vingle Skrevet 9. desember 2010 #641 Skrevet 9. desember 2010 I går var det skikkelig fest i magen, hele den hoppa og dansa Nå har forresten den mørke stripa begynt å krype over navlen også nå, og navlen har begynt å poppe Hihi, sånn er det her også Rare magen :rødme:
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. desember 2010 #642 Skrevet 9. desember 2010 Min navle begynner også å bli merkbart mindre. Men spørs om den popper, eller om den bare blir en sånn mini-mini navle Her med masse liv, her pleier det være temmelig livat om kvelden. Morsomt å se når magen blir helt skjev fordi hun styrer sånn på der inne
Jesse Skrevet 9. desember 2010 #643 Skrevet 9. desember 2010 I går var det skikkelig fest i magen, hele den hoppa og dansa Nå har forresten den mørke stripa begynt å krype over navlen også nå, og navlen har begynt å poppe Er så koselig når det er så mye liv at magen hopper og danser :rødme: Kommer til å savne det tror jeg! Ser ikke ut til at navlen min kommer til å poppe. Den er ganske dyp til vanlig, og nå har den bare skrumpet sammen og kommet bittelitt utover, og ser egentlig mest ut som et rumpehull Æsj.. Ha en god tur hjem Tusle
DDuck Skrevet 9. desember 2010 #644 Skrevet 9. desember 2010 Jeg beholdte min vanlige navle hele tiden jeg Den ble jo betydelig mindre da, men poppet aldri
Gjest Iril Skrevet 9. desember 2010 #645 Skrevet 9. desember 2010 Er så koselig når det er så mye liv at magen hopper og danser :rødme: Kommer til å savne det tror jeg! Jeg savner det veeeeeeeeldig! Men det er fantastisk når han ligger og danser på utsiden også da! Navelen min kom heller aldri ut, bortsett fra én gang, midt i en latterkrampe. Da så den plutselig ut som en penis. Særeste jeg har sett i hele mitt liv.
~lillefot~ Skrevet 9. desember 2010 #646 Skrevet 9. desember 2010 Hei Tusle-mor Så koselig å lese om dansing og bevegelser :rødme: Selv har jeg ikke fått den mørke stripa du snakker om, og begynner å lure på om jeg slipper unna den klem til deg
Trekkoppfuglen Skrevet 10. desember 2010 #647 Skrevet 10. desember 2010 Moro med navle-snakk. Min har ikke poppet i noen av svangerskapene, men nå er det like før den hopper ut. Så denne gangen kan jeg ganske sikkert garantere at den kommer ut. Er ganske ømt der. Jeg hadde mørk stripe første gang, ingenting forrige eller denne gangen. Håper du har det fint hjemme, Tusle!
*Joyce* Skrevet 10. desember 2010 #648 Skrevet 10. desember 2010 Jeg kan fortsatt se den mørke stripen på magen, jeg... Lillejenta er snart 2 år! Min navel poppet aldri, selv om jeg hadde ganske stor mage. Litt glad for det, egentlig.
hegejenta30 Skrevet 10. desember 2010 #649 Skrevet 10. desember 2010 Det er mye rart vi skal igjennom for å få barn. Er det ikke det ene så er det noe annet. Men bevegelser i magen er jo bare stas da! Jeg har ikke fått den mørke linjen som noen får. Navlen ser foreløbig ganske uforandret ut - men det er mye som kan endre seg! (tross alt en stund igjen å være gravid) til deg, og håper du får en fin helg!
cypress Skrevet 13. desember 2010 #650 Skrevet 13. desember 2010 Hei Tusle-mor Så koselig å lese om dansing og bevegelser :rødme: Selv har jeg ikke fått den mørke stripa du snakker om, og begynner å lure på om jeg slipper unna den klem til deg Jeg fikk ikke mørk stripe før for noen få uker siden.. Så den kan fortsatt komme! *** Håper det går bra med deg Tusle! Jeg vet hvordan det er å oppleve at ens snille bestefar får kreft. Min fikk diagnosen noen få måneder før bryllupet mitt, og holdt akkurat ut så han fikk oppleve det. Så døde han to uker etterpå. Jeg kan fortsatt gråte når jeg tenker på han. Men heldigvis er det de gode minnene man sitter igjen med, og det er godt å trøste seg med!
