Trekkoppfuglen Skrevet 31. januar 2011 #821 Skrevet 31. januar 2011 Ha ha, jeg gidder aldri å sitere, bare svarer i vei. :gjeiper: Ikke rart det skaper forvirring. Alt bra, Tusle?
Tusle Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #822 Skrevet 31. januar 2011 Har forresten kjøpt 3 brukte Thirsties sperretrekk, de passer neppe når hun er nyfødt, da de er i størrelse S, men de vokser jo fort disse små. Og hun er jo estimert til å bli en 4 kilos marsipangris så I begynnelsen kommer jeg til å bruke PUL-trekk i stedet for ull, da det bare er å skylle de dersom man skulle få lekkasjer. Ullbukser blir det når vi er blitt mer vandt med tøybleier. Kjøper noen i xs når jeg har penger. Gleder meg til shopping
Tusle Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #823 Skrevet 31. januar 2011 Ha ha, jeg gidder aldri å sitere, bare svarer i vei. :gjeiper: Ikke rart det skaper forvirring. Alt bra, Tusle? Mysteriet er oppklart :gjeiper: Alt er bra her og du?
Trekkoppfuglen Skrevet 31. januar 2011 #824 Skrevet 31. januar 2011 Alt er bra her og. Vasker babytøy i dag, blir jo aldri ferdig.
Tusle Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #826 Skrevet 31. januar 2011 Alt er bra her og. Vasker babytøy i dag, blir jo aldri ferdig. Og min bekymring er at jeg tror vi har for lite tøy Innom med en klem til søteste, Tusle Søte du
Trekkoppfuglen Skrevet 31. januar 2011 #827 Skrevet 31. januar 2011 Butikkene er åpne etter fødselen også. Dere kommer sikkert til å få masse klær i gave, det fikk vi med førstemann. Dabbet av med nr to, og denne gangen får vi nok ikke noe.
Tusle Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #828 Skrevet 31. januar 2011 Hehe, de er jo det, men jeg liker å ha alt på stell og i orden
*Joyce* Skrevet 31. januar 2011 #829 Skrevet 31. januar 2011 (endret) Hva har dere, da? Det er litt vanskelig å vite hva man trenger i starten, er min erfaring. Man vet jo ikke om man får en gulpebaby, om man får mange bæsjelekkasjer (selv om det burde bli ganske greit med de Thirsties-trekkene! De er supre, gode lekkasjesperrer ved lårene. ), og også hvor høy/lav terskel man har for å skifte. Jeg hadde nok ganske høy terskel for flekker og småsøl; jeg har venninner som skiftet bare det kom en liten gulpeflekk på bodyen - det gadd ikke jeg. (Men så hadde jeg også gulpebaby.) Ei heller vet man hvor mye klær man får! Vi fikk egentlig veldig lite. For vår del var det i tillegg begrenset hva som funket sammen med Frejkas pute. Så ja, vanskelig å vite. Som Trekkoppfuglen skriver - butikkene er åpne etter fødsel også. Og det er ikke usannsynlig at du trenger helt andre ting enn du hadde sett for deg på forhånd. Jeg måtte ut og handle ullsokker. Endret 31. januar 2011 av *Joyce*
Tusle Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #830 Skrevet 31. januar 2011 Vi har nok, tror jeg, og jeg antar at det blir litt klær i barselpresanger også. Hehe, jeg tror min terskel for flekker og søl er relativt lav, jeg hater skitne plagg Men, spør meg igjen når marsipanen er noen uker, kanskje det synet har forandret seg? Ullsokker ja, kanskje er det det jeg må ut og handle
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. januar 2011 #831 Skrevet 31. januar 2011 Enig med deg Tusle... jeg liker også å ha alt på stell
Trekkoppfuglen Skrevet 31. januar 2011 #832 Skrevet 31. januar 2011 Jeg er akkurat lik, vil ha alt klart og liker ikke skitne klær og søl. Sikkert derfor skittentøyskurvene våre aldri er tomme.
Tusle Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #833 Skrevet 1. februar 2011 Legekontroll i dag, alt er helt topp Men, jeg har en date med doen og den virker langvarig, fela altså, hater magesjau 36 uker
hegejenta30 Skrevet 1. februar 2011 #834 Skrevet 1. februar 2011 for 36 uker! Æsj og fy med magesjau! Er visst mye sånn elendighet ute å går nå... Håper du slipper unna med en dag på potta!
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. februar 2011 #836 Skrevet 1. februar 2011 for 36uker ! Magesjau, usj for noe hærk. Håper det går raskt over
Tusle Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #837 Skrevet 1. februar 2011 Takk dere Ikke mye moro, virker som det roer seg litt nå. Kom til å tenke på at om 1 uke og 2 dager er babyen min helt ferdigbakt, da kan hun komme ut. Ser helst at hun blir der for litt etterheving da, men, helt ferdig altså
Dine Skrevet 1. februar 2011 #838 Skrevet 1. februar 2011 Ønsker deg riktig god bedring Jaaa, nå kan hun snart komme ut og er en helt ferdig baby
Tusle Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #839 Skrevet 1. februar 2011 Takk Dine ------------- Ahh, shopping er terapi. Jeg har handlet Ewe Need It ullvask med lanolin i 'Butt Naked', det hadde vært billigere gjennom Hyena Cart, men jeg fikk problemer med registreringen og jeg ville shoppe nuh, helst i går og , men min er mintgrønn, den ble borte fra siden, så jeg tok vel den siste
Tusle Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #840 Skrevet 2. februar 2011 Rolig snuppe i magen i dag. Alle de bekymringene man skal ha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå