Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og forresten, når jeg er litt sånn halvveis innom temaet - jeg anbefaler virkelig tøybind til renselsen! Det var så utrolig mye mer behagelig! Jeg hadde jo brukt Mooncup noen ganger før graviditeten, og ble nysgjerrig på tøybind som jeg kjøpte inn til nettopp renselsen. Jeg har Fresh Moon sine AIOer, kjøpt hos Bleieboden. Men mange fine på Etsy bl.a. Mange har også sånne spesielle "postpartum"-bind.

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Milla~
Skrevet

Så bra med boksing i magen, sånn det skal være ;)

Her var det en god runde igår kveld med boksing, skikkelig styret på :fnise:

Skrevet

Og forresten, når jeg er litt sånn halvveis innom temaet - jeg anbefaler virkelig tøybind til renselsen! Det var så utrolig mye mer behagelig! Jeg hadde jo brukt Mooncup noen ganger før graviditeten, og ble nysgjerrig på tøybind som jeg kjøpte inn til nettopp renselsen. Jeg har Fresh Moon sine AIOer, kjøpt hos Bleieboden. Men mange fine på Etsy bl.a. Mange har også sånne spesielle "postpartum"-bind.

Jeg har brukt tøybind lenge, jeg :jepp: Går ikke over til plast igjen for å si det sånn. Veldig fornøyd med Fresh Moon sine AIoer jeg også :jepp:

Så bra med boksing i magen, sånn det skal være ;)

Her var det en god runde igår kveld med boksing, skikkelig styret på :fnise:

Ja, ble letta da :) Her spretter magen skikkelig nå :hjerte:

Skrevet

Anbefaler noe à la disse! Kan se om jeg får sydd et par til deg så du kan teste ut, egentlig. Men det må bli til uka en gang. :)

Sier ja takk jeg :jepp:

Skrevet

Jeg har brukt tøybind lenge, jeg :jepp: Går ikke over til plast igjen for å si det sånn. Veldig fornøyd med Fresh Moon sine AIoer jeg også :jepp:

Stemmer, det tror jeg egentlig jeg visste! Går litt på kryss og tvers innimellom. Jaja, kanskje vi kan konvertere noen av de andre rugekassene her, da? ;)

Skrevet

Sier ja takk jeg :jepp:

Da skal jeg gjøre det! Hva tror du om noen helt tynne nå, med relativt lav oppsugingsevne? Type PUL, et tynt bambusstoff mot huden og et lag med hampfleece eller sånn i midten? Så blir de ikke så klumpete... Kan forsåvidt droppe hampfleecen også, hvis du vil, jeg sydde meg noen sånne som jeg brukte da ammingen begynte å avta.

Skrevet

Hei Tusle :)

Mine pupper lekker også, det har de gjort en stund. Det første mannen sa, var: ikke ligg inntil meg, det der vil ikke jeg få på meg :gjeiper:

Men han eeeelsker å klemme på dem, for så å spørre "lekker de nå?" med påfølgende smilefjes :nigo:

tror han synes det er litt fascinerende i grunnen.

Det er ikke noe gøy å gå og bekymre seg når man ikke kjenner så mye bevegelse. Knøttet vårt har blitt mye roligere i løpet av den siste uka, men vi var på UL i går, og alt var jo bra. I dag har jeg nesten ikke kjent henne igjen, men jeg er ganske sikker på at det er fordi hun sover mer.

:klemmer: til deg

Skrevet

Stemmer, det tror jeg egentlig jeg visste! Går litt på kryss og tvers innimellom. Jaja, kanskje vi kan konvertere noen av de andre rugekassene her, da? ;)

Kanskje? Eneste er at jeg syns det virker så ekkelt. :sjenert: Jeg er sykepleier, men sliter som bare det med mitt eget blod. Andre sitt derimot går heeeelt fint. :ler:

Skrevet

Ja, vi kan jo prøve ;) jeg vet at jeg aldri skal bruke plastbind igjen hvertfall.

Da skal jeg gjøre det! Hva tror du om noen helt tynne nå, med relativt lav oppsugingsevne? Type PUL, et tynt bambusstoff mot huden og et lag med hampfleece eller sånn i midten? Så blir de ikke så klumpete... Kan forsåvidt droppe hampfleecen også, hvis du vil, jeg sydde meg noen sånne som jeg brukte da ammingen begynte å avta.

Det høres veldig bra ut :jepp::hoppe: Kan gjerne ha hampfleece også.

Hei Tusle :)

Mine pupper lekker også, det har de gjort en stund. Det første mannen sa, var: ikke ligg inntil meg, det der vil ikke jeg få på meg :gjeiper:

Men han eeeelsker å klemme på dem, for så å spørre "lekker de nå?" med påfølgende smilefjes :nigo:

tror han synes det er litt fascinerende i grunnen.