Tusle Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #651 Skrevet 13. desember 2010 Takk for gode ord og navleprat jenter, dere er gode å ha Jeg er hjemme hos mamma og pappa og blir her til neste mandag, da reiser jeg hjem til mannen og sysler med litt juleting Besøkte Bestefar på lørdag, han er temmelig redusert nå og det er veldig vondt å se, jeg håper han får oppleve marsipanen hvertfall. Apropos henne, hun er i full vigør om dagen, tar helt av i magen. Ligger fremdeles på tvers, jeg kjenner spark i høyre side og pirk i venstre I morgen er jeg 29 uker og da er det akkurat 4 uker til ultralyd med vekstestimering, jeg er ikke sånn kjempespent, jeg er så forberedt på at hun er stor Men er jeg er spent på å se henne igjen, det er jeg. Håper dere har det bra Jeg skal kle på meg og vagge meg ut i winter wonderland med bikkjene
*Joyce* Skrevet 13. desember 2010 #652 Skrevet 13. desember 2010 Godt at du får vært med bestefaren din, ihvertfall. Det er virkelig winter wonderland der du er nå, vil jeg tro, ja! Var hos mamma og pappa i helgen, og det er skikkelig vinter. Fint! Si fra hvis du skal innover, da? Tenkte på deg på lørdag, men det var planlagt pepperkakebaking og det ble ikke noe særlig tid til overs, gitt...
vingle Skrevet 13. desember 2010 #653 Skrevet 13. desember 2010 Jeg skal kle på meg og vagge meg ut i winter wonderland med bikkjene Hørtes fantastisk ut :rødme:
Trekkoppfuglen Skrevet 13. desember 2010 #655 Skrevet 13. desember 2010 Godt at du har mulighet til å være hos familien en stund. Hvor skal dere feire jul? Snø høres herlig ut! Her er det glatt, og det er ikke moro med enorm mage.
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. desember 2010 #656 Skrevet 13. desember 2010 Godt å høre fra deg Sier som Trekkoppfuglen, her er det også glatt, snø.. men glatt. Så blir ikke noe lange turer for tiden, dessverre.
Tusle Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #657 Skrevet 13. desember 2010 Godt at du får vært med bestefaren din, ihvertfall. Det er virkelig winter wonderland der du er nå, vil jeg tro, ja! Var hos mamma og pappa i helgen, og det er skikkelig vinter. Fint! Si fra hvis du skal innover, da? Tenkte på deg på lørdag, men det var planlagt pepperkakebaking og det ble ikke noe særlig tid til overs, gitt... Det er det, han blir fort sliten, men tror han setter pris på at vi bare er der, uansett. Ja, det er helt fantastisk ute nå. Koser meg glugg når vinteren er sånn som den er nå. Jeg har tilgang på bil og jeg vet hvor du bor ( ) sånn delvis hvertfall Men, jeg må ta en dag av gangen nå, har ikke så mye overskudd. Fikk vite på lørdag at nå er morfaren til mannen også på sykehus. Så vi får alt på en gang her. Hørtes fantastisk ut :rødme: Det er det også, kaldt, men fantastisk tilbake! Godt at du har mulighet til å være hos familien en stund. Hvor skal dere feire jul? Snø høres herlig ut! Her er det glatt, og det er ikke moro med enorm mage. Det er veldig greit Nei, vi skal feire med mannens familie, men reiser hjem til mine foreldre 3. dag jul Holke er noe dritt, det er det negative med vinteren ------------------------ Var ute en times tid i stad, veldig deilig Vurderer om jeg skal kline til og lage lussekatter, er det gurkemeie eller safran som man eegentlig skal bruke? :klø:
Tusle Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #658 Skrevet 13. desember 2010 Godt å høre fra deg Sier som Trekkoppfuglen, her er det også glatt, snø.. men glatt. Så blir ikke noe lange turer for tiden, dessverre. Nei, det er skummelt å gå ute på glatta med de magene våre. Jeg har vintersko med innebygget pigg, så jeg går trygt og støtt De anbefales
Trekkoppfuglen Skrevet 13. desember 2010 #659 Skrevet 13. desember 2010 Jeg brukte gurkemeie, hadde ikke safran. Tror det sto safran i oppskriften, men det blir kanskje hipp som happ? Jeg har ikke peiling, gode var bollene i hvertfall.
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. desember 2010 #660 Skrevet 13. desember 2010 Med innebygd pigg? Hmm.. hørtes ikke dumt ut. Hvordan ser de ut, merke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå