på om jeg skal handle en Bubble Butt, tenker å kjøpe litt forskjellige formsydde til marsipnanen i størrelse S, planen er jo å gå over på formsydd på natta etter noen uker. greit å handle en av hvert merke en ønsker å teste, er jo ikke alt som funker på alle De er sikkert kjempesøte de små bleiene Jeg har lest at ikke alle er fornøyd med AC, noe med stygge, røde merker på lår, etc. kanskje de funker best på babyer med slanke lår? Noe sier meg at marsipanen kommer til å ha trippelvalker på lårene, ikke mye slank altså, men, for all del, jeg kan ta feil Men, om hun tar etter mora si, så blir det ingen slanke bein, hehe.
hegejenta30 Skrevet 28. januar 2011 #791 Skrevet 28. januar 2011 Kjempefint babyhus! :rødme: Syns det er imponerende at du velger tøybleier jeg! Jobbet i en barnehage der det var to som brukte det - og syns det var noe herk. Men det er min oppfatning av det da... Og det kan jo være de ikke hadde de beste og mest praktiske tøybleiene. Ønsker deg en fin fredag videre!
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. januar 2011 #792 Skrevet 28. januar 2011 Fiiiiine babyhuset :rødme: Veldig ulikt hvordan man bærer babyen. Jeg er også 1.80høy, men får stadig høre om den store magen
~lillefot~ Skrevet 28. januar 2011 #793 Skrevet 28. januar 2011 Tusle-mor; kan du forklare meg hvordan du får lagt inn bilde direkte i innlegget ditt? Jeg er helt grønn på sånne ting...
*Joyce* Skrevet 28. januar 2011 #794 Skrevet 28. januar 2011 Jeg har også lest det med AC, men for oss funker de utmerket, selv om Turnerose nå har gode og runde lår. Dog var de skikkelig pipestilker da hun ble født, så den gangen var problemet at ingenting holdt tett. Ikke lett å si før ungen er der, egentlig! Så jeg anbefaler virkelig å kjøpe litt av hvert, teste og så heller kjøpe flere av det som funker best. Vi er lykkelige for å være hjemme hos tøybleiene våre igjen. Funket litt dårlig på sykehuset, mest fordi vi ikke hadde vaskemuligheter.
Tusle Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #795 Skrevet 28. januar 2011 Kjempefint babyhus! :rødme: Syns det er imponerende at du velger tøybleier jeg! Jobbet i en barnehage der det var to som brukte det - og syns det var noe herk. Men det er min oppfatning av det da... Og det kan jo være de ikke hadde de beste og mest praktiske tøybleiene. Ønsker deg en fin fredag videre! Takk Jeg er litt spent selv, det må jeg innrømme, men har brukt en del tid på å lese meg opp på emnet (det er overraskende mye å lese, selvom det er snakk om bleier, hehe), og håper at dette funker for oss. Det finnes mange ulike tøybleieløsninger, så det er nok som du sier; kan hende foreldrene har valgt løsninger som ikke er helt optimale for bhgbruk Takk det samme! Fiiiiine babyhuset :rødme: Veldig ulikt hvordan man bærer babyen. Jeg er også 1.80høy, men får stadig høre om den store magen Takk En kan igrunnen ikke sammenligne, selvom jeg tar meg selv i å gjøre det, egentlig Tusle-mor; kan du forklare meg hvordan du får lagt inn bilde direkte i innlegget ditt? Jeg er helt grønn på sånne ting... Jepp, jeg kan gjøre et forsøk: Først må du laste opp bildet ditt til internett, jeg bruker Photobucket og syns det er greit. Så høyreklikker du på bildet og velger 'kopier bildeadresse', og når du så skal ha bildet ditt inn i en post her på KG så velger du det ikonet som ser ut som et bilde, dette finner du over den hvite boksen du skriver i(herre, for en forklaring), du ser han gule smilefjeset? Det er ikonet to hopp til høyre du skal trykke på. Så limer du bildeadressen inn der, og voilà, bilde i innlegg. Skjønte du det? Jeg er ikke helt stødig på forklaringer Jeg har også lest det med AC, men for oss funker de utmerket, selv om Turnerose nå har gode og runde lår. Dog var de skikkelig pipestilker da hun ble født, så den gangen var problemet at ingenting holdt tett. Ikke lett å si før ungen er der, egentlig! Så jeg anbefaler virkelig å kjøpe litt av hvert, teste og så heller kjøpe flere av det som funker best. Vi er lykkelige for å være hjemme hos tøybleiene våre igjen. Funket litt dårlig på sykehuset, mest fordi vi ikke hadde vaskemuligheter. En må vel bare, som du sier, kjøpe litt av hvert og teste ut. Tror jeg skal la være og kline til med 10-12 bleier av et merke før jeg har fått testet skikkelig. Kan fort ryke på en smell da Det kan jeg tro! Har tenkt mye på dere de siste dagene
Trekkoppfuglen Skrevet 28. januar 2011 #796 Skrevet 28. januar 2011 Jeg har ingenting å bidra med i tøybleiejungelen. God helg, Tusle-vennen!
Gjest Iril Skrevet 28. januar 2011 #797 Skrevet 28. januar 2011 Tøybleier er spennende. Vi kom aldri i gang med å handle før fødselen, siden jeg var så dårlig og han kom litt tidligere enn jeg hadde planlagt. Men nå har vi fått låne en haug med bleier som vi skal teste, så jeg gleder meg!
Tusle Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #798 Skrevet 29. januar 2011 Jeg har ingenting å bidra med i tøybleiejungelen. God helg, Tusle-vennen! Takk det samme, søte, søte du Tøybleier er spennende. Vi kom aldri i gang med å handle før fødselen, siden jeg var så dårlig og han kom litt tidligere enn jeg hadde planlagt. Men nå har vi fått låne en haug med bleier som vi skal teste, så jeg gleder meg! Så spennende Regner med at du kommer med noen oppdateringer på bleiene etterhvert som du får testet? ---------------- Det murrer og verker i Tuslekroppen, verkingen sitter i korsryggen og murringene i magen. I natt kom de taktvis, spennende, modning er bra Men, hun kan være der inne litt til, a mor er ikke helt klar enda
Tusle Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #799 Skrevet 29. januar 2011 Jeg er på siste bilde på tickeren
Dine Skrevet 29. januar 2011 #800 Skrevet 29. januar 2011 Kjempefin mage!!! Og hipp hurra for siste tickerbilde!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå