Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men ta på et bind uansett :jepp: For fylles det forstere opp enn det skulle gjort om det var utflod så er det jo ikke utflod :) Og er det urin så vil du kjenne lukta... Fostervann skal lukte litt søtt bare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann! :sjokk: Spennende! Sikkert lurt å ta på et bind, ja, for sikkerhets skyld. Men jeg kjenner faktisk flere som har trodd det samme, men så var det bare heeelt tyntflytende utflod.

Skrevet

Jeg trer på et bind og så får vi se. Jeg er helt rolig og tror egentlig at det bare er tynn utflod.

Skrevet

Du får holde oss oppdatert da ;)

Klart ;)

Gjest ~Milla~
Skrevet

Kanskje det er noe på gang.. lov å holde oss oppdatert ;)

Takk for tipsene om bh'ene, kjempe supert :klemmer:

Forresten.. hvordan regner man str der om til den jeg bruker? :sjenert:

Skrevet

Jeg sitter klar ved telefonen! ;)

;)

Jeg tror egentlig ikke det er det altså, syns det avtok nå, typisk nok etter at jeg annonserte det her, føler meg nesten litt ulv ulv nå ;)

Åh, det vet jeg ikke. Jeg kikket bare på lappen i min egen bh når jeg skulle handle, for der stod de amerikanske/engelske størrelsene også.

Gjest ~Milla~
Skrevet

;)

Jeg tror egentlig ikke det er det altså, syns det avtok nå, typisk nok etter at jeg annonserte det her, føler meg nesten litt ulv ulv nå ;)

Åh, det vet jeg ikke. Jeg kikket bare på lappen i min egen bh når jeg skulle handle, for der stod de amerikanske/engelske størrelsene også.

Oki, tusler ut i undertøysskuffen og ser ;)

Skrevet

30 er 65 i omkrets, og så går det oppover - 32 er 70, 34 er 75 osv. Cupstørrelsene er vel ganske like - selv om jeg er usikker på om man bruker doble bokstaver i Norge? Jeg bruker 32HH, da står det 70HH på lappen inni, men det er EU-størrelse, ikke norsk...

Skrevet (endret)

Denne størrelses converteren er genial!

Bare å velge sin egen str under EU/JAP - og de andre oppdateres med en gang!

Om det er som *joice* skriver så skal du sikkert bruke den som det står B/E/F på... Uff nå ble jeg usikker. Tror egentlig EU/JAP blir mest riktig da franske str er mindre enn de norske... jeg har bestilt noen billige og brukt EU/JAP str - så får se når de kommer hvordan de stemmer i størrelse!

---

Spennende å se hva som skjer nå Tusle! :jepp:

Ser fram til oppdatering!

Endret av hegejenta30
Skrevet

Nei, det har avtatt helt, så jeg tror det var utflod.

Skrevet

Nei, ingenting. Hadde noen små tak i går kveld, men de dabbet av. Jeg er egentlig litt sur på kroppen som lurer meg sånn, for i utgangspunktet er jeg ikke lei, men ukene fram til termin blir jo lange da, når jeg får sånne dumme tegn som ikke betyr noe :sjenert:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Skjønner hva du mener. Men en positiv ting er jo det at kroppen viser tegn til modning, og det er jo bra :)

Skrevet

Skjønner hva du mener. Men en positiv ting er jo det at kroppen viser tegn til modning, og det er jo bra :)

Ja, jeg må jo bare se det positive i det. Dessuten, selvom hun nå regnes for innenfor termin å være og ikke vil være prematur om hun kommer nå, så syns jeg det er greit at hun blir der litt til, jo nærmere termin, jo lettere blir det når hun har kommet, mtp spising, etc. men, når man tror at ting er på gang, så får man jo litt falske forhåpninger da ;)

------------------------------

I går fikk jeg brev fra NAV om at foreldrepengene er innvilget, hurra, da slipper jeg å tenke mer på det, snart nærmer 'kjipemåneden' seg, ikke fordi jeg har termin altså :ler: Men fordi det er måneden for den bedritne årsavgiften og vi har 2,5 årsavgift, mye penger det....

I dag tenker jeg å re opp senga og gjøre i stand vogna til marsipanen. Hun var forresten rabiat i går, tror hun sov fint lite, i dag derimot :sove:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Ja her var det liv i hele natt :fnise: Hikker og styrer på. Men bare koselig altså :rodmer:

Jeg fikk ordnet istand vognen nå i helgen, greit å være klar med det man kan være klar med :)

Tenkte å ordne ferdig stelleplassen hennes idag. Og sortere ferdig klærne. Alt er vasket og pent brettet i komoden, trenger bare å fordele str litt, så ikke det er for mye hulteribulter :)

Skrevet

Det er sånne ting som er så koselig å holde på med :hjerte:

----------------------------

Haha, jeg skulle lære mannen å brette brettiser i går og hva skjer da? Jo, da får vi 'papirfly', herregud :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...