Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE, TUSLE-MOR :rodmer:

Håper fødselen gikk greit, og at det står bra til med dere alle tre :)

Kos dere masse :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, Tusle-vennen! :klemmer: Er helt på gråten jeg. :rodmer: Nyt de første timene og dagene med lillejenta, gleder meg til å høre hvordan dere har det. :klemmer:

Skrevet

Gratulerer så mye Tusle!

Nyt den første tida med frøkna!

:klemmer:

Skrevet

For en herlig melding å stå opp til. Gratulerer så masse! :rodmer:

Skrevet

hipp Hurra Tusle!! Gratulerer så masse, masse, masse med den lille jenta! Håper alt gikk bra og at du får litt hvile mellom slagene. Gleder meg til å høre hvordan det har gått :hjerte:

Skrevet

Gratulerer med den lille jenta Tusle-mamma!

Håper det går bra med hele den ferske familien :hjerte:

Skrevet

Gratulerer så mye :strix:

Jeg er ganske så sikker på at hun er verdens nydeligste og herligste lille baby :rodmer:

Skrevet

Melding i dag kl 12.45:

Liten oppdatering. :) Vi koser oss på barsel. Snuppa (og mammaen) har endelig begynt å finne ut av amming. Hun er selvfølgelig helt fantastisk. Mannen er superpappa og formen til mor er ganske god.:) Dersom ammingen fortsetter å gå bra reiser vi hjem i morgen. :)

Herlig oppdatering, Tuslevennen! Gleder meg til å høre mer! :klemmer:

Skrevet

Så fint å høre at alt står bra til med den lille familien!

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille jenta! :)

Skrevet
:bolledeig: Grattulerer så mye, Tusle :strix: . Gleder meg til å høre mer hvordan det går.
Skrevet

Nå har dere kanskje kommet hjem..? Håper alt står bra til med den nye familien :rodmer:

Skrevet

Hei kjære jenter :klemmer: Tusen takk for heiing og gratulasjoner :rodmer: og takk til Joyce som var super sladris :hug: Nå er vi hjemme igjen, vi kom hjem i går. Jeg (og mannen) lever i vår egen boble nå. Vi bare koser oss med vesle T, jeg må finne et nytt kallenavn, hun var slett ingen marsipangris, ikke kom hun i mars og ikke var hun så stor som forventet heller :) Jeg er så forelsket i den vesle jenta mi :hjerte: Ville bare inn og gi en lyd, har det veldig bra, fødselshistorien kommer senere :)

Skrevet

Velkommen hjem :klemmer:

Skjønner godt at dere er i en egen boble nå, ja :jepp:

Gleder meg masse til å høre fødselshistorien din.

Kos dere supermasse :)

Skrevet

Velkommen hjem!

Så flott å høre at dere har det fint og at gulljenta ikke var noen marsipangris ;):ler:

Og som februarbarn synes jeg så klart det er moro med en til i klubben ;)

Kos dere videre i bobla deres! :rodmer:

Skrevet

Velkommen hjem, kjære Tusle! Godt at dere fikk reise. :jepp: Kos deg med vesle T og pappamannen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...