Det er ikke noe gøy å gå og bekymre seg når man ikke kjenner så mye bevegelse. Knøttet vårt har blitt mye roligere i løpet av den siste uka, men vi var på UL i går, og alt var jo bra. I dag har jeg nesten ikke kjent henne igjen, men jeg er ganske sikker på at det er fordi hun sover mer.

:klemmer: til deg

Hehe, menn altså :ler:

Kanskje det er en fase de er inne i nå? :vetikke:

:klemmer: tilbake

Kanskje? Eneste er at jeg syns det virker så ekkelt. :sjenert: Jeg er sykepleier, men sliter som bare det med mitt eget blod. Andre sitt derimot går heeeelt fint. :ler:

Det er jo opp til hver enkelt hva en er komfortabel med, for min del har det aldri vært noe problem. Det er mye bedre å bruke syns jeg hvertfall. Og for å gå litt i detaljer her, jeg sleit en del med sopp i underlivet før, men etter at jeg byttet til disse har jeg aldri hatt en eneste infeksjon.

Tøybind er best! :ler:

Skrevet

I natt har jeg sovet så godt! Ikke våknet av vondter når jeg snur meg, eller at jeg må dytte vekk en klengete ektemann, herlig :hoppe: Våknet rundt 10, da peip bikkja og måtte ut, det ble ingen tur i dag, vind og -12, da blir det tissing i hagen, bikkja, ikke meg :ler: 15 grader i stua er mindre enn hva jeg liker, så fyrte opp og nå er det så deilig her at :)

Har på følelsen at denne helgen blir en bra helg. Vi har handlet inn masse deilig mat, skulle sett det kjøleskapet, vi handler bare en gang i uka og på onsdag rett før vi dro på butikken så hadde vi en halvfull pose poteter og en pakke brelett :ler:

Nei, nå skal jeg stikke inn på play.com og kjøpe sesong 3 av Gossip Girl ;)

Gjest ~Milla~
Skrevet

Godt du slipper å tisse ute i hagen i minus 12 grader :fnise:

Så deilig, håper på kosehelg her også ;)

Skrevet

Da tror jeg de gamle nabokjerringene hadde dåna :ler:

Og jeg håper på Tuslevennlige helgefilmer, sist helg ble det "Das Boot" (en tre timer lang tysk spillefilm fra 1981 om ubåtkrigerne under 2.verdenskrig) og The Expendables (eller hvordan det skrives) med en haug med gamle machomenn :ler: Fikk kjempelyst til å se The Holiday igjen, den er så søt :)

Skrevet

Tuslevennlig film på søndag i hvertfall. På tv3. Hater å se filmer der, pause hele tiden. Jeg har Holiday liggende klar til kvelden. :) Mannen skal på julebord, og jeg orker ikke bli med. Ser ut som en julegris. :fnise: I stedet blir det potetgull og brus på sofaen, må for all del vedlikeholde julegrisen i meg. :fnise: Har litt lyst til å se James Bond også, men man rekker da mye i løpet av en kveld. Håper du får en deilig og avslappende helg. :klemmer:

Skrevet

Vi har pvr-dekoder, så jeg kan bare spille den inn ;)

Julegrisvedlikehold høres bra ut :ler: Det blir det her i kveld også, mannen har kjøpt nesten en kilo smågodt :fnise::sjokkert:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Das Boot.. ehh neitakk, den er heller ikke Millavennlig ;)

Nyt kvelden og helgen :klemmer:

Skrevet

Vi har pvr-dekoder, så jeg kan bare spille den inn ;)

Julegrisvedlikehold høres bra ut :ler: Det blir det her i kveld også, mannen har kjøpt nesten en kilo smågodt :fnise::sjokkert:

Sånn dekoder hadde vi en kort stund, helt til min kjipe ( :fnise: ) økonom-mann skifta den ut. Jeg ser fordelen med den når du skal se film på tv3. :jepp:

Smågodt hørtes ikke feil ut, jeg tror min mann må sendes en tur på butikken før julebord. :lur:

Skrevet

Fikk en veldig trist og tung nyhet i går. Bestefar har fått kreft, i leveren. Det har gått så langt at noe annen form for behandling enn smertebehandling er ikke mulig. Må ta en dag av gangen, vi vet ikke hvor fort dette vil gå. Morsomme, snille bestefaren min...

Skrevet

:klemmer:

så trist beskjed,vet akkurat hvordan det er,nå er det et år siden min bestemor fikk diagnosen kreft. hun døde i mai,og fikk ikke møtt oldebarnet sitt. håper bestefaren din får møtt den lille iallefall.

føler med deg :trøste:

Skrevet

Åååh herregud så trist :trist:

Vet ikke hva jeg skal si jeg... så jeg sender deg masse :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...