Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende med ny UL, og ikke minst at alt er i orden med knøttet.

Skjønner at det ikke blir mye pc fremover - ta den tiden du trenger :klemmer:

*tenker på deg*

Skrevet

Dere er virkelig gode :klemmer:

Influensa på oss begge, men den har tatt mannen hardest, 40 i feber på 5. dagen nå. Og han er jo som mannfolk flest da, såååå siiiiiik :sukk: Nei, men man blir jo veldig slapp og sliten av å ikke orke mat, han har spist mindre på en uke enn han pleier på en dag, lissom...

Sånn ellers så føler jeg at dagene blir lettere etterhvert som de går. Jeg har mye kontakt med bestemor og snart kommer hun på besøk, det gleder jeg meg til :) Vi har handlet mer til marsipanen, tenker å vise bilder i bloggen etterhvert. Har handlet seng, stellebord, vippestol og babycall, øretermometer, samt beskyttelsesmatte til bilen, sånn til å sette under barnesetet, må ikke slite for mye på det nye gliset som vi snart skal hente ;)

Lørdags :hug: til dere, søte jentene!

Gjest ~Milla~
Skrevet

Usj da, også influensa... eneste positive må være å få den unnagjort, så slipper man tenke noe på det iforhold til fødselen, selvom det kanskje er en mager trøst.

Håper dere er frisk og rask igjen snart :klem:

Skrevet

Uff, influensa er kjipe greier. Håper dere blir friske snart! :klemmer:

Har du blogg her inne, eller et annet sted? Nysgjerrig jeg.. :sjenert:

Skrevet

Uffameg, vet hvordan du har hatt det. Har hatt influensaen på besøk her også. God bedring! :klemmer:

Tenker mye på deg om dagen, men det tror jeg (og håper) du vet. :)

Skrevet

God bedring, søte du. :klemmer: Koselig at du er tibake igjen. :jepp:

Skrevet

Jeg tror influensaen er på retur, men har en skikkelig stygg hoste jeg ikke blir kvitt :sukk:

Har lest meg skikkelig opp på tøybleier nå da, så nå er jeg forberedt ;)

I morgen skal mannen og jeg på sånn fødselsforberedende kurs, blir spennende :jepp:

Nei, mer tøybleielesing, jeg drømmer om tøybleier :fnise:

Skrevet

Den hosten hadde jeg også, ingenting som hjalp. :riste: Prøv en teskje honning og litt revet ingefær på en skje, eller bland det i varmt vann med litt sitron. Lindrer litt, ihvertfall!

Hva slags bleier blir det? :hoppe:

Skrevet

I morgen skal mannen og jeg på sånn fødselsforberedende kurs, blir spennende :jepp:

Det skal vi også :) Spennende :duskedame:

Skrevet

Slenger inn noen tb-linker, jeg. :nigo:

- Green Sprout Baby NB (formsydd)

- Bamboo Loveables (formsydd)

- Sandy's Bamboo (formsydd)

- GoodMama NB (formsydd)

- Thirsties Duo Diaper (lommebleie)

- Apple Cheeks (lommebleie)

- Imse Vimse brettiser (Disse har vi, synes de er supre. Men synes de fra NameIt også er gode. Mange er glade i Jysk sine; jeg synes de er litt harde etter en tids bruk. Men det er mye smak og behag.)

- Snappi

- Muksut prefolds

- Nøstebarn brillebukser

- WoolHour shorties/longies

- Thirsties PUL-trekk

Det var noen av våre favoritter!

Skrevet

Dere som har spurt etter bloggadressen skal få den, etterhvert, den er ikke oppdatert på snart 3 måneder, men jeg har en plane ;)

Fødselsforberende kurs i går og jordmorsamtale i dag. Fikk mer ut av samtalen enn av kurset :jepp:

Takk for TB-linker, Joyce, har blinket meg ut noen av de du linket til, samt at jeg har oppdaget hyenacart, det er fali det :ler:

Nå, middag og weeds, for en kul serie, I'm an addict :ler:

Skrevet

Innom for å si hei :)

Så bra JM samtalen var fin - det er godt å ha en profesjonell å prate med :Nikke:

Skrevet

Jeg har ikke turt å registrere meg på HC, kan fort bli farlig. :ler: Men får se om jeg kanskje må prøve et par bleier derfra ifbm ny baby. Har hørt mye pent om bl.a. Muttaqin og Little Boppers. :sjenert:

Hehe, hadde samme erfaring som deg ang. fødselsforberedende og JM-samtale. Høres ut som om du har en allright JM?

Skrevet

Snart høygravid :hoppe:

;)

Ja! :hakeslepp:

:hoppe:

Innom for å si hei :)

Så bra JM samtalen var fin - det er godt å ha en profesjonell å prate med :Nikke:

Så koselig :klemmer:

Ja, det er veldig fint, jeg har sansen for jordmora mi :)

Jeg har ikke turt å registrere meg på HC, kan fort bli farlig. :ler: Men får se om jeg kanskje må prøve et par bleier derfra ifbm ny baby. Har hørt mye pent om bl.a. Muttaqin og Little Boppers. :sjenert:

Hehe, hadde samme erfaring som deg ang. fødselsforberedende og JM-samtale. Høres ut som om du har en allright JM?

Hehe, jeg kommer til å teste HC ja, mye kule bleier, har du sett el bees? Makan til fargesprakende og kule bleier, skal visst være kjempemyke også :jepp: Little Boppers har jeg også fått med meg :)

Ja, jordmora mi er gull verdt :hoppe: Det er en kursdag til, om amming, etc, må vel få med meg den også.

Skrevet

:strix: Gratulerer som høygravid :strix:

Takk :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...