Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehh.. har du link? ;)

Kan linke til et par av de jeg har ja, jeg har denne, og denne, Freya sin er den jeg liker best :jepp:

Skrevet

Kan linke til et par av de jeg har ja, jeg har denne, og denne, Freya sin er den jeg liker best :jepp:

Kan signere at Freya sin er best!

Skrevet

Prøvd meg på BH shopping på ebay jeg og... Er spent på hvordan de er når de kommer i posten!

Skrevet

jeg tipper 28.februar :jepp:

Notert!

Kan signere at Freya sin er best!

Det syns jeg og. Den andre hadde sæggete passform og rare skåler.

Gratulerer med dagen på etterskudd! :klemmer:

Takk! :hug:

Jeg tipper termindatoen min: 27. februar :)

Notert!

Jeg tipper 25. februar :jepp:

Notert!

Prøvd meg på BH shopping på ebay jeg og... Er spent på hvordan de er når de kommer i posten!

eBay er moro, moro :lur:

Skrevet

Tippeliste:

DDuck: 25. februar

Becky1: 27. februar

~lillefot~: 27. februar

Jesse: 28. februar

Tusle: 28. februar

hegejenta30: 1. mars

~Milla~: 3. mars

Trekkoppfuglen: 5. mars

*Joyce*: 7. mars

Icing: 8. mars

Mazilla: 8. mars

Skrevet

Titt-tei :goodbye: Innom og leser litt.

Fytti rakker'n, nå er det ikke lenge igjen til du er mamma, Tusle! :kgbaby: Føler du at alt er i boks, eller begynner du å stresse litt?

Jeg er ikke akkurat stresset, men har begynt å tenke en god del på fødselen, samt hvordan dette i det hele tatt kommer til å bli etterpå... Tror ikke det har gått helt opp for meg at jeg skal bli mamma.

Skrevet

Titt-tei :goodbye: Innom og leser litt.

Fytti rakker'n, nå er det ikke lenge igjen til du er mamma, Tusle! :kgbaby: Føler du at alt er i boks, eller begynner du å stresse litt?

Jeg er ikke akkurat stresset, men har begynt å tenke en god del på fødselen, samt hvordan dette i det hele tatt kommer til å bli etterpå... Tror ikke det har gått helt opp for meg at jeg skal bli mamma.

:vinke:

Hehe, nei, det er det jammen ikke, jeg skjønner det ikke helt selv ;) Jeg er rolig, det skal igrunn en del til for å stresse meg, men jeg liker å ha alt i orden. Fått handlet de siste tingene. Noe gjenstår, men det er ting jeg kan vente med. Jeg vasker sengetøy, bleier og klær og gjør i stand til hun kommer. Jeg tenker mye mer på tiden etterpå enn selve fødselen. Den får bli som den blir, men håper selvfølgelig på en fin opplevelse.

Nei, det har ikke jeg helt forstått at jeg skal heller. Og at hun ganske snart kan komme når som helst :hakeslepp:

:hug:

---------------------

Haha, permisjonen min har begynt, men, sykemeldt som jeg har vært så merker jeg ikke den helt store forskjellen :ler:

Skrevet

Er det ikke deilig med permisjon da?? :ler:

Juhu! :hoppendeglad: Jeg er øverst på tippelista! Det vil si at jeg leder :lur:

Skrevet

Er det ikke deilig med permisjon da?? :ler:

Juhu! :hoppendeglad: Jeg er øverst på tippelista! Det vil si at jeg leder :lur:

Jo, veldig :ler:

Eller, kanskje det vil si at du blir mest upopulær dersom du bommer og jeg går laangt over? :lur:

Skrevet

Niks :riste:

Sånn funker det ikke...

Jeg leder :jepp:

Skrevet

Niks :riste:

Sånn funker det ikke...

Jeg leder :jepp:

:ler:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Her er det også kosedager med ordning istand til lillejentas ankomst. Synes det er koselig jeg. Og ikke minst nødvendig for meg og min forberedelse av at jeg snart skal føde. :)

Skrevet

Her er det også kosedager med ordning istand til lillejentas ankomst. Synes det er koselig jeg. Og ikke minst nødvendig for meg og min forberedelse av at jeg snart skal føde. :)

Det syns jeg også :jepp: Jeg merker at jeg har mye mer ro i kroppen når jeg vet at alt er i orden. Noe som minner meg på at jeg bør pakke bagen. Marsipanen sin bag er klar, men ikke hu mor sin. Egentlig er jeg langt i fra en stressa person, men dette syns jeg er greit å ha i orden. Livet blir snart snudd på hodet, og jeg vil ikke ha ekstra bekymringer da ;)

------------------

Åååkei, jeg tror jeg siver fostervann......

Skrevet

:hakeslepp:

Hvordan ser det ut da? Hvis du ringer JM eller føden får du sikkert beskejd om å ta på et bind og komme med det etterhvert, så bare ta på et bind med engang :jepp:

Har du ringt føden/JM forresten?

Skrevet

Det er det som gjør meg litt i tvil, for det er helt klart, som vann. Jeg funderer på om det bare er utflod altså.. Så, jeg er ganske rolig nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